Langesen 99 Skrevet 7. Januar, 2020 Unge Luisa kom til Odense/Næsby igår og bliver i to uger. Hun er en skøn og nærværende latina med den dejligste røv og smukt ansigt (bryster er sekundært for mig, men hun har det fint med, at de røres). Efter kort bad tog hun mig med hen foran et stort soegl, hvor vi krammede - lækkert. Hun fattede, at mit fokus var på hendes røv, og lagde sig på alle fire, så jeg kunne røre, snuse og afklæde hendes velformede bagdel. Resten var super: 3 stillinger og kun kan klare/lide en stor pik. Eneste minus for mig, var at kussen ikke duftede af pige/kvinde. Pigen er sød og imødekommende, så det gik super alligevel. Pigen: 9/10 (som på billederne, røv og talje, sødt væsen og smukt ansigt) Sted: Ok og diskret nok (dog bad nede af en gang) https://annoncelight.dk/showad/284980 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 7. Januar, 2020 Langesen skrev, for 26 minutter siden: Eneste minus for mig, var at kussen ikke duftede af pige/kvinde. Pigen er sød og imødekommende, så det gik super alligevel Ehm, hvad duftede den så af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 7. Januar, 2020 tzatiki skrev, for 1 time siden: Ehm, hvad duftede den så af? Glidecreme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 7. Januar, 2020 tzatiki skrev, for 3 timer siden: Ehm, hvad duftede den så af? Sæbe og måske glidecreme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. Januar, 2020 Langesen skrev, for 30 minutter siden: Sæbe og måske glidecreme. Håber sgu da ikke det var glidecreme fra forrige kunde? Tsk tsk tsk... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 7. Januar, 2020 Er brysterne naturlige, @Langesen? Og flotte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 8. Januar, 2020 ChoosyVery skrev, for 17 timer siden: Er brysterne naturlige, @Langesen? Og flotte? De så flotte ud, men ved ikke om de er ægte. Bryster interesserer mig kun lidt. Billederne ligner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 9. Januar, 2020 Det er nok det mest indiskrete sted i hele Odense lige op af Netto, og hvor man iøvrigt møder gud og hver mand i døren når man besøger en pige. Der er ofte flere piger på samme adresse, og kun én indgang. Men selvfølgelig hvis man kommer langvejs fra, kan det sikkert være et udemærket sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 9. Januar, 2020 Aha, @Big3lover , så er det samme sted som besøgte thaien Cherry Lee. Rigtigt, temmeligt indiskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 9. Januar, 2020 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Det er nok det mest indiskrete sted i hele Odense lige op af Netto, og hvor man iøvrigt møder gud og hver mand i døren når man besøger en pige. Der er ofte flere piger på samme adresse, og kun én indgang. Men selvfølgelig hvis man kommer langvejs fra, kan det sikkert være et udemærket sted. Tja. Du har en pointe, men de man møder i døren har jo samme ærinde som os og ja, jeg bor godt tyve km der fea. Jeg plejer at parkere lige ved huset, og der er høj hæk hele vejen rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 9. Januar, 2020 Stedet har fantastiske piger, men de har ikke styr på en skid, du møder de andre kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 9. Januar, 2020 Jeg har besøgt dejlig thaipige på, tror jeg, denne adresse. Og jeg tror ikke der er tale om et sted i form af et egentligt bordel, men et hus hvor piger kan leje værelser uden der bliver stillet spørgsmål om hvad de bruger værelset til. Derfor , tror jeg, den manglende organisering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 14. Januar, 2020 Slap af hvor er hun dejlig. Hende ville jeg godt ha haft med hjem. Det gik desværre ikke Tak for anmeldelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg