fynboen11 106 Skrevet 8. Januar, 2020 Hejsa Nogle der har være her https://annoncelight.dk/showad/289832 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 8. Januar, 2020 Jeg lurer lige med også... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 8. Januar, 2020 Problemet er bare man kan ikke komme i kontakt med dem da der intet nr er skrevet ind nogen steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralkaj Skrevet 8. Januar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden: Problemet er bare man kan ikke komme i kontakt med dem da der intet nr er skrevet ind nogen steder 50340819 VEJLBY FED/MIDDELFART Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 8. Januar, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 8 minutter siden: Problemet er bare man kan ikke komme i kontakt med dem da der intet nr er skrevet ind nogen steder tryk på navnet " cille 56 " i annoncen øverst til højre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 8. Januar, 2020 før annoncen blev ændre til "Mor og Datter" kontaktede jeg og forventede at få en polsk pige i røret - fik en sønderjysk tøs at tale med og hun talte vist på en andens vegne. Det der blev sagt i røret stemte ikke overens med det der stod i annoncen, så jeg takkede pænt nej, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 8. Januar, 2020 skrev en sms i går og fik svar med det samme ang. priser.....så de skal prøves- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. Januar, 2020 mor og datter - gik ned til floden for at vaske ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 8. Januar, 2020 Tænker man skulle prøve at kontakte dem og se hvad der kommer ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 8. Januar, 2020 spændende om det ægte mor-datter ? mon ikke det er rollespil ? god salgstale. men kan da ikke udelukke, det passer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 8. Januar, 2020 stor skrev, for 41 minutter siden: skrev en sms i går og fik svar med det samme ang. priser.....så de skal prøves- hvad er priserne???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 8. Januar, 2020 Prisen er 2000 kr for dem begge to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerDeepthroat 14 Skrevet 5. November, 2022 Tlf. 50340819 er til hende som udgiver sig som Mor, hvor man kan bestille hende til lidt af hvert, men når man står ved en nærliggende adresse, aflyser hun. Her får i lige et uddrag fra de sms der lå forud for det mislykket besøg/aftale. kl.11.05 udgående opkald "intet svar" kl.11:06 Hej har du tid i dag. Mvh xxxxx kl.11:43 Ja du kan ringe for info og aftale kl.11:50 udgående opkald - Samtale "aftaler at Jeg har en tid kl.16" kl.15:06 Bekræft venligst at du kommer til din tid kl. 16? (Er i bad og er ved at gøre mig klar) kl.15:53 Ja det gør Jeg kl.15:53 Jamen okay "thumsup smiley" - så bestil ikke tid en anden gang! kl:16:04 udgående opkald "intet svar" kl.16:05 Hvad mener du ? kl.16:05 Jeg kommer som aftalt kl:16:05 udgående opkald "intet svar" kl:16:08 At du skulle BEKRÆFTE din aftale, ringe/skrive, at du ville komme.... Din tid er desværre givet til anden side. kl.16:10 Det gjorde Jeg da os. Du pisser da på folk, det skal nok blive lagt op på nettet at du er fuld af lort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. November, 2022 Du bekræfter 7 minutter før aftalt tid og hun beder dig bekræfte ca 1 time før. Det er helt rimeligt hun aflyser jeres aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg