Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Januar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/286982 Nogen der kan give en frisk beretning fra stedet, efter ejerskifte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Januar, 2020 Det ser ud til alle brugere i Århus er taget på ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 14. Januar, 2020 Har været en tur forbi i dag. Fik en middelmådig massage af en lidt buttet pige. Hendes tykken tyggegummi tog al mit fokus. Gnask gnask. 45 minutter for 350. Alt for meget. Blev tilbudt både hj og btb, men havde tabt interessen. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Januar, 2020 weber skrev, Lige nu: Har været en tur forbi i dag. Fik en middelmådig massage af en lidt buttet pige. Hendes tykken tyggegummi tog al mit fokus. Gnask gnask. 45 minutter for 350. Alt for meget. Blev tilbudt både hj og btb, men havde tabt interessen. Takker. Tyggegummi er også turn off for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Takker. Tyggegummi er også turn off for mig. Ja, det er jo heller ikke sjovt at få et BJ , når hun har tyggegummi i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. Januar, 2020 Til gengæld sikker sex, gummiet er lige ved hånden (munden) Så ingen sex = sikker sex sorry, ja der findes gummi, og tyggegummi Hver ting til sin tid, tror bare der er mange ting, en Thai sjældent for Står Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg