Guest JohnWayne83 Skrevet 15. Januar, 2020 Bestemt stadig interesseret! Har prøvet at melde mig til Hottøs GB i Padborg, men blev desværre aflyst af hende. Vend gerne retur når du dato og sted på plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 15. Januar, 2020 er der nogle her inde der har haft fornøjelsen før jeg har har ikke men er i dialog om hun skal en tur herover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 15. Januar, 2020 (edited) Jeg er på - heltklart Har længe kigget på hende - men der er lidt laaaaang til KBH/Nordsjælland for en midtjyde. Et besøg i det Jyske er mere end velkommen fra min side. Redigeret 15. Januar, 2020 af Thunder78 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 16. Januar, 2020 det samme her har haft hender i kiggerten meget længe men det kan næsten ikke være længere væk i landet end det er.men det er fedt i giver en tilkendegivelse på at i er på jo større chance er der jo for at dette lykkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Januar, 2020 Gbcr skrev, for 17 timer siden: det har du ret i men nu skal vi jyder måske have chancen Hun har da været i det jyske en hel del gange gennem de sidste par år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 16. Januar, 2020 har kun set dem skrive at de var i padborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 244 Skrevet 16. Januar, 2020 Jeg er også meget interesseret. Men det afhænger selvfølgelig af tid og sted. Kvinden og prisen er helt okay... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 17. Januar, 2020 (edited) Er også interesseret hvis det bliver en hverdag i dagtimerne Redigeret 17. Januar, 2020 af Tsla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 17. Januar, 2020 Men stedet har i da fundet for længst da jeg henviste til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne83 Skrevet 17. Januar, 2020 Hej gbcr, er det Kolding 5. februar, som Hottøs nu henviser til? https://annoncelight.dk/showad/198523 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 17. Januar, 2020 det ved jeg ikke de har ikke skrevet til mig inu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 17. Januar, 2020 der er fundet sted i århus kolding blev ikke en muglighed følg med på annoncen for mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 17. Januar, 2020 Hvis der er nogle der er fra Nordjylland der har tænkt sig at deltage og har lyst til at spare lidt på transport omkostningen så vil jeg gerne høre fra jer har ikke bil pt men vil gerne betale alle udgifter til turen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 20. Januar, 2020 slet ingen der vil med til århus 3 pladser tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. Januar, 2020 Gbcr skrev, den 20.1.2020 at 14:58: slet ingen der vil med til århus 3 pladser tilbage Det er ikke så fedt som det ser ud i deres annonce - desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 26. Januar, 2020 jeg håber jo lidt på det for de er flinke at snakke med og virker til at være meget på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. Januar, 2020 Gbcr skrev, for 3 timer siden: jeg håber jo lidt på det for de er flinke at snakke med og virker til at være meget på God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 1. Februar, 2020 er der andre her inde der har meldt sig til gb på onsdag bare af nysgerrighed der skulle være et par pladser inu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg