Zieram 127 Skrevet 6. Februar, 2021 Jones640 skrev, for 5 timer siden: Hej Kan ikke finde ud af hvordan man kontakter dig, vil gerne booke dig om 2 uger hvis muligt? Du skal nok skrive til hende når hun har nummer på annoncen. og ikke her i forum tråden. Tvivler på hun ser den her i tide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 84 Skrevet 21. Februar, 2021 Jeg besøgte Nikita i Bording idag. Mit første besøg med hende, hvilket er mystisk jeg ikke er faldet over hende før. Hun er en sød pige, som leverer dejligt indlevende sex. Hun kysser dejligt, hvilket var den første oplevelse lige efter hej, hvor hun leverede et dejligt kys. God start på GFE. Blow var lidt for blødt til min smag, men resten var lige i skabet. Også god med hyggesnakken før og efter. Hun er alt i alt en nede på jorden pige, hvor man har oplevelsen af en *amatør* på den gode måde, selvom hun har været igang længe. Hun er en høj og flot pige, som jeg helt sikkert besøger igen en anden dag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 14. Marts, 2021 (edited) cock4woman_only skrev, den 12.1.2020 at 19:06: frem kom denne perfekt formet Q på 27 år - som jeg bestemt tror på passer.... Godt et år senere og Nikita er hun blevet 6 år ældre. https://annoncelight.dk/showad/290106 Citat blondine på 33 år ( min rigtige alder ) Redigeret 14. Marts, 2021 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 14. Marts, 2021 Mr. Bean skrev, for 6 minutter siden: Godt et år senere og Nikita er hun blevet 6 år ældre. https://annoncelight.dk/showad/278985 Troede lige for et kort ø[email protected] at Den Nikita jeg var sammen med havde åbent i morgen… omkring Horsens - men ud fra billederne under link er det langt fra Nikita sorry… og om hun egentlig er 27 eller mere betyder ikke så meget når hun levere som hun gør.. goddag alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 14. Marts, 2021 (edited) cock4woman_only skrev, for 3 minutter siden: Troede lige for et kort ø[email protected] at Den Nikita jeg var sammen med havde åbent i morgen… omkring Horsens - men ud fra billederne under link er det langt fra Nikita sorry… og om hun egentlig er 27 eller mere betyder ikke så meget når hun levere som hun gør.. goddag alle Ups, forkert link jeg fik indsat, men det er nu blevet rettet til Nikitas annonce. https://annoncelight.dk/showad/290106 Redigeret 14. Marts, 2021 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 14. Marts, 2021 Mr. Bean skrev, for 38 minutter siden: Ups, forkert link jeg fik indsat, men det er nu blevet rettet til Nikitas annonce. https://annoncelight.dk/showad/290106 Tak… det var Nikita lige som jeg husker hende…mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 3. Oktober, 2021 Er lige kommet hjem efter 45 min med Nikita som dagens første kunde Elsker squ danske GP , der for man squ varen Hold nu kæft hun er sød, dejlig, lækker Stedet, det røde hus i bording , der får man squ altid god service Stedet 10/10 Sex 10/10 BJ 9 /10 (kan bedst lide, når de suger hårdt, men det var GFE) og tak til dig Nikita https://annoncelight.dk/showad/328811 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 11. Oktober, 2021 45 min med Nikita Elsker piger til real gfe, Sex 10/10 brugte et tip fra anden her med viske skal vi lave baby.... der blev fyldt op til flere virkelgt skønt med hendes ben over skulder og tømmer babyer der bliver inde... BJ 9 /10 kan godt lide der suttes helt til roden Skøn krop Nikita 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 12. Oktober, 2021 salla123 skrev, for 12 timer siden: 45 min med Nikita Elsker piger til real gfe, Sex 10/10 brugte et tip fra anden her med viske skal vi lave baby.... der blev fyldt op til flere virkelgt skønt med hendes ben over skulder og tømmer babyer der bliver inde... BJ 9 /10 kan godt lide der suttes helt til roden Skøn krop Nikita Hvor henne i landet er hun nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 12. Oktober, 2021 matrix skrev, for 6 timer siden: Hvor henne i landet er hun nu ? det er lidt svært at finde ud af når hendes annonce ikke er der mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 12. Oktober, 2021 sergent-254 skrev, for 3 timer siden: det er lidt svært at finde ud af når hendes annonce ikke er der mere Ja, hun er her og der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Densafti 2 Skrevet 5. November, 2021 Søder Nikita Vil du ikke vær søde at skriver til mig her jeg savner dig knus fra aalbrog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. November, 2021 Er det denne Nikita? https://annoncelight.dk/profile/Annonce_Nikita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 6. November, 2021 Han fra Ålborg. Er det ik bare sms og ? Hvornår Ålborg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 7. November, 2021 Advarsel skrev, den 6.11.2021 at 13:41: Er det denne Nikita? https://annoncelight.dk/profile/Annonce_Nikita ¨jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. November, 2021 issen skrev, den 6.11.2021 at 14:15: Han fra Ålborg. Er det ik bare sms og ? Hvornår Ålborg igen Der var jo ikke er fungerende link i tråden, før jeg postede ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 8. November, 2021 matrix skrev, den 12.10.2021 at 09:06: Hvor henne i landet er hun nu ? I Ålborg tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newjerkers 15 Skrevet 8. November, 2021 salla123 skrev, for 3 timer siden: I Ålborg tirsdag hun skriver man kan møde hende i støvring imorgen (altså tirsdag) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 90 Skrevet 8. Januar, 2022 Hun er i Oddense idag er klar på uden gummi mån nogle når en tur i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 10. Januar, 2022 CB1988 skrev, den 6.4.2020 at 12:56: Nogle der ved hvornår man kan straffe hende igen ? Ligefrem straffe hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkepind 12 Skrevet 16. Marts, 2022 Jeg havde en aftale med hende i går klokken 16 i Åbenrå. Jeg kom som aftalt klokken 16 til hotellet hvor hun holdt til og så skulle jeg bare skrive så fik jeg værelset nummeret. Jeg skrev flerefange og ringede flere gange men intet svar desværre. Efter at have ventet i 40 minutter opgav jeg og måtte køre skuffet igen Har andre oplevet ligende med hende?? Hvis du læser med her nikita vil jeg meget gerne høre fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 17. Marts, 2022 Slikkepind skrev, for 13 timer siden: Jeg havde en aftale med hende i går klokken 16 i Åbenrå. Jeg kom som aftalt klokken 16 til hotellet hvor hun holdt til og så skulle jeg bare skrive så fik jeg værelset nummeret. Jeg skrev flerefange og ringede flere gange men intet svar desværre. Efter at have ventet i 40 minutter opgav jeg og måtte køre skuffet igen Har andre oplevet ligende med hende?? Hvis du læser med her nikita vil jeg meget gerne høre fra dig Har besøgt hende to gange før og der var ikke nogen problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 17. Marts, 2022 Har i et link eller telefonnummer eller andet til at kontakte hende. Evt. Send pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 17. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 22 minutter siden: Har i et link eller telefonnummer eller andet til at kontakte hende. Evt. Send pb. @Bosse1910 jeg har skrevet til hende, og sikker på der ligger en naturlig forklaring bag hende manglende svar jvf. Aftale @Slikkepind så skal jeg nok ligge hendes svar op - hvis hun vælger svare. Og til din @doggystyledenmark kommentar med at udgå en GP der offentlig tilbyder uden, er jeg delvis enig - qua det går jo to veje, du besøger vel ikke en GP der tilbyder dansk uden, velvidende man har et eller andet med i bagage..? og ved Nikita er der en mavefornemmelse jeg flere gange har fundet. Ok og gennemført en “lejeaftale” med hende og må sige på bedste nordjyske facon “ været temmelig godt tilfreds”…. Tillid og liderlighed vandt goddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg