mester4u 951 Skrevet 12. Januar, 2020 Jeg tænker det vil være en god ide at medbringe vaseline ved besøg i Kansas City. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Januar, 2020 mester4u skrev, for 7 minutter siden: Jeg tænker det vil være en god ide at medbringe vaseline ved besøg i Kansas City. Man skal i al fald holde godt øje bagud i baren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Januar, 2020 Utroligt, hvilken forskel et enkelt bogstav kan gøre. Lidt i retning af, når et bogstav er faldet ud i "kanalrundfart". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 12. Januar, 2020 Borende X skrev, for 17 minutter siden: Utroligt, hvilken forskel et enkelt bogstav kan gøre. Lidt i retning af, når et bogstav er faldet ud i "kanalrundfart". Som i kanalrundart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 12. Januar, 2020 Op i røven med det skilt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 12. Januar, 2020 ...men det fremgår ikke helt tydeligt, hvem der tager røven på hvem... Modtager de gæster med åbne baller eller gøbben ladt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 12. Januar, 2020 (edited) Og så fik Judy Garlands citat fra Troldmanden Fra Oz pludselig ny mening, når men rejser fra Kansas og pikken øhm prikken for ringmusklen forsvinder... "Toto, I don't think we're in Kansas anymore." Redigeret 12. Januar, 2020 af Visti-Vistisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Januar, 2020 serveU skrev, for 1 time siden: Som i kanalrundart? Næ, jeg tænker på det bibelske Kanarundfart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 14. Januar, 2020 Kansas City Stompers ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Januar, 2020 Gh0st skrev, for 2 timer siden: Kansas City Stompers ??? Mener du ikke Kansas City Strømper? Nu er det jo google, vi har med at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 15. Januar, 2020 Borende X skrev, den 12.1.2020 at 21:03: Utroligt, hvilken forskel et enkelt bogstav kan gøre. Lidt i retning af, når et bogstav er faldet ud i "kanalrundfart". Knalrundfart? Altså en form for bordel-crawl? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg