Guest Gil3tte Skrevet 13. Januar, 2020 Et lille spørgsmål fra min side, måske mest til GPerne men andre må gerne byde ind. Det drejer sig om noget så kinky som at bade sammen inden selve akten eller besøget om du vil. En begivenhed (fælles brusebad) som tidligere ikke har været sat pris på, altså har været inkluderet i tidsrummet er pludselig blevet prissat til x antal kr, hvad kan være bevæggrunden til dette? Det skal dertil nævnes at der er ikke sket noget specielt under bruseren, udover en fælles afvaskning og lidt light petting. Det der undrer mig er at fra at være noget som jeg nød som en fælles opstart (om man vil) er blevet til noget hvor jeg tænker, er det noget jeg vil betale ekstra for... Kom med jeres tanker, vil DU betale for et brusebad som kunde, eller ville du som GP tage dig betalt for at gå i bad med en kunde under de førnævnte forudsætninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Januar, 2020 Jeg ville aldrig tage ekstra for et bad med gæsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 13. Januar, 2020 Som kunde vil jeg ikke betale ekstra for det, men hvis pigen tilbyder det er det for mig selvfølgelig en del af tiden man har betalt for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Januar, 2020 (edited) Kunne ikke drømme om at tage ekstra for at tage et bad i fællesskab. Det med der skal betales for diverse ekstra gør købesex ekstra kunstigt for mig. Det er vigtigt for mig at der er fælles lyster, så afstemning af forventninger er på plads. Redigeret 13. Januar, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1566 Skrevet 13. Januar, 2020 Jeg har set en enkelt GP herinde annoncere med, at hun tog 200 kr. for et brusebad, inden akten gik i gang. Selv ville jeg dog ikke betale for det. Jeg betaler hellere en fast pris, hvor alt er inkl. Det der med at skulle betale for bad, kys, evt. anal, etc., det magter jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 13. Januar, 2020 Nix, aldrig. Jeg går gerne i bad med mine gæster, der er ikke noget bedre end en nyvasket, ren og lækker mand, så den mulighed at tage et bad - også sammen med mig, er inklusiv den tid du betaler for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Januar, 2020 Hos mig betaler man for min tid. Det vigtigste er at vi laver ting vi begge tænder på. Så der er ingen betaling for ekstra ydelser uanset hvad det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Januar, 2020 Gil3tte skrev, for 3 timer siden: hvad kan være bevæggrunden til dette? Kapitalisme: Kan man tjene på det, gør man det. Lidt mere praktisk: bad kan være besværligt med langt hår og make up. Hvis man er i bad med kunden er det nok sværere at bade kun kroppen uden at ødelægge make up og frisure. Desuden giver for meget baderi problemer med udtørret hud, så det skal begrænses til det nødvendige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 13. Januar, 2020 Bebop skrev, for 38 minutter siden: Kapitalisme: Kan man tjene på det, gør man det. Jeg tror det er et meget godt bud. Hvis 8 ud af 10 vil bade med mig hvorfor så ikke lave penge på det, omvendt kan det være at den/de kunder som kan lide denne start, fravælger at besøge hende for hvorfor skal man pludselig til at betale for noget som var en del af besøget før... Er godt med på at for meget baderi i løbet af en dag kan være en ulempe hudmæssigt, men på den anden side så bliver der (forhåbentlig) allerede badet mellem kunderne så kan man jo bare kombinere tingene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. Januar, 2020 Gil3tte skrev, 1 time siden: Jeg tror det er et meget godt bud. Hvis 8 ud af 10 vil bade med mig hvorfor så ikke lave penge på det, omvendt kan det være at den/de kunder som kan lide denne start, fravælger at besøge hende for hvorfor skal man pludselig til at betale for noget som var en del af besøget før... Er godt med på at for meget baderi i løbet af en dag kan være en ulempe hudmæssigt, men på den anden side så bliver der (forhåbentlig) allerede badet mellem kunderne så kan man jo bare kombinere tingene. Foreløbig har vi ikke hørt nogen pige sige, at man skal betale for badet. Så spørgsmålet er, om der egentlig er ret mange der gør? Hvis man skal bade med alle kunderne bliver det jo dobbbelt så mange bade pr dag, medmindre man skal åbne døren for den næste med sperm på brysterne fx Selv foretrækker jeg at bade straks en gæst er gået, så jeg kan få tøj på, ordne og hygge mig til næste gæst kommer Hos mig tæller tiden, hvis jeg skal med i bad, men det koster ikke ekstra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 13. Januar, 2020 Profitoptimering ligesom alle andre "ekstras". Jeg forstår ikke "kys" f.eks skal koste ekstra det er noget fjolleri. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 14. Januar, 2020 (edited) Liv skrev, for 2 timer siden: Foreløbig har vi ikke hørt nogen pige sige, at man skal betale for badet. Så spørgsmålet er, om der egentlig er ret mange der gør? Hvor meget vi end værdsætter jeres skriv, så er de piger der deltager her nok desværre ikke særlig repræsentative for det store udbud af gp̈́'er i f.eks kbh. Jeg bader stort set altid, men er meget sjældent uopfordret blevet tilbudt at pigen vil bade med gratis. Nogen få har det dog som en del af konceptet. Redigeret 14. Januar, 2020 af Michael J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 14. Januar, 2020 Gil3tte skrev, for 11 timer siden: Er godt med på at for meget baderi i løbet af en dag kan være en ulempe hudmæssigt, men på den anden side så bliver der (forhåbentlig) allerede badet mellem kunderne så kan man jo bare kombinere tingene. Jf det Liv skriver, øger det nok reelt antal bad. Pigen skal jo være sikker på at kunden vil købe bad, hvis hun skal undlade et bad efter den foregående. Hvad hvis den næste fortryder bestillingen og vil springe over? Og hvad hvis den nye kunde ikke bryder sig om, at hun lugter af den tidligere kunde, når han ankommer - mon ikke hun så alligevel går i bad inden bad med kunden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2020 Jernet skrev, for 15 timer siden: Som kunde vil jeg ikke betale ekstra for det, men hvis pigen tilbyder det er det for mig selvfølgelig en del af tiden man har betalt for. Når det er en del af den tid, du har aftalt, har du jo også betalt for badet – bare med din tid. Der er forskel på, om badet indgår i den aftalte tid, eller om det koster en specifik tillægspris på f.eks 200 kr. Jeg har selv prøvet begge dele ude i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 14. Januar, 2020 Generelt synes jeg, at det der med extra er en gang fis, giv dog en pris, det kan godt være at det bliver lidt dyre,men det er okay, men bare tanken om" what you see, is what you get" tiltaler mig, selvfølgelig er det ok med anal, skal koste ekstra, men da ikke bad, kys eller gfe,tungekys hvad er gfe inden tungekys. Det næste bliver måske ekstra for at snakke Grådighed er en grim ting. Hilsen Zaq 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 14. Januar, 2020 Zaq skrev, for 1 minut siden: Generelt synes jeg, at det der med extra er en gang fis, giv dog en pris, det kan godt være at det bliver lidt dyre,men det er okay, men bare tanken om" what you see, is what you get" tiltaler mig, selvfølgelig er det ok med anal, skal koste ekstra, men da ikke bad, kys eller gfe,tungekys hvad er gfe inden tungekys. Det næste bliver måske ekstra for at snakke Grådighed er en grim ting. Hilsen Zaq ja dem der har en lang prisliste går jeg også udenom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 14. Januar, 2020 knallert skrev, for 1 minut siden: ja dem der har en lang prisliste går jeg også udenom Det kan jeg godt forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 14. Januar, 2020 En tilbagevendende diskussion. Man kan dog overveje det på denne måde: Tag alle de ekstraydelser menuen indeholder og læg priserne til basisprisen - så får du din totalpris. Herefter kan du i stedet betragte listen over ekstra som en Rabatliste: Du kan få rabat ved at fravælge ydelser. Voila: På den måde har alle piger en samlet pris for det hele, og ovenikøbet kan du få rabat! Ulempen er de annoncer, hvor der kun står at der er en basispris samt mulighed for ekstra - uden prisoplysninger. Men så kan man jo ignorere det og bare overveje om man gider basisydelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 14. Januar, 2020 Gad vide om dette er starten på en glidebane hvor alt skal tilkøbes. Nyt koncept ægte GFE, du betaler for tiden og du får lov til at besøge pigen i et forudbestemt tidsrum, straks efter ankomst bliver du mødt af en opvask du lige skal klare inden du støvsuger hendes lejlighed og måske hænger et par billeder op. Hvis du vil have sex med hende så koster det ekstra, hvor meget kommer an på stilling og antal forskellige stillinger. Hvis du vil kysse er det ekstra osv. osv. Så kan vi tale om en rigtig GFE....ligesom derhjemme Ved godt at tingene lige blev sat lidt på spidsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2020 Gil3tte skrev, for 2 minutter siden: Gad vide om dette er starten på en glidebane hvor alt skal tilkøbes. Nyt koncept ægte GFE, du betaler for tiden og du får lov til at besøge pigen i et forudbestemt tidsrum, straks efter ankomst bliver du mødt af en opvask du lige skal klare inden du støvsuger hendes lejlighed og måske hænger et par billeder op. Hvis du vil have sex med hende så koster det ekstra, hvor meget kommer an på stilling og antal forskellige stillinger. Hvis du vil kysse er det ekstra osv. osv. Så kan vi tale om en rigtig GFE....ligesom derhjemme Ved godt at tingene lige blev sat lidt på spidsen Det kunne lyde som virkeliggørelsen af KF-samfundet, hvor man selv skal kunne vælge, hvad man vil betale for . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 14. Januar, 2020 Gil3tte skrev, for 15 minutter siden: Gad vide om dette er starten på en glidebane hvor alt skal tilkøbes. Nyt koncept ægte GFE, du betaler for tiden og du får lov til at besøge pigen i et forudbestemt tidsrum, straks efter ankomst bliver du mødt af en opvask du lige skal klare inden du støvsuger hendes lejlighed og måske hænger et par billeder op. Hvis du vil have sex med hende så koster det ekstra, hvor meget kommer an på stilling og antal forskellige stillinger. Hvis du vil kysse er det ekstra osv. osv. Så kan vi tale om en rigtig GFE....ligesom derhjemme Ved godt at tingene lige blev sat lidt på spidsen Det er jo mit liv du beskriver, ægte GFE 100% Så ægte behøver det heller ikke at være 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 14. Januar, 2020 Zaq skrev, for 30 minutter siden: Det er jo mit liv du beskriver, ægte GFE 100% Så ægte behøver det heller ikke at være Du har min dybeste sympati, på den gode måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 14. Januar, 2020 Gil3tte skrev, 1 time siden: Gad vide om dette er starten på en glidebane hvor alt skal tilkøbes. Nyt koncept ægte GFE, du betaler for tiden og du får lov til at besøge pigen i et forudbestemt tidsrum, straks efter ankomst bliver du mødt af en opvask du lige skal klare inden du støvsuger hendes lejlighed og måske hænger et par billeder op. Hvis du vil have sex med hende så koster det ekstra, hvor meget kommer an på stilling og antal forskellige stillinger. Hvis du vil kysse er det ekstra osv. osv. Så kan vi tale om en rigtig GFE....ligesom derhjemme Ved godt at tingene lige blev sat lidt på spidsen Det er jo ikke GFE du beskriver der. Det er Wife ekperience. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 14. Januar, 2020 Liderbukken skrev, for 6 minutter siden: Det er jo ikke GFE du beskriver der. Det er Wife ekperience. Så er der sku en grund til jeg ikke er blevet gift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Januar, 2020 Gil3tte skrev, 1 time siden: Nyt koncept ægte GFE, du betaler for tiden og du får lov til at besøge pigen i et forudbestemt tidsrum, straks efter ankomst bliver du mødt af en opvask du lige skal klare inden du støvsuger hendes lejlighed og måske hænger et par billeder op. Det koncept har jeg forsøgt at indføre, men mine gæster har haft meget svært ved at forstå, at støvsugning er en naturlig del af en kæresteoplevelse, så jeg har måttet pille det af plakaten igen Heldigvis kan man så få slaver til den slags, hvis bare man håner dem imens 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg