Hop til indhold
Plaskeren

Ginas Boudoir, unikt og fantastisk

Recommended Posts

Idag var første gang jeg var forbi Ginas nyligt istand satte elskovsarena. Og hellige haller et sted hun har fået lavet. Smukt, stilet, varmt og lækkert. Man føler sig tilpas og istemning fra første øjeblik.

Varme røde farver dominerer, krydret med guld nips og dekor. Møbler og diverse effekter er med til at skabe en tidslomme man bare ikke har lyst til at forlade.

Boudoiret som en helhed er gennemført ud i detaljerne, endnu et bevis på at Gina er en talentfuld dame med hoved og hænder skruet rigtig på.

Selve besøget vil jeg ikke bruge ord på, det er mellem Gina og mig. Men en ting vil jeg dog lige sige; når jeg ligger der i hendes favn, med de smukke øjne boret ind i mine, er der ingen andre steder i verden jeg hellere ville være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja da er en fantastiks og megen smuk boudoir gina har lavet og jeg har aldrig set nået der ligner. det er rigtig godt arbejde af hinne man føler sig som lidt kongelig når man kommer ind i den kæmpe guld sengen. det er den floteste værlse jeg har set i brancen.

jeg glæder mig alerede til næste besøg hos hinne :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hun kan godt være stolt af resultatet... ;)
Ja, det ligner et solidt victoriansk miljø. Det kan man synes om eller ej, men Ginas smag er i hvert fald stilsikker, og det håndværksmæssige er sikkert også helt i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Både fornemt, flot og smagfuldt, og så er omgivelserne endda hverken det bedste eller væsentligste :P ; men omgivelser og oplevelse matcher fantastisk hver gang, og så kan det kun blive helt specielt. :D

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gina. Virkelig lækker oplevelse du bygger op til med hele dit setup. Hvis man altså besøger dig og det gør jeg en dag når det lige flasker sig.

Vidunderligt når nogen bare gør sig en lille smule umage, udover hvad man normalt ville kunne forvente.

Der er også andre der gør sig umage. Men det er godt nok også mange der ikke gør overhovedet og her tænker jeg i første omgang på bordellet eller lejligheden, værelset, sengen, linned og så videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt og aldeles målløs :o

Jeg elsker victorianske miljøer, hvor personligt, hvilken perfektion gæsten bliver mødt af og omgivet med - pragtfuld grammofon :)

Det må være Gina brandet der her når hidtil usete højder :P

Den er lige til

Børsen Pleasure

http://pleasure.borsen.dk/

Gina bør bestemt invitere magasinet forbi, men det tør de nok ikke derinde på Børsen?

Vi andre bør inviteres til en åbningsreception, hvor vi selvfølgelig vil medbringe en til lejligheden passende present.

PS

Dygtig tømrer ham der har snedkeret guldseng med hovedgærde, en skam at han nok ikke kan bruge indsatsen som officiel reference.

Og så venter vi bare på at der kommer en video på hjemmesiden også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for roserne alle sammen. :)

Det er en fantastisk tilfredshedsfølelse, som ikke overgåes af ret meget andet, når tre måneders indkøb og hårdt arbejde endelig matcher det indre billede, som jeg har haft i tænketanken i så lang tid.

Vi andre bør inviteres til en åbningsreception

Åbningsreception er desværre for sent - for længst. :D Men som vi har talt om tidligere, kan vi da sagtens finde en aften, hvor I kan komme forbi og kigge.

Og så venter vi bare på at der kommer en video på hjemmesiden også.

Den er undervejs. :)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for roserne alle sammen. :)

Åbningsreception er desværre for sent - for længst. :D Men som vi har talt om tidligere, kan vi da sagtens finde en aften, hvor I kan komme forbi og kigge.

/Gina.

Gina,

Jeg er også imponeret, jeg har været på flere luksuriøse steder rundt omkring i verden.

Men det må været det meste gennemførte boudoir stilet jeg har set :D Måske det meste gennemførte i Dk ?

Jeg kigger forbi en aften, hvornår inviterer du ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fred

Ja hold da op en flot indretning.

Bor i Jylland, men håber snart et besøg hos Gina bliver en realitet. :-)

Desværre kommer jeg ikke så ofte til Kbh med mit job længere, så mit første besøg hos Gina er desværre blevet udskudt.

Men det kvalitetssignal som sendes med den nye indretning er helt vildt fedt!

Men da en jysk filial nok er udelukket - må jeg se at finde lejlighed til et besøg hos den smukke gudinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men da en jysk filial nok er udelukket - må jeg se at finde lejlighed til et besøg hos den smukke gudinde.

Hvorfor nu det. Det er da her i Jylland de lækreste mænd bor. Og det er os der har de højeste tegnebøger 8-) Tja, måske er det kun her i Jylland at der stadig findes tegnebøger med kontanter i. :?::?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jyske kontanter?? Er det fisk eller komøg i mener??

Nej herovre har vi noget der hedder pengesedler.Det er sådan nogle stykker papir med vældig flot tryk på, som man kan købe ting for. Så´en lidt som en slags engangs Dankort :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Århuselsker!

Nu var det jo ikke en lækker mand Fred efterspurgte, ej heller en Låsby Svendsen type med en tyk tegnedreng.... :) Men bare en langdistance oplevelse, som han deler med flere.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Århuselsker!

Nu var det jo ikke en lækker mand Fred efterspurgte, ej heller en Låsby Svendsen type med en tyk tegnedreng.... :) Men bare en langdistance oplevelse, som han deler med flere.

VH Ludvig.

Jep, og en jysk filial :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det kvalitetssignal som sendes med den nye indretning er helt vildt fedt!

der skal du gører. ikke kun for omgivelslerne men osse for den fantastik kvinne du møder :P det helle går op i en højre enhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...