Guest Gaffer Skrevet 29. Juni, 2020 Midtby skrev, for 8 timer siden: Hvis i vil have et seriøst godt blow med afslutning i mund eller hals så send en pb. Har en fast sugardate som leverer den slags til ug Hvorfor bliver du ved med at gentage det - når man henvender sig svare du ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 29. Juni, 2020 Gaffer skrev, for 2 timer siden: Hvorfor bliver du ved med at gentage det - når man henvender sig svare du ikke Fordi jeg enten har rigeligt andet at tage mig til, eller fordi tråden her er old news Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 30. Juni, 2020 Midtby skrev, den 29.6.2020 at 10:33: Hvis i vil have et seriøst godt blow med afslutning i mund eller hals så send en pb. Har en fast sugardate som leverer den slags til ug Jeg kan kun give "Midtby" ret. Hun er både en sød og lækker ung kvinde, der er nem at snakke med og som forstår at opfylde en mands behov. Jeg havde et stort smil på læberne efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensenpeter 13 Skrevet 30. Juni, 2020 Slikkeprinsen skrev, for 48 minutter siden: Jeg kan kun give "Midtby" ret. Hun er både en sød og lækker ung kvinde, der er nem at snakke med og som forstår at opfylde en mands behov. Jeg havde et stort smil på læberne efterfølgende. Er det Ophelia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 88 Skrevet 14. Juli, 2020 det tog nogle dage for at genmnemfører en booking, men det skete af en 20 årig pige fik jeg et fantastisk blow med masser af suction. Hun spyttede klatten ud billeder er meget gamle. hun er lidt små tyk men mundtøjet fejler intet 500 kr for blow i et solcenter er ikke skidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensenpeter 13 Skrevet 15. Juli, 2020 hamdenlange skrev, for 2 timer siden: det tog nogle dage for at genmnemfører en booking, men det skete af en 20 årig pige fik jeg et fantastisk blow med masser af suction. Hun spyttede klatten ud billeder er meget gamle. hun er lidt små tyk men mundtøjet fejler intet 500 kr for blow i et solcenter er ikke skidt Måtte du røre bryster og mellem ben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 88 Skrevet 21. August, 2020 Hun sad på knæ under sessionen, men jeg måtte gerne røre ved hende Jeg fik ideen adf hun godt kunne lide berøringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 14. Marts, 2021 (edited) Forsøger at lave en aftale med denne kvinde, men er blevet brændt af to gange nu - senest her til aften. Fik hurtigt svar, da jeg skrev og spurgte om hun kunne det specifikke tidspunkt - men derefter hørte jeg ikke mere. Skrev 30 min før aftalen for at få bekræftet aftalen og stedet til opsamling, men uden respons. Jeg bør bare give op Link: Ophelia Horsens Redigeret 14. Marts, 2021 af Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenStore 0 Skrevet 20. Marts, 2021 Er der nogen som har prøvet at kneppe hende? Er det pengene værd? udfra tidligere oplæg har jeg kun hørt om hendes blowjobs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iamthatguy 3 Skrevet 19. November, 2021 Har givet hende en tur bag i bilen, Det var godt, men blowet er fabelagtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 19. November, 2021 Iamthatguy skrev, for 2 timer siden: Har givet hende en tur bag i bilen, Det var godt, men blowet er fabelagtigt. Skrev et sprit nyt medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 25. Juli, 2022 Nogle der har mødt hende fornyligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg