Coronado 61 Skrevet 20. Januar, 2020 Hej gutter! Jeg har lavet en aftale med Carolina, som jeg er relativt fast gæst hos, om at jeg gerne vil se hende blive kneppet godt og grundigt inden jeg selv går i gang med hende. Setup er nogenlunde sådan her: Jeg sidder i stolen i selve rummet, sammen med Carolina. Du kommer ind fra et bad. I går i gang med at lege mens jeg kigger på. Jeg er ikke fuldt påklædt men heller ikke nøgen. Du skal bare gå til den med hende, så gerne en der har godt styr på pikken. Regner ikke med at du skal være sammen med hende i mere end 30 minutter. Når du er kommet, smutter du ud og herfra tager jeg over. Jeg har ikke krav til udseende eller alder, bare du hviler i dig selv. Resten af detaljerne tager vi over PB. Jeg tænker det bliver d. 7. Februar hvis muligt. Håber i er friske! Jeg søger kun fordi Carolina ikke har held med søgningen indtil videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. Januar, 2020 Kom til Jylland, så er jeg frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. Januar, 2020 Jeg kunne godt være frisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 20. Januar, 2020 Prinz skrev, for 18 minutter siden: Kom til Jylland, så er jeg frisk Ah, ellers tak. Jylland er ikke lige mit sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 20. Januar, 2020 Coronado skrev, for 36 minutter siden: Jeg tænker det bliver d. 7. Februar hvis muligt. Lige d. 7. er helt perfekt, og frisk set-up må jeg sige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 20. Januar, 2020 Thai-fan72 skrev, Lige nu: Lige d. 7. er helt perfekt, og frisk set-up må jeg sige! Du skriver bare PB hvis du er med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus33 17 Skrevet 20. Januar, 2020 Den er jeg med på er frisk og mødestabil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stubbe21 23 Skrevet 20. Januar, 2020 Sig til hvis du ikke finder en. Har før været sammen med hende. Jeg er frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 20. Januar, 2020 jeg kan godt den dag - er der en lille mønt i foretagendet ? eller er det ren "pro bono" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 61 Skrevet 20. Januar, 2020 Jeg har fundet en, ser det ud til. Skriver hvis det på ny bliver aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg