steve 116 Skrevet 21. Januar, 2020 Hej er der nogen der har besøgt Anny og kan dele lidt om oplevelsen og om hun er god til at give massage? https://annoncelight.dk/showad/266127 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2020 Har ikke været der, man jeg tvivler da på at massage er hendes spidskompentence :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2020 Jeg undrer mig over hun har læberne så tæt sammenpressede. Det ser sært ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 21. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden: Jeg undrer mig over hun har læberne så tæt sammenpressede. Det ser sært ud. Du får altså detaljerne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: Jeg undrer mig over hun har læberne så tæt sammenpressede. Det ser sært ud. Vær nu sød ved pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2020 Den flittige skrev, for 32 minutter siden: Vær nu sød ved pigen. Jeg er altid sød ved pigerne Synes bare det ser mærkeligt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 21. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden: Jeg undrer mig over hun har læberne så tæt sammenpressede. Det ser sært ud. Haha hvor mærkelig blev den her tråd lige Nå men for at vende tilbage til spørgsmålet. Er der nogen der har fået besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg