Kim 0240 488 Skrevet 21. Januar, 2020 (edited) Så fik jeg besøgt frodige Ida endnu en gang ( tror det er 5 gang ). Ankom til sommerhuset og blev som sædvanligt budt velkommen med et skønt smil. Havde igen bestilt et af Idas lækre dybe blow og der var som altid dejlig lækkert. Endnu en gang lykkedes det for Ida at få proppet hele kalorius ned i halsen selv om hun kæmpede lidt i starten, efter rigtig fint mundarbejde fra Ida skød jeg hele ladningen ind i hendes mund som blev slugt med velbehag efter lyden at dømme. Efter lidt nusseri og small talk ( om pik størrelser i de forskellige dele af danmark, og godt man bor i trekants området ) så var det tid til at komme videre, et knus og et lille kindkys og så stod jeg på gaden og var klar til hjemturen. Skønne Ida: tusinde tak for endnu en dejlig omgang, du er sku toppen af poppen Kim Redigeret 21. Januar, 2020 af Kim 0240 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 21. Januar, 2020 ... og hvordan kommer man så i kontakt med den dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thyra 5 Skrevet 21. Januar, 2020 Harran skrev, for 4 minutter siden: ... og hvordan kommer man så i kontakt med den dame? Du kan skrive til hende herinde @Frodige Ida 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. Januar, 2020 Harran skrev, for 5 minutter siden: ... og hvordan kommer man så i kontakt med den dame? Schroll lidt ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 22. Januar, 2020 (edited) Hun har hvis karantæne herinde i et stykke tid, synes jeg har læst Redigeret 22. Januar, 2020 af Frankie38xl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 25. Januar, 2020 Harran skrev, den 21.1.2020 at 21:44: ... og hvordan kommer man så i kontakt med den dame? Via opkald når du kan se på annoncelight at jeg er på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 25. Januar, 2020 Kim 0240 skrev, den 21.1.2020 at 21:38: Så fik jeg besøgt frodige Ida endnu en gang ( tror det er 5 gang ). Ankom til sommerhuset og blev som sædvanligt budt velkommen med et skønt smil. Havde igen bestilt et af Idas lækre dybe blow og der var som altid dejlig lækkert. Endnu en gang lykkedes det for Ida at få proppet hele kalorius ned i halsen selv om hun kæmpede lidt i starten, efter rigtig fint mundarbejde fra Ida skød jeg hele ladningen ind i hendes mund som blev slugt med velbehag efter lyden at dømme. Efter lidt nusseri og small talk ( om pik størrelser i de forskellige dele af danmark, og godt man bor i trekants området ) så var det tid til at komme videre, et knus og et lille kindkys og så stod jeg på gaden og var klar til hjemturen. Skønne Ida: tusinde tak for endnu en dejlig omgang, du er sku toppen af poppen Kim Hej Kim Den svaber du render rundt med er mere end en Alm mundfuld og kræver lidt arbejde men så gik det jo strygene. Altid en fornøjelse at forkæle dig og hygge snakke før, under og efter. Ha det godt frække. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. Januar, 2020 @Frodige Ida velkommen tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 25. Januar, 2020 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: @Frodige Ida velkommen tilbage Tak . Det var nu meget hyggeligt med en lille tur i isolationen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 488 Skrevet 26. Januar, 2020 Frodige Ida skrev, for 23 timer siden: Hej Kim Den svaber du render rundt med er mere end en Alm mundfuld og kræver lidt arbejde men så gik det jo strygene. Altid en fornøjelse at forkæle dig og hygge snakke før, under og efter. Ha det godt frække. Det er jo altid en fornøjelse at besøge dig, det var sku også fræke da jeg prøvede et dobbelt blow med Britt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Warrior Skrevet 9. April, 2020 3 kant mulig med Ida og Britt? Nogen anmeldelser på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 9. April, 2020 Warrior skrev, for 2 timer siden: 3 kant mulig med Ida og Britt? Nogen anmeldelser på det? Jeg er pt ikke at træffe i disse tider. Har ingen ide om hvornår jeg syntes det er forsvarligt at starte igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Warrior Skrevet 10. April, 2020 Nej vi må alle lide i disse tider, mon ikk det lysner igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg