gangbangguy 56 Skrevet 9. Marts, 2013 Gangbang Fredag d 22 marts i Århus og Fredag d 27 marts i Ålborg kl 10 - 16 med 33 årig Marie inkl anal, cumshot, kys, super/megafransk og slug Det tænder mig at have mange mænd omkring mig. Jeg elsker pik og penge og synes det er en super kombination. Jeg vil gerne have der er flere mænd op i mig på samme tid og gerne i alle tre huller samtidig gennem hele arrangementet. Det hele kommer til at foregå i Århus i en privat lejlighed. 2 timer 1000 4 timer 1700 6 timer 2200 det er inkl anal, cumshot, super/megafransk, slug, og alle de udløsninger du kan få I tilmelder jer med navn, tlf og dato på en sms til 28536360, så vil I kl 9.00 på selve dagen modtage en sms med adressen. http://www.voksenlisten.dk/marie1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gangbangguy 56 Skrevet 12. Marts, 2013 Det hedder Onsdag den 27. og ikke Fredag den 27. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2013 En MILF på 43-53 år gammel. Hun er meget speciel. En kunde fik voldsom skæld ud af hende fordi han tog hende på røven. Hun brugte det meste af tiden med at snakke og ryge. Hendes service kan ikke anbefales. Hvis man ikke vil snydes for et ordentlig gang bang så kan dette sted ikke anbefales. Det bliver afholdt i privat lejlighed men ingen bolle seng bare en stue som bliver brugt. Kvinderne på dette sted har ikke sex appeal men er der kun for Cash. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 26. Marts, 2013 hvad så gangbangguy nu er du nør til at forsvare din dame lidt ? ikke eller gemmer du dig som du plejer ? ...Efter den beskrivelse kommer der nok ikke mange penge i din lomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg