Borende X 25042 Skrevet 26. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden: Vi er i hygge hjørnet hvor sjove og halvsande påstande svæver rundt ..... og clitoris sidder jo også i hyggehjørnet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
libatsu 3 Skrevet 26. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Vi er i hygge hjørnet hvor sjove og halvsande påstande svæver rundt Bare rolig, du skal nok komme efter det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Januar, 2020 libatsu skrev, for 7 minutter siden: Bare rolig, du skal nok komme efter det Det kan være du ligefrem afholder kurser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
libatsu 3 Skrevet 26. Januar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden: Det kan være du ligefrem afholder kurser? Nej da, det klarer du selv..... måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 29. Januar, 2020 Lige en gammel joke : "Far, hvad er en klitoris?" Årh for pokker knægt, jeg kan ikke lige komme på det, du skulle have spurgt mig i går, der havde jeg det lige på tungen. " 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, den 24.1.2020 at 21:48: , så nogle gange går det stærkt ander gange går det rigtigt stærkt. Ja, nogle gange tager det 1 minut, andre gange går det VILDT hurtigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg