Casten 861 Skrevet 25. Januar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/199131 En anderledes annonce, men er det også en anderledes GP. Nogen erfaringer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 25. Januar, 2020 Casten skrev, for 51 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/199131 En anderledes annonce, men er det også en anderledes GP. Nogen erfaringer ? Prøv at læse *hele* annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 25. Januar, 2020 Hun figurerer også her på EG som "Iscenesat virkelighed". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 25. Januar, 2020 Casten skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/199131 En anderledes annonce, men er det også en anderledes GP. Nogen erfaringer ? Af respekt for teksten i annoncen: “Frabeder anmeldelser på diverse fora på nettet” Men gad godt komme på besøg her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 25. Januar, 2020 Jeg tvivler på at du vil blive skuffet over oplevelsen hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 290 Skrevet 25. Januar, 2020 Enig, tror ikke man kan blive skuffet med en tur hos Kamilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 25. Januar, 2020 Casten skrev, for 8 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/199131 En anderledes annonce, men er det også en anderledes GP. Nogen erfaringer ? Nej, jeg er helt ordinær. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 25. Januar, 2020 Iscenesat Virkelighed skrev, for 34 minutter siden: Nej, jeg er helt ordinær. Det kan alle jo hævde, men jeg tror nu, at du er specielt dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 28. Januar, 2020 Nå, fik du så lavet en aftale?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 29. Januar, 2020 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, den 25.1.2020 at 22:24: Nej, jeg er helt ordinær. Hvorfor vokser din næse, Pinocchio ??? Til TS - Tro ikke på hende, hun er alt andet end ordinær - Kamilla er nemlig både empatisk, intelligent, varmblodet, fræk, og fantastisk i sengen. Så absolut ikke ordinær på nogen måde. /Francois Redigeret 29. Januar, 2020 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 30. Januar, 2020 Francois skrev, for 19 timer siden: Hvorfor vokser din næse, Pinocchio ??? Til TS - Tro ikke på hende, hun er alt andet end ordinær - Kamilla er nemlig både empatisk, intelligent, varmblodet, fræk, og fantastisk i sengen. Så absolut ikke ordinær på nogen måde. /Francois Stop en halv! Nu synes jeg, at du lover for meget, på mine vegne… jeg er ikke fantastisk i sengen, jeg har vidunderlig, fuldstændig magisk sex med mennesker, hvor det hele går op i en højere enhed, og så er der andre, hvor det ender middelmådigt, fordi vi ikke kan finde en fælles rytme, med hvad vi hver især bringer til bordet. Jeg kan ikke og jeg vil ikke, stå alene med ansvaret, for om det ender vidunderligt, eller middelmådigt, vi er to om det, eller flere, hvis man er så heldig! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 20. April, 2020 Det er da et svar fra IV jeg kun kan tilslutte mig. Og du er så ærlig så du ikke lover mere end du føler du kan holde. Kan lide det jeg læser indtil videre. Du lyder som en man også kan have en god snak med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 20. April, 2020 Hmm, der er lige kravet om glatbarberethed. Det har jeg ikke været de sidste 15 år. Men for den rette dejlige kvinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. April, 2020 Searcher skrev, for 5 timer siden: Hmm, der er lige kravet om glatbarberethed. Det har jeg ikke været de sidste 15 år. Men for den rette dejlige kvinde... Jeg har ved Gud intet krav, om at du skal være glatbarberet, hverken i hoved eller røv, jeg bryder mig bare ikke om skægstubbe, det er en smertefuld affære, for vi med sart hud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg