Curious_dk 27 Skrevet 25. Januar, 2020 Er der mon en der har været forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/290659 ser næsten for godt til at passe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. Januar, 2020 Curious_dk skrev, for 1 time siden: Er der mon en der har været forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/290659 ser næsten for godt til at passe Jeg kan se hun reklamere for Megakedelig Fransk. Ha Ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai fan 0 Skrevet 25. Januar, 2020 Jeg kan kun sige et ting hun er bare for lækker Jeg hade bestilt 40min til 1000,- og jeg er ikke holdt op med at smile og jeg var der ved 11tiden i dag Hun fortalte at hun er her i 2uger og så skulle hun hjem til Bangkok igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 26. Januar, 2020 Thai fan skrev, for 6 timer siden: Jeg kan kun sige et ting hun er bare for lækker Jeg hade bestilt 40min til 1000,- og jeg er ikke holdt op med at smile og jeg var der ved 11tiden i dag Hun fortalte at hun er her i 2uger og så skulle hun hjem til Bangkok igen Er fotos REAL PHOTOS - eller ...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai fan 0 Skrevet 26. Januar, 2020 Fotos er for Real hun er bare lække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. Januar, 2020 Hvad er hendes priser og er alt inklusiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Januar, 2020 Thai fan skrev, for 10 timer siden: Jeg kan kun sige et ting hun er bare for lækker Jeg hade bestilt 40min til 1000,- og jeg er ikke holdt op med at smile og jeg var der ved 11tiden i dag Hun fortalte at hun er her i 2uger og så skulle hun hjem til Bangkok igen Du fortæller intet om hvad du fik for de 1000 Kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 26. Januar, 2020 (edited) tak for dit svar Thai fan .... glæder mig til at se, om du kommer til at besøge andre kvinder, nu hvor du lige har oprettet dig som bruger for 18 timer siden .... eller om du udelukkende vil koncentrer dig om denne kvinde Redigeret 26. Januar, 2020 af thomas 123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. Januar, 2020 thomas 123 skrev, for 2 timer siden: tak for dit svar Thai fan .... glæder mig til at se, om du kommer til at besøge andre kvinder, nu hvor du lige har oprettet dig som bruger for 18 timer siden .... eller om du udelukkende vil koncentrer dig om denne kvinde Undskyld men hvem er hvem? I min verden er Thai fan en gammel kending? Så er vi ude i noget dobbelt alias? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 26. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 5 minutter siden: Undskyld men hvem er hvem? I min verden er Thai fan en gammel kending? Så er vi ude i noget dobbelt alias? som du kan se er denne "Thai fan" .... oprettet igår .... derfor min kommentar ... det er jo altid godt når nye brugere har haft en god oplevelse uhmmm.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. Januar, 2020 thomas 123 skrev, for 2 timer siden: som du kan se er denne "Thai fan" .... oprettet igår .... derfor min kommentar ... det er jo altid godt når nye brugere har haft en god oplevelse uhmmm.... Jeg fatter dog ej en m, sorry, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nice 58 Skrevet 26. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 34 minutter siden: Jeg fatter dog ej en m, sorry, Thai fan og Thaifan er ikke den samme, lettere at se hvis jeg skriver: tagetage og tag etage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Januar, 2020 Mr. Nice skrev, den 26.1.2020 at 23:33: Thai fan og Thaifan er ikke den samme, lettere at se hvis jeg skriver: tagetage og tag etage Jamen helt fint for os med hvide stokke men den holder jo ikk en meter i Byretten Og burde da slet ikke være acceptabelt på Eg? Nok om det men så svært ka det dog ej være at lave et alias, som skeller sig ud fra de andre? Så brug fantasien, den er stor, og undskyld afsporring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nice 58 Skrevet 28. Januar, 2020 Der er også en der kalder sig thai-fan med bindestreg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Januar, 2020 Mr. Nice skrev, for 4 minutter siden: Der er også en der kalder sig thai-fan med bindestreg Oh my God Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 11. Februar, 2020 Jeg kan bekræfte at hun leverer varen 100%. Sød pige. Men jeg tror hun er rejst videre og træffes ikke i Østjylland længere. Lækker dyb fransk og utroligt stram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 Longman skrev, for 40 minutter siden: Jeg kan bekræfte at hun leverer varen 100%. Sød pige. Men jeg tror hun er rejst videre og træffes ikke i Østjylland længere. Lækker dyb fransk og utroligt stram. Hun er på AL stadigvæk ann har hun tilgået igår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 14. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, den 11.2.2020 at 17:19: ann har hun tilgået igår What? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 14. Februar, 2020 (edited) Annonceopretteren hedder Sexi-julie. Annoncen hedder "Tina". ER det Tina, der tales om? ( det er nemlig forskellige personer/billeder) Redigeret 14. Februar, 2020 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Februar, 2020 Harran skrev, for 1 time siden: What? Nå ja lidt er klodset skrevet. Jeg skriver at hun havde været logget ind ( tilgået) på annoncen igår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Februar, 2020 Harran skrev, for 9 timer siden: Annonceopretteren hedder Sexi-julie. Annoncen hedder "Tina". ER det Tina, der tales om? ( det er nemlig forskellige personer/billeder) Ja, det er meget forvirrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 16. Februar, 2020 Ny pige. Hende Julia var den sporty pige. Men er der nogen der har besøgt den nye pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Februar, 2020 Sødmand skrev, for 9 minutter siden: Hvor bor hun Det står ikke i annoncen, så du må ringe og aftale tid. Så får du adressen. Der står Århus N. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg