bbn 1 Skrevet 10. Marts, 2013 Nogen der har erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 10. Marts, 2013 Der er en god anmeldelse af hende på siden her se link viewtopic.php?f=8&t=4192 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbn 1 Skrevet 10. Marts, 2013 Det er rigtigt, men der bliver sået tvivl ved rigtigheden af anmeldelsen:( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 10. Marts, 2013 Så vidt jeg kan se er den anmeldelse slettet nu, så der har nok været noget om snakken om at den ikke var helt ægte...desværre :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 10. Marts, 2013 Ja, jeg har flyttet anmeldelsen og resten af tråden i papirkurven, da de to brugerne der omtalte hende mest positivt skrev fra samme IP-adresse, deriblandt trådstarteren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Marts, 2013 Tak for forklaringen, og tak for indgrebet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbn 1 Skrevet 10. Marts, 2013 Meget betryggende:) Ellers ingen erfaringer? Gode eller dårlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbn 1 Skrevet 11. Marts, 2013 Slet ingen der kan komme med erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2013 Slet ingen der kan komme med erfaringer? Tror du skal spørge Dukkeliv selv, hun er vist den eneste der har besøgt sig selv... VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbn 1 Skrevet 11. Marts, 2013 Med de billeder må der da være nogen der har prøvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3410 Skrevet 11. Marts, 2013 Med de billeder må der da være nogen der har prøvet? hej bbn hvad med du tager ud til hende og afprøver hende og giver en anmedelse om det mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbn 1 Skrevet 11. Marts, 2013 Kan jeg vel blive nødtil :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 11. Marts, 2013 Ja gør du det --- nogen skal jo yde for at vi andre kan nyde :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg