Rejsenetværk 9592 Skrevet 27. Januar, 2020 Verden består ikke kun af gourmet restauranter, men også mange herlige junk templer. God fornøjelse Jøjs Kanal https://www.youtube.com/channel/UCat1B8wrBW2aiYGzOr3_2RA Venlig hilsen Rejsenetværk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 27. Januar, 2020 kender den godt, men kære rejse er du nu sikker på at det var en helt alm. søndags brunch du indtog i går, ved ikk om jeg skal grine eller græde knus Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 27. Januar, 2020 Hunting for beaver skrev, Lige nu: kender den godt, men kære rejse er du nu sikker på at det var en helt alm. søndags brunch du indtog i går, ved ikk om jeg skal grine eller græde knus Hunter Jeg endte med at spise hotellets, iøvrigt udmærkede morgen buffet, fordi at jeg opgav at prøve at få et bord til luksus brunch på et andet hotel. I stedet tog jeg på sightseeing, som jeg skriver i min beretning om turen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 27. Januar, 2020 Ja ok my mistake,, jeg læste ellers dit fine skriv i går, men det er jo også kun mandag og den øverste etage fungere vist ikke helt optimalt her Sjov tråd denne her iøvrigt, Hvis jeg spiste en stor pølse til "forret",,,,, ,jaer så bliver jeg mæt, men lige der er vi jo heldigvis forskellige allesammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg