Guest Indiske Devina Skrevet 28. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Det er muligt herinde at invitere flere til pb således der dannes en gruppe.. sådan en gruppe har jeg været med i sammen med 2 dejlige gp'er. Du kan jo starte sådan en gruppe med de gp'er som du har sympati for Altså jeg skal starte en besked også invitere andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, Lige nu: Altså jeg skal starte en besked også invitere andre? Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. Januar, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeps Okay vil du være med:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, Lige nu: Okay vil du være med:-) Ja det vil jeg gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. Januar, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Ja det vil jeg gerne Sejt:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, for 12 timer siden: Det kan vi selvfølige ikke vide, men tror en mand vil blive træt af at læse om "tøse problemer" som tøj str, den tid på måneden. En klam mand osv hele tiden;-) Jeg synes at det kunne være vildt spændende, jeg prøver altid at sætte mig ind i hvordan pigen er. Så bare det at kunne følge med i pg'er snak vil jeg have en større grundlæggende viden om dem, og deres tankegang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, for 12 timer siden: Det var enlig en god ide:-) Det er bare lidt grænse overskridende at skrive til en man ikke kender " hej skal vi være venner:-)" Hvordan tror du så at dine kunder har det når vi skriver til jer ? I sær første gang. Det vi skriver er enlig skal vi knalde, bare pakket ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. Januar, 2020 Der vil være mænd der ikke vil respektere det, hvis vi vil have et sted at chatte uden andre end os i branchen. Så man vil aldrig kunne være sikker på at det er et sted uden kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 29. Januar, 2020 Zaq skrev, for 57 minutter siden: Jeg synes at det kunne være vildt spændende, jeg prøver altid at sætte mig ind i hvordan pigen er. Så bare det at kunne følge med i pg'er snak vil jeg have en større grundlæggende viden om dem, og deres tankegang. Zaq skrev, for 53 minutter siden: Hvordan tror du så at dine kunder har det når vi skriver til jer ? I sær første gang. Det vi skriver er enlig skal vi knalde, bare pakket ind Det er selvfølig rigtig:-) Hehe tænker lidt det er noget andet når i skriver til os vi har jo lavet en åben invitation ti jer via vores annoncer:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 29. Januar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 49 minutter siden: Der vil være mænd der ikke vil respektere det, hvis vi vil have et sted at chatte uden andre end os i branchen. Så man vil aldrig kunne være sikker på at det er et sted uden kunder. Det er rigtig, man kan aldrig være sikker på hvem der "lurer" det er også derfor at jeg tænker at gruppen skal kaldes noget andet:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 29. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, for 1 minut siden: Det er selvfølig rigtig:-) Hehe tænker lidt det er noget andet når i skriver til os vi har jo lavet en åben invitation ti jer via vores annoncer:-) Det er rigtigt nok, nu er jeg jo, gammel i gårde. Så jeg er ikke lige så oppe at køre som for 25 år siden. Det er kun når jeg skal møde en som jeg har mødt før, at jeg føler mig som en glad skoledreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 29. Januar, 2020 Jeg stemmer også for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 29. Januar, 2020 Ja.. den tanke har jeg også tænkt flere gange... Det ku’ være genialt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 29. Januar, 2020 En mulighed var at få Admin til at åbne et område, hvor alle kan læse, men kun lyserøde kan skrive og kommentere. I kan jo alligevel ikke gardere jer helt for os "sorte" (forklædt som pink). Hemmeligheder trækker som fluer til en ost Og i har da alligevel ikke hemmeligheder for os, har i vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. Januar, 2020 mignuigen skrev, for 1 minut siden: En mulighed var at få Admin til at åbne et område, hvor alle kan læse, men kun lyserøde kan skrive og kommentere. I kan jo alligevel ikke gardere jer helt for os "sorte" (forklædt som pink). Hemmeligheder trækker som fluer til en ost Og i har da alligevel ikke hemmeligheder for os, har i vel? Hvis I kan læse med, så er der ingen idé i det. Så kan vi lige så godt bare skrive herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 29. Januar, 2020 Nej, for så gror jeres snak bare til med kommentarer fra os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 29. Januar, 2020 Yara skrev, for 3 timer siden: Jeg stemmer også for Frodige Jeanette skrev, for 2 timer siden: Ja.. den tanke har jeg også tænkt flere gange... Det ku’ være genialt... Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Hvis I kan læse med, så er der ingen idé i det. Så kan vi lige så godt bare skrive herinde. Vil i være med i gruppen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. Januar, 2020 Er der ikke sådan et forrum herinde, hvis man altså vil betale for at komme derind, det er noget med ens annoncering så har man adgang...os andre må nøjes med at tro på der foregår et eller andet der..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 29. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, 1 time siden: Vil i være med i gruppen:-) Yep... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. Januar, 2020 29babygirl29 skrev, for 1 time siden: Vil i være med i gruppen:-) Ja tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Januar, 2020 @Christina ssbbw Ved du om der er sket noget med den hjemmeside der skulle laves ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 29. Januar, 2020 Trinetease skrev, for 16 minutter siden: @Christina ssbbw Ved du om der er sket noget med den hjemmeside der skulle laves ? Jeg har sendt dig en pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Januar, 2020 Lady Cherie skrev, for 1 time siden: Er der ikke sådan et forrum herinde, hvis man altså vil betale for at komme derind, det er noget med ens annoncering så har man adgang...os andre må nøjes med at tro på der foregår et eller andet der..... Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 29. Januar, 2020 Liv skrev, for 42 minutter siden: Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo.... Træls:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. Januar, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Jo der er et forum for annoncører, men de kan jo være af begge køn - og hvem som helst kan oprette en pigeprofil eller sige han er gigolo.... Jeg tænker det samme. Lille B sidder uden tvivl klar til at få en lyserød profil til samlingen. Jeg holder mig ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg