Guest Samson Skrevet 1. Februar, 2020 Hun har i længere tid været på sugardaters men har nu udvidet forretningdnntil at omfatte Annoncelight.dk. https://annoncelight.dk/showad/290869 Hun giver ægte GFE som kun få kan. Så hvis man er til ægte sex med en der ikke er bange for nærvær og at give lidt af sig selv. Så prøv lykken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loveboobies 1 Skrevet 2. Februar, 2020 Hun skriver 95 kg heldigt fordelt. Oversat betyder det så en stor bagdel ? Og bryster ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 3. Februar, 2020 Loveboobies skrev, for 20 timer siden: Hun skriver 95 kg heldigt fordelt. Oversat betyder det så en stor bagdel ? Og bryster ? Det betyder at hun er ret STOR. Og små bryster. Men liderlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loveboobies 1 Skrevet 3. Februar, 2020 Det er jo det vigtigste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 4. Februar, 2020 Giorgio skrev, for 15 timer siden: Det betyder at hun er ret STOR. Og små bryster. Men liderlig STOR er et nedladende udtryk at bruge. Jeg ville nok udtrykke det sådan her:....At hun har rigeligt til gården og gode lår, hvis det er heldigt fordelt. Måske lidt blød mave. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter20 1 Skrevet 5. Februar, 2020 Hun er virkelig en dejlig kvinde hun tager sig tid til dig når du er sammen med hende og man kan være helt nede på jorden hos hende hun er det hele værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 6. Februar, 2020 Er der en der har besøgt hende og kan fortælle om hendes udseende? :) Er hun en flot kvinde? Her tænker jeg på ansigtet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 6. Februar, 2020 Hun ligger helt sikkert i den kønnere ende. Hvis du er til en helt alm. Dansk milf, så vil hun sikkert falde i din smag. Kønt ansigt, pæn hud, ren, sød og intilligent. Hun er med på lidt af hvert, også en sludder ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 7. Februar, 2020 @Giorgio deltager ikke mere i tråden. Tal pænt til hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Grange 26 Skrevet 7. Februar, 2020 Hun ender da vist på min "to do" liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 17. September, 2020 La Grange skrev, den 7.2.2020 at 16:58: Hun ender da vist på min "to do" liste Do do do Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg