Hop til indhold
Hunting for beaver

jeg blev lige forelsket igen ,,,,

Recommended Posts

God aften i stuerne :)

Sad lige og så et par afsnit af Matador, og må indrømme at hende der Ingeborg altid har gjort mig småforelsket, faktisk også lidt Agnes selvom deres karakterer er vidt forskellige, så er der bare noget dejligt ved dem begge 2. Iøvrigt flot gået af Agnes at gå fra at være "simpel" tjeneste pige til Chef for rigtig mange og til sidst jo nærmest selveste Mads Skjerns ligemand, ja de kære kvinder de rører noget godt i os mænd.

Hvem gør jer bløde i knæerne fra den serie, det kunne jo også sagtens være en mandlig skuespiller.

På forhånd tak ,,,

Venligst Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid haft et godt øje til Helle Virkner. virkelig en flot kvinde/dame. elegant og yndefuld.

Der udover den unge sekretær Ulla, som i en kort periode har en affære med bankdirektøren Christian, er sgu også meget fræk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cristobal skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har altid haft et godt øje til Helle Virkner. virkelig en flot kvinde/dame. elegant og yndefuld.

Der udover den unge sekretær Ulla, som i en kort periode har en affære med bankdirektøren Christian, er sgu også meget fræk ;)

Ja de er også ret dejlige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har også et eller andet for Agnes. Men valget må nok falde på Vicki Hackel. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er forudsigelig. Nogle lange nætter på Posthotellet med Gitte Graae kunne godt få mig til at køre min karriere og bankmæssige validitet i sænk !  

skov1.thumb.jpg.0552a63d5cb4017814a36ca017a6fe60.jpg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig Gitte Grå.

Så må hun da gerne kalde mig for pusling, selvom jeg er en Bamse

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ubetinget overlærer Andersen, der led en heltedød på altanen :)

her-star-laerer-andersen.jpg

hqdefault.jpg

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må sige jeg er forelsket i Kathrine larsen :D. Ikke seksuel.  Men som den person, hun er. En meget rummelig kvinde. Med orden på pengesagerne. Og kan se en god forretning. Når den byder sig. Hun er kærlig, tør sige sin mening  og omsorgsfuld. Hun, kan rumme alle. Lige på nær pastoren og Hitler. :) Hun minder mig om min mormor. Der var ligesom Kathrine Larsen indbegrebet af et godt menneske, stor empati, integritet.  Og aldrig gjorde forskel på mennesker. De dyder, kunne mange lære noget af i dag. Hvor det for nogle handler om, at promovere sig selv og nedgøre andre.  Jo i mine øjne et stort forbillede. På det der er godt. 

God aften alle på EG.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Iben skjold Hansen da. Hendes rebelskhed og fandenivoldskhed er supersexet . Og så Gitte Grå selvfølgelig. Hun er også helt sin egen - ingen der skal bestemme over hende. Så der har Iben og Gitte noget til fælles. Begge uafhængige og stærke kvinder med en - skal vi sige - aggressiv kvindelighed - som man får øje på med det samme. 

Iben har nogle fantastiske kvindelige former som bliver frækt fremhævet af hendes evige ridebukser. Den røv der . Den er flot :wub:

Af mændene

Er jeg helt vild med Landsretsagfører Skjold Hansen ( Axel strøbye ) altså før han blev et nervevrag i serien. Han var / er også fandenivoldsk ( han er jo Ibens far så det er der hun har det fra ) - et liv med ham bliver vist aldrig kedeligt :) Og så hans stemme. Han forstår virkelig at bruge sin stemme og jeg nyder når han rigtig giver den gas med den stemme. 

Så er der direktør Varnæs som er en helt anden type. Men han er tilgengæld en rigtig gentleman,  ordentlig, beleven,  dannet   og ansvarlig og en rigtig  flot stilren mand :)   

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 35 minutter siden:

Må sige jeg er forelsket i Kathrine larsen

Ja hun er et ret stort og yderst givende menneske, se bare hvad hun gjorde for tyskeren og eller Daniel som ikke skulle snydes da storesøsteren fik sin hest :)

Tror at vi er flere som har en Katrine Larsen gemt enten i vore forældre eller bedsteforældre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Ja hun er et ret stort og yderst givende menneske, se bare hvad hun gjorde for tyskeren og eller Daniel som ikke skulle snydes da storesøsteren fik sin hest :)

... og for hende var en bøsse ikke bare noget, der hang over kaminen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 35 minutter siden:

Så er der direktør Varnæs som er en helt anden type. Men han er tilgengæld en rigtig gentleman,  ordentlig, beleven,  dannet   og ansvarlig og en rigtig  flot stilren mand

Ja Hans Christian var en ret sjov karakter, var bla utro med sekretæren, drak min. 3 sjusser i hvert eneste afsnit, og hånede sin egen svigerinde for fosterfordrivelse, lige indtil han selv benyttede sig af dette, ja moral er godt // dobbelt moral,,, bedre

udover dette er han ret stilet og en rar far,god bror, sød mand og altid god for en sjov kommentar

i det hele taget så er denne serie helt gennemført genial, og der er bare så mange dygtige skuespillere med og flere af scenerne vil blive husket til evig tid 

Må hellere lige huske at nævne at dette kun er MIN egen opfattelse, da jeg ret tit oplever at få fortalt og på skrevet at jeg jo IKKE kan svare for andre ,,,;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej . Jeg havde helt glemt . Iben skjold Hansen .

Hun er sgu dejlig. En Babsomans drøm.

En vild storbarmet kvinde med et voldsomt temperament. Kan det blive bedre:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 8 minutter siden:

En vild storbarmet kvinde

synes også at kunne huske at da jeg var teenager at Ingeborg havde ret store bryster når hun kom gående i sit tit raske tempo, de gyngede ihvertfald ret meget og godt under blusen,,,derfor jeg netop valgte at nævne hende bla. jeg var sikkert bare godt fyldt op med hormoner, men for mig var hun smuk og dejlig :)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 2 timer siden:

Prøv lige at forstille jer Hr. Svan mens han får den bagfra  :-o

Han ville givetvis have nydt det, da hr. Rudolph Schwann, alias Arthur Jensen, var bøsse i det virkelige liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS

Ej hvor sjovt indlæg... 

Det jeg fortæller nu er ikke løgn men mit glædespige navn Vickie er faktisk kraftig inspireret af karakteren Vickie Hackel i denne fantastiske serie.. 

Jeg synes allerbedst om Katrine Grisehandlerens kone hun var så fantastisk.. Især måden hun tager sig af Daniel på... 

Jeg kunne godt blive forelsket i Røde 

Kurt Ravn :P:wub:flot flot mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...