Taurus 57 Skrevet 12. Marts, 2013 Jeg fandt ud af på hjemmesiden sexpoppen.de , at der er åbnet et helt nyt sted i Ellhöft, Schulstr. 2, i nærheden af Sdr. Løgum (Süderlügum) direkte ved den såkaldte "Betonvej" (anlagt i Hitlertiden som en betonvej) fra Flensborg til vestkysten. Derfor kunne jeg ikke modstå fristelsen og kørte derud i går hen i mod aften. - Der var noget mørkt på stedet; men jeg fandt så ud af, at der var en indgangsdør med ringeklokke på bagsiden af huset. - Der var en ret pæn polsk pige på stedet, som nok kunne friste mig; men da jeg hørte prisen, forlod jeg omgående stedet. ADVARSEL: Hun forlangte 80 € for en halv time og 160 € for en hel time (uden kys). - Stedet er styret fra en lille landsby ved Heide (Rehm). Jeg har så pr. telefon spurgt på priserne for en halv time de andre stedet, og jeg fik svaret: 50 € for en halv time. - Det er for mig helt oplagt, at man vil lokke os danske kunder til det nye sted og lade os betale overprisen ("Die dummen Dänen.") - Jeg holder mig til Flensborg. Dér betaler jeg 50 € for en halv time og 100 € for en hel (kys og FO plus 20 €). :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus 57 Skrevet 12. Marts, 2013 ADVARSEL trækkes tilbage:Ved 12-tiden ringede jeg så til Rehm for at spørge, hvad en halv time kostede dér. Svaret var, som forventet, 50 €. Jeg brokkede mig derfor over prisen på det nye sted i Ellhöft. Det kendte pigen naturligvis intet til; MEN hun har åbenbart givet det videre; for da jeg så for 10 minutter siden ringer til Ellhöft, får jeg at vide, at en halv time koster 50 € !!!! - I behøver ikke at sende mig takke-mails . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konditoren 12 Skrevet 12. Marts, 2013 hehe go research dér :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 12. Marts, 2013 ADVARSEL trækkes tilbage:Ved 12-tiden ringede jeg så til Rehm for at spørge, hvad en halv time kostede dér. Svaret var, som forventet, 50 €. Jeg brokkede mig derfor over prisen på det nye sted i Ellhöft. Det kendte pigen naturligvis intet til; MEN hun har åbenbart givet det videre; for da jeg så for 10 minutter siden ringer til Ellhöft, får jeg at vide, at en halv time koster 50 € !!!! - I behøver ikke at sende mig takke-mails . Eller også lignede du bare en, der skulle pumpes for ekstra, da du stod i døren :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2013 Eller også lignede du bare en, der skulle pumpes for ekstra, da du stod i døren Ja ,han er sikkert en rigtig jydetamp med halm i træskoene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 14. Marts, 2013 Link til deres (halv)danske hjemmeside http://www.sexpoppen.de/dk.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg