il.gallo 63 Skrevet 3. Februar, 2020 Halløj, er der nogen der har erfaringer med smukke Karolina/Cass? Har søgt uden held. Kom frisk! Il Gallo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[Boxen] 96 Skrevet 4. Februar, 2020 En sød østpige (ihf ikke dansk) på dansk klinik, med danske forholdsregler og danske priser. Lidt overraskende IMHO, og ikke på min Top-30. Sød pige som nævnt. VH [Boxen] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 5. Februar, 2020 Tak for input, desværre for sent Sløj, uengageret omgang med en vel nærmest berørings-fjendsk pige. Gennem 15 år den til dato ringeste oplevelse på Cass... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[Boxen] 96 Skrevet 6. Februar, 2020 il.gallo skrev, den 5.2.2020 at 09:36: Tak for input, desværre for sent Sløj, uengageret omgang med en vel nærmest berørings-fjendsk pige. Gennem 15 år den til dato ringeste oplevelse på Cass... Sådan kan man jo også sige det. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 16. Februar, 2020 il.gallo skrev, den 5.2.2020 at 09:36: Tak for input, desværre for sent Sløj, uengageret omgang med en vel nærmest berørings-fjendsk pige. Gennem 15 år den til dato ringeste oplevelse på Cass... Helt enig. Sød pige - men amatør i branchen tror jeg, for sex med hende var sgu lidt kedeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Det er åbenbart gået tilbage for Cassiopeia... mine erfaringer (med to piger) har kun været positive... Claudia, der er min yndlings GP er stadig aktiv på Cass fra tid til anden... Redigeret 16. Februar, 2020 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg