Default User 1033 Skrevet 3. Februar, 2020 Kan nogen anbefale et sted hvor man kan få en forsigtig og god bollebarbering? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. Februar, 2020 Default User skrev, for 10 timer siden: Kan nogen anbefale et sted hvor man kan få en forsigtig og god bollebarbering? Jeg vil nu helst selv gøre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 4. Februar, 2020 Arne Jensen skrev, for 24 minutter siden: Jeg vil nu helst selv gøre det Så kan vi håbe, at du kan få lov at gøre det selv, på trådstarteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. Februar, 2020 CphGuy skrev, for 49 minutter siden: Så kan vi håbe, at du kan få lov at gøre det selv, på trådstarteren Nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 4. Februar, 2020 Nej Tak, Arne. Det skal være en quinde, og jeg kan ikke selv. Armene er for korte og maven for stor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 4. Februar, 2020 Kom nu børnlille - nogen må da kende til et sted??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Februar, 2020 Default User skrev, for 55 minutter siden: Kom nu børnlille - nogen må da kende til et sted??? Har du prøvet søgefunktionen? Spørgsmålet har af og til været oppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 4. Februar, 2020 Kan du huske denne her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 5. Februar, 2020 Det ikke barberingen men voks behandling, men kan fint anbefale http://suphatsorn.dk/ hun laver brazilian til mænd og er utrolig sød og festlig. Prøv det samme med en omgang massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 6. Februar, 2020 (edited) Tak for opmærksomheden. Endte atter på Hvidovrevej hvor en mørk skønhed gjorde et fint og omhyggeligt arbejde. Jeg tror hun hed Jenny, bor i Sverige, taler lidt svensk og dansk, arbejder i Kbh. Prisen var kr. 400.- uden andet end barberingen, men tilkøb var naturligvis muligt. Redigeret 6. Februar, 2020 af Default User Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 6. Februar, 2020 Default User skrev, den 4.2.2020 at 15:36: Kom nu børnlille - nogen må da kende til et sted??? Jeg er sikker på at du kan få en gp'er til det, det er sku frækt at tilføje det i legen. Det virker, har også prøvet at barber flere piger i private, som ende i noget ret vildt sex. Kan kun anbefale, piger vær lidt friske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 6. Februar, 2020 Prøv din lokale frisør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 7. Februar, 2020 Carl72 skrev, for 20 timer siden: Prøv din lokale frisør Gad sgu godt jeg kunne lokke min frisør til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Gad sgu godt jeg kunne lokke min frisør til det Ditto her. Hun er en iransk skønhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 7. Februar, 2020 Borende X skrev, for 29 minutter siden: Ditto her. Hun er en iransk skønhed. Kender du min frisør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Februar, 2020 AlfaN skrev, 1 time siden: Kender du min frisør? Det er måske den samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 7. Februar, 2020 Borende X skrev, for 45 minutter siden: Det er måske den samme? Haha tvivler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg