Hop til indhold

Recommended Posts

Ville have testet stedet idag da det vist er ret nyåbnet. Ringede til stedet og fik oplyst at de ikke ydede thaimassage idag ! kun sex. Da jeg var på udkig efter en god gang massage med hovedvægten på massage, måtte jeg springe stedet over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmm, måske er der kommet ny besætning? Nogen som gider teste?

HAMMERUMPIGERNE SMUKKE THAIPIGER.

God service. Bjødstrupvej.

Tlf. 5033 2059

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mmm, måske er der kommet ny besætning? Nogen som gider teste?

HAMMERUMPIGERNE SMUKKE THAIPIGER.

God service. Bjødstrupvej.

Tlf. 5033 2059

Den opgave får du. Det er vist din tur :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for et par måneder siden - se anden tråd - synes ikke lige jeg vil ofre tid på det igen, før jeg ligesom ved om det er værd at gå efter - desuden har jeg nogle mere interessante piger/steder, der står noget højere på min todoliste - bla. vil har jeg besluttet at spare lidt sammen til en TysklandsTour de Sex i løbet af sommeren - her får man nemt doppelt op på fornøjelsen for de samme penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg VILLE have besøgt Hammerum for et par år siden, fordi de dengang reklamerede med græsk, men det gør de ikke mere, så så er det nok ikke turen derud værd alligevel...! :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er stedet et bordel, eller massageklinik med ekstra ?

hvis man da kan stille det sådan op ?

Mere et bordel...på en nylig forespørgsel så gav de dansk svensk, fransk...og bad med afsluttende cremeindsmøring...ss....

så hvis man kan få tiden til at passe så skal da derind en dag... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

creme indsmøring..!! :D javel ja

Mere et bordel...på en nylig forespørgsel så gav de dansk svensk, fransk...og bad med afsluttende cremeindsmøring...ss....

så hvis man kan få tiden til at passe så skal da derind en dag... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom jeg endelig ud af starthullerne og kom igang med min sommer-tour :D

stedet ligger på en villavej, så alle naboerne var jo ude og nyde en eftermiddagsbajer :D

Jeg valgte at parkere 100 meter fra huset og gå resten af vejen, dog kan man parkere bagved nr. 44 ( i baghaven ) men det vidste jeg jo ikke.

Og der er 2 døre....man skal så vælge den hvor der hænger en rød sløjfe :D

Den dag jeg besøgte stedet var det kun ejeren som var på arbejde.

Jeg ville tippe hende til at være 40, men hun var faktisk 50, en pæn kvinde.

Men der arbejder sædvaneligvis flere på stedet sagde hun.

Hun var lidt usikker på sin krop da hun havde taget det pikante undertøj af, men hun så helt normal ud....en dejlig blød kvindekrop.

Vi fik ordnet menuen og betalingen med en smule misforståelser og frem og tilbage.

Da jeg ikke valgte noget 100% identisk med hendes menu kort, spurgte hun hvor meget jeg ville betale, hvilket jeg selvfølgelig ikke forstod....så sagde hun 600 eller 800 kr., jeg valgte selvfølgelig 800 kr.

Fik tilbudt en skønt kold cola, og hun spurgte om jeg ville have et bad og jeg sagde ja, hvis hun ville med :P

Bagefter ind i sengen, hvor vi så startede med lidt gensidig cremeindsmøring.

Derefter til det som jeg havde bestilt.

Da det var overstået satte vi os på sengen og snakkede, som om vi havde kendt hinanden i længere tid.... stadig nøgne :D

Hun var bestemt ikke bange for at røre og komme tæt på, hverken under eller efter akten.

Jeg vil gætte på at kommer man på besøg flere gange, så kan man nok få en mere kæreste agtig oplevelse, da man jo så kender hinanden bedre. Men det kommer selvfølgelig an på hvordan kemien er ved første besøg.

Jeg vil hverken give stjerner eller point da jeg synes at det er lidt underligt.

Men jeg kunne sagtens finde på at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Len (udtales Lin) på Bjødstrupvej 44 - hun er nok det man vil kalde en moden phillipiner-pige med langt mørkt hår og lidt ekstra her og der, men hun taler udmærket dansk, da hun har boet i Danmark i over 20 år. Det var lidt en nødløsning at besøge stedet, da en anden aftale, jeg ellers havde set frem til længe røg i vasken, men jeg var absolut tændt og havde besluttet at få det bedste ud af det og syntes også der var basis for lidt god kemi, så jeg skruede godt med charme på og lagde op til lidt GFE. Imponerede hende vist lidt med mit jern og det gav da også gevinst, da hun lige blev varmet lidt op, så hun fik lidt mere end jeg havde betalt for, men hun gav mig nu også hat på, så hun fik så hatten passede et par gange  :)

Jeg troede ellers stedet havde været lukket et stykke tid, men de annoncerer bare ikke så tit, de lokale kender jo stedet og det rød/blå reklameskilt i vinduet viser vej. Man kan vist bare parkere i indkørslen - jeg parkerede nu bare overfor under lygtepælen, så er man nemlig fri for at bakke ud  :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Len (udtales Lin) på Bjødstrupvej 44 - hun er nok det man vil kalde en moden phillipiner-pige med langt mørkt hår og lidt ekstra her og der, men hun taler udmærket dansk, da hun har boet i Danmark i over 20 år. Det var lidt en nødløsning at besøge stedet, da en anden aftale, jeg ellers havde set frem til længe røg i vasken, men jeg var absolut tændt og havde besluttet at få det bedste ud af det og syntes også der var basis for lidt god kemi, så jeg skruede godt med charme på og lagde op til lidt GFE. Imponerede hende vist lidt med mit jern og det gav da også gevinst, da hun lige blev varmet lidt op, så hun fik lidt mere end jeg havde betalt for, men hun gav mig nu også hat på, så hun fik så hatten passede et par gange :)

Jeg troede ellers stedet havde været lukket et stykke tid, men de annoncerer bare ikke så tit, de lokale kender jo stedet og det rød/blå reklameskilt i vinduet viser vej. Man kan vist bare parkere i indkørslen - jeg parkerede nu bare overfor under lygtepælen, så er man nemlig fri for at bakke ud :idea:

Ja de annoncerer kun engang imellem fortalte hun da jeg i sin tid besøgte stedet.

Men de har vist altid åbent sådan generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...