Hop til indhold
Guest Nemtøs

Barnlig opførsel

Recommended Posts

Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Der er mange andre barnlige tiltag herinde. F.eks.  hånlige grine-smileys når man skriver til andre - meget almindeligt i debatterne og meget sørgerligt for dem som bliver udsat for det.

Man kan så glæde sig over at "grinesmileys" tæller som positive "likes", uanset om de er hånlige eller ej :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

DAGENS TILBUD:

Jeg er i gave humør i dag er jeg.

Så hvis nogen mangler smileys, så er I velkommen til at få nogle af mine. :D

De er vel brugte og skal smides ud alligevel :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jeg har også en kortere overgang været udsat for en byge af syrlige smileys. Men hun blev nu god igen efter nogle dage :mrgreen:

Hvad gjorde du ved hende? Det har vel ikke været dit nye avatar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Denne  tråd giver  allerede  et  fint  billede  af  at  der  kan  grines  af indlæg som  er  ment  seriøst.

Og  til  @fræk6, det  er  de  færreste  gp'er herinde  som  faktisk  deltager  i  debatter som  du  så  rigtig  skriver.  De  fleste  ønsker  jo  ikke  at  gøre  sig  upopulære da  det  vil  kunne  skade   deres  forretning. Så  du  har  fuldstændig  ret  de  fleste gp'er  skriver kun  de  sødeste  indlæg. Jeg  tør  godt  give  udtryk  for  mine  meninger, også  selvom  at  de  ikke  falder  i  god  jord. @Bamsen ja  jeg  har  givet  dig  sørgelige  smiley  idet  jeg  ikke  er  enig  i dine  holdninger  og  i din  måde  at  skrive  på.  Hvis  du  læser  mine  kommenter  i denne  tråd  er  det  jo  det  smileys  er  til, men  jeg  har  ikke  sat  smileys  ved  alle  dine  seneste  indlæg. Hvad  er  det  der  er  så  sjovt  ved  mit  indlæg?

Kæe Nemtøs. Du spørger hvad det er der er så sjovt ved dine indlæg..

Det er da sjovt, at du bliver fornærmet over at du får sure smileys, når du selv er så rundhåndet med sure smileys

Du skriver, ar jeg for sure smileys af dig, bla fordi du ikke kan lide den måde jeg skriver på,

Jeg skriver tit , på den måde at jeg omtaler mig selv som Bamsen, (det er for at få en lille smule humor ind i ero )men det kan du ikke lide.

Jeg bryder mig omvendt heller ikke om din måde at skrive på, da du efter min mening, næsten altid er negativ.

Jeg ved du har en stor stjerne her i eroguide, så jeg har ikke lyst til at gå i dialog med dig,

Du ved jo godt selv, at du anmeldte mig for en bagatel, og du fik mig smidt ud af eroguide. (karantæne)

At jeg giver dig en ha ha smileys, :Der nok fordi at det er lidt tragikomisk, dette her, jeg kunne selvfølgelig også givet dig en sørgelig:(

Men har valgt en sjov.   

Lad os få humoren tilbage på eroguide, det minder snart mere om et bedemandsforum:D

Redigeret af Bamsen
  • Tak 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Val Venis skrev, for 6 timer siden:

Jeg mener at man kan ændre indstillingerne, så man ikke får nogen notifikationer når folk reagerer på dine indlæg. 

Det er da endnu værre slet ingen reaktioner at få, når man nu møjsommeligt har brugt tid og omtanke på at skrive et indlæg;)

Alle slags farvede smileys er velkomne hos mig;)

Hvilket fik mig til at tænke på at takke alle jer der opretter nye tråde. Også denne @Nemtøs;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, 1 time siden:

Kæe Nemtøs. Du spørger hvad det er der er så sjovt ved dine indlæg..

Det er da sjovt, at du bliver fornærmet over at du får sure smileys, når du selv er så rundhåndet med sure smileys

Du skriver, ar jeg for sure smileys af dig, bla fordi du ikke kan lide den måde jeg skriver på,

Jeg skriver tit , på den måde at jeg omtaler mig selv som Bamsen, (det er for at få en lille smule humor ind i ero )men det kan du ikke lide.

Jeg bryder mig omvendt heller ikke om din måde at skrive på, da du efter min mening, næsten altid er negativ.

Jeg ved du har en stor stjerne her i eroguide, så jeg har ikke lyst til at gå i dialog med dig,

Du ved jo godt selv, at du anmeldte mig for en bagatel, og du fik mig smidt ud af eroguide. (karantæne)

At jeg giver dig en ha ha smileys, :Der nok fordi at det er lidt tragikomisk, dette her, jeg kunne selvfølgelig også givet dig en sørgelig:(

Men har valgt en sjov.   

Lad os få humoren tilbage på eroguide, det minder snart mere om et bedemandsforum:D

Nu  overvurdere  du  vist  mine  evner.. Jeg fik  ikke  smidt  dig  ud  (karantæne). Men  kan  sagtens  have  anmeldt  et  af  dine  indlæg. 

At mine  indlæg  virker  negative  er  da  træls at  høre.  Jeg  forsøger altid   at  være  oprigtig  i det  jeg  skriver og  vil  ikke  betegne  mig  selv  som  værende  sortseende  eller  som  en  negativ  person. 

Jeg  indrømmer  blankt  at  jeg  ikke  deler  din  humør  i din  måde  at  skrive  på  og  din  omtale  af  dig  selv. Jeg  får  også  tricks når  jeg  ser  at  brysterne  bliver  kaldt  for  babs  og  nutte, eller  underlivet  bliver  omtalt  i 3 person. 

Enig  i der  skal  være  plads  til  humor, men  ikke  på andres  bekostning.. ligesom  der  skal  være  plads  til  seriøse  debatter  og  plads  til  forskellige  holdninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden:

Næeee 

De er antikvariske og dermed 5 gange så meget værd.  :)

Tror du? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Jamen, gør du bare det. Men husk lige at tælle dine sure smileys til mig først.

...hmmmm er der lukket i børnehaven pga vinterferie ????

uhaaaa, oneliners er usexet, fanden trænger til læsebriller, altså Jens Christian...nu går jeg op og ligger mig :o

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hel enig med @Bamsen

hun er selv så tit ude med riven. 
hun reagere meget kraftigt over småting som hun mener er negativ omtale. 
for mig virker dette opslag som et forsøg på at gøre opmærksom på sig selv. 

• Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

uhaaaa, oneliners er usexet, fanden trænger til læsebriller, altså Jens Christian...nu går jeg op og ligger mig :o

Hvad har du drukket? Jeg forstår ikke en hylende fløjt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hvad har du drukket? Jeg forstår ikke en hylende fløjt.

kort og kontant....få dig et liv, comprende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

kort og kontant....få dig et liv, comprende

Det er jo dét, man altid skriver, når man ikke har mere fornuftigt at sige. Ud fra dit indlæg tror jeg, at det også gælder dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo dét, man altid skriver, når man ikke har mere fornuftigt at sige. Ud fra dit indlæg tror jeg, at det også gælder dig.

åååå...noget du heldigvis ikke kan have en tro omkring, men at sidde 24/7 i 7 år og fabrikeret ca 21.000 indlæg inc div karantæner, og bruger tiden på latterlige smilies det er sku lavt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Røvslikker skrev, for 23 minutter siden:

Du ser vist for meget matador:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Boon Lott skrev, Lige nu:

Du ser vist for meget matador:D

:D neeemmmerlig, nogen gange går der rent Maude i det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 53 minutter siden:

Nu  overvurdere  du  vist  mine  evner.. Jeg fik  ikke  smidt  dig  ud  (karantæne). Men  kan  sagtens  have  anmeldt  et  af  dine  indlæg. 

At mine  indlæg  virker  negative  er  da  træls at  høre.  Jeg  forsøger altid   at  være  oprigtig  i det  jeg  skriver og  vil  ikke  betegne  mig  selv  som  værende  sortseende  eller  som  en  negativ  person. 

Jeg  indrømmer  blankt  at  jeg  ikke  deler  din  humør  i din  måde  at  skrive  på  og  din  omtale  af  dig  selv. Jeg  får  også  tricks når  jeg  ser  at  brysterne  bliver  kaldt  for  babs  og  nutte, eller  underlivet  bliver  omtalt  i 3 person. 

Enig  i der  skal  være  plads  til  humor, men  ikke  på andres  bekostning.. ligesom  der  skal  være  plads  til  seriøse  debatter  og  plads  til  forskellige  holdninger. 

Hej. Nu er det sådan at jeg er en uforbederlig Babsoman, og derfor i dette forum omtaler kvindens dejlige fortrin for Babser, har aldrig brugt navnet/ordet nutte

Jeg bruger ordet Babser , fordi jeg mener det er sødt/pænt og ikke stødende. 

Når jeg er så heldig at være på besøg hos en dame, spørger jeg hvad jeg må kalde deres fortrin.

Kært barn har jo mange navne, og især Bryster.

I kampens hede, og afhængig af hvad vi leger, om det er pusse/ nusse leg eller mere ren Sex

Hos en af mine ynglings piger Frække Sandra , er hendes bryster 'Patter'

Som i mange andre sammenhæng være over kanten , vulgært osv

Og med hensyn til Mandens forplantningsorgan er vi mange der har dømt den. til Lillemand osv

Vi mænd kan nemlig godt engang imellem føle at det lille vedhæng har sin egen mening.

det vil jo ikke altid lege med, det forventer jeg ikke at i piger helt forstår, men i ser ofte resultatet, og nogen gange er der intet at gøre.

Det med at den har sin egen mening har jeg brugt i mine anmeldelser, sammen med en masse humor, som du nemtøs ikke deler, Men det er der andre der så gør.

Så kan du så ikke bare ignorer mine skriv

For så vil du få en glad smiley Fra Bamsen og Lillebamsen:D

Redigeret af Bamsen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 3 minutter siden:

Hej. Nu er det sådan at jeg er en uforbederlig Babsoman, og derfor i dette forum omtaler kvindens dejlige fortrin for Babser, har aldrig brugt navnet/ordet nutte

Jeg bruger ordet Babser , fordi jeg mener det er sødt/pænt og ikke stødende. 

Når jeg er så heldig at være på besøg hos en dame, spørger jeg hvad jeg må kalde deres fortrin.

Kært barn har jo mange navne, og især Bryster.

I kampens hede, og afhængig af hvad vi leger, om det er pusse/ nusse leg eller mere ren Sex

Hos en af mine ynglings piger Frække Sandra , er hendes bryster 'Patter'

Som i mange andre sammenhæng være over kanten , vulgært osv

Og med hensyn til Mandens forplantningsorgan er vi mange der har dømt den. til Lillemand osv

Vi mænd kan nemlig godt engang imellem føle at det lille vedhæng har sin egen mening.

det vil jo ikke altid lege med, det forventer jeg ikke at i piger helt forstår, men i ser ofte resultatet, og nogen gange er der intet at gøre.

Det med at den har sin egen mening har jeg brugt i mine anmeldelser, sammen med en masse humor, som du nemtøs ikke deler, Men det er der andre der så gør.

Så kan du så ikke bare ignorer mine skriv

For så vil du få en glad smiley Fra Bamsen og Lillebamsen:D

Jeg  øver  mig  skam  i at  springe  over  dine  anmeldelser. 

Nu  var  det  med  navne  til  bryster  ikke  en  hentydning  til  dig, men  min  personlige  reaktion  når  bryster  kaldes  for  babs  og  nutte  og  kønnet  betegnes  i  3. person. 

Du  må  skrive  som  du  lyster  og  jeg  er  ikke  tvunget  til  at  skulle  forholde  mig  til  stor bamsen  eller  lille bamsen  - gudskelov  for  det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 23 minutter siden:

åååå...noget du heldigvis ikke kan have en tro omkring, men at sidde 24/7 i 7 år og fabrikeret ca 21.000 indlæg inc div karantæner, og bruger tiden på latterlige smilies det er sku lavt

Og?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boon Lott skrev, 1 time siden:

Det er da endnu værre slet ingen reaktioner at få, når man nu møjsommeligt har brugt tid og omtanke på at skrive et indlæg;)

Alle slags farvede smileys er velkomne hos mig;)

Hvilket fik mig til at tænke på at takke alle jer der opretter nye tråde. Også denne @Nemtøs;)

Det virker bare som om at det går hende en smule på med de smileys. Jeg ville nok bare ignorere den slags.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  øver  mig  skam  i at  springe  over  dine  anmeldelser. 

Nu  var  det  med  navne  til  bryster  ikke  en  hentydning  til  dig, men  min  personlige  reaktion  når  bryster  kaldes  for  babs  og  nutte  og  kønnet  betegnes  i  3. person. 

Du  må  skrive  som  du  lyster  og  jeg  er  ikke  tvunget  til  at  skulle  forholde  mig  til  stor bamsen  eller  lille bamsen  - gudskelov  for  det. 

Jeg forstår ikke hvad du skriver. Nu er det ikke mig du hentyder til , (jeg skriver jo næsten altid Babser)

og jeg mener ikke at have set et indlæg fra nogen herinde , der skriver Babs og Nutte.

Og i en meget stor del af anmeldeser her inde omtale mændene deres vedhæng som 3 person.

Vi kommer aldrig til at forstå hinanden Nemtøs...

Så skal vi ikke lave en aftale om ikke at kommentere på hinanden fremovre.

Nu får du en smiley:D og den er positivt ment 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Grenå skrev, for 49 minutter siden:

Hel enig med @Bamsen

hun er selv så tit ude med riven. 
hun reagere meget kraftigt over småting som hun mener er negativ omtale. 
for mig virker dette opslag som et forsøg på at gøre opmærksom på sig selv. 

Tak  for  din  opmærksomhed hvis  det  er  mig  der  er  opmærksomhedssøgende  og  ude  med  riven.  Er  du  så  negativ  omkring  mig  fordi  jeg  har  afvist at  rive  den  af  på  dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvad du skriver. Nu er det ikke mig du hentyder til , (jeg skriver jo næsten altid Babser)

og jeg mener ikke at have set et indlæg fra nogen herinde , der skriver Babs og Nutte.

Og i en meget stor del af anmeldeser her inde omtale mændene deres vedhæng som 3 person.

Vi kommer aldrig til at forstå hinanden Nemtøs...

Så skal vi ikke lave en aftale om ikke at kommentere på hinanden fremovre.

Nu får du en smiley:D og den er positivt ment 

Lad  os  endelig lave  den  aftale  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...