Bear 8086 Skrevet 10. Februar, 2020 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Der er mange andre barnlige tiltag herinde. F.eks. hånlige grine-smileys når man skriver til andre - meget almindeligt i debatterne og meget sørgerligt for dem som bliver udsat for det. Man kan så glæde sig over at "grinesmileys" tæller som positive "likes", uanset om de er hånlige eller ej Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 10. Februar, 2020 DAGENS TILBUD: Jeg er i gave humør i dag er jeg. Så hvis nogen mangler smileys, så er I velkommen til at få nogle af mine. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden: DAGENS TILBUD: Jeg er i gave humør i dag er jeg. Så hvis nogen mangler smileys, så er I velkommen til at få nogle af mine. De er vel brugte og skal smides ud alligevel Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Jeg har også en kortere overgang været udsat for en byge af syrlige smileys. Men hun blev nu god igen efter nogle dage Hvad gjorde du ved hende? Det har vel ikke været dit nye avatar? Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 10. Februar, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Denne tråd giver allerede et fint billede af at der kan grines af indlæg som er ment seriøst. Og til @fræk6, det er de færreste gp'er herinde som faktisk deltager i debatter som du så rigtig skriver. De fleste ønsker jo ikke at gøre sig upopulære da det vil kunne skade deres forretning. Så du har fuldstændig ret de fleste gp'er skriver kun de sødeste indlæg. Jeg tør godt give udtryk for mine meninger, også selvom at de ikke falder i god jord. @Bamsen ja jeg har givet dig sørgelige smiley idet jeg ikke er enig i dine holdninger og i din måde at skrive på. Hvis du læser mine kommenter i denne tråd er det jo det smileys er til, men jeg har ikke sat smileys ved alle dine seneste indlæg. Hvad er det der er så sjovt ved mit indlæg? Kæe Nemtøs. Du spørger hvad det er der er så sjovt ved dine indlæg.. Det er da sjovt, at du bliver fornærmet over at du får sure smileys, når du selv er så rundhåndet med sure smileys Du skriver, ar jeg for sure smileys af dig, bla fordi du ikke kan lide den måde jeg skriver på, Jeg skriver tit , på den måde at jeg omtaler mig selv som Bamsen, (det er for at få en lille smule humor ind i ero )men det kan du ikke lide. Jeg bryder mig omvendt heller ikke om din måde at skrive på, da du efter min mening, næsten altid er negativ. Jeg ved du har en stor stjerne her i eroguide, så jeg har ikke lyst til at gå i dialog med dig, Du ved jo godt selv, at du anmeldte mig for en bagatel, og du fik mig smidt ud af eroguide. (karantæne) At jeg giver dig en ha ha smileys, er nok fordi at det er lidt tragikomisk, dette her, jeg kunne selvfølgelig også givet dig en sørgelig Men har valgt en sjov. Lad os få humoren tilbage på eroguide, det minder snart mere om et bedemandsforum Redigeret 10. Februar, 2020 af Bamsen 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 10. Februar, 2020 Val Venis skrev, for 6 timer siden: Jeg mener at man kan ændre indstillingerne, så man ikke får nogen notifikationer når folk reagerer på dine indlæg. Det er da endnu værre slet ingen reaktioner at få, når man nu møjsommeligt har brugt tid og omtanke på at skrive et indlæg Alle slags farvede smileys er velkomne hos mig Hvilket fik mig til at tænke på at takke alle jer der opretter nye tråde. Også denne @Nemtøs Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2020 Bamsen skrev, 1 time siden: Kæe Nemtøs. Du spørger hvad det er der er så sjovt ved dine indlæg.. Det er da sjovt, at du bliver fornærmet over at du får sure smileys, når du selv er så rundhåndet med sure smileys Du skriver, ar jeg for sure smileys af dig, bla fordi du ikke kan lide den måde jeg skriver på, Jeg skriver tit , på den måde at jeg omtaler mig selv som Bamsen, (det er for at få en lille smule humor ind i ero )men det kan du ikke lide. Jeg bryder mig omvendt heller ikke om din måde at skrive på, da du efter min mening, næsten altid er negativ. Jeg ved du har en stor stjerne her i eroguide, så jeg har ikke lyst til at gå i dialog med dig, Du ved jo godt selv, at du anmeldte mig for en bagatel, og du fik mig smidt ud af eroguide. (karantæne) At jeg giver dig en ha ha smileys, er nok fordi at det er lidt tragikomisk, dette her, jeg kunne selvfølgelig også givet dig en sørgelig Men har valgt en sjov. Lad os få humoren tilbage på eroguide, det minder snart mere om et bedemandsforum Nu overvurdere du vist mine evner.. Jeg fik ikke smidt dig ud (karantæne). Men kan sagtens have anmeldt et af dine indlæg. At mine indlæg virker negative er da træls at høre. Jeg forsøger altid at være oprigtig i det jeg skriver og vil ikke betegne mig selv som værende sortseende eller som en negativ person. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke deler din humør i din måde at skrive på og din omtale af dig selv. Jeg får også tricks når jeg ser at brysterne bliver kaldt for babs og nutte, eller underlivet bliver omtalt i 3 person. Enig i der skal være plads til humor, men ikke på andres bekostning.. ligesom der skal være plads til seriøse debatter og plads til forskellige holdninger. Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 10. Februar, 2020 Borende X skrev, for 1 time siden: De er vel brugte og skal smides ud alligevel Næeee De er antikvariske og dermed 5 gange så meget værd. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden: Næeee De er antikvariske og dermed 5 gange så meget værd. Tror du? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. Februar, 2020 (edited) Borende X skrev, for 8 timer siden: Jamen, gør du bare det. Men husk lige at tælle dine sure smileys til mig først. ...hmmmm er der lukket i børnehaven pga vinterferie ???? uhaaaa, oneliners er usexet, fanden trænger til læsebriller, altså Jens Christian...nu går jeg op og ligger mig Redigeret 10. Februar, 2020 af Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 881 Skrevet 10. Februar, 2020 Bamsen skrev, for 15 timer siden: Sjov tråd. Jeg har fået 2 sørgelige smileys i dag.....Gæt fra hvem?? Du får et fra mig 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 10. Februar, 2020 Hel enig med @Bamsen hun er selv så tit ude med riven. hun reagere meget kraftigt over småting som hun mener er negativ omtale. for mig virker dette opslag som et forsøg på at gøre opmærksom på sig selv. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Røvslikker skrev, for 9 minutter siden: ...hmmmm er der lukket i børnehaven pga vinterferie ???? uhaaaa, oneliners er usexet, fanden trænger til læsebriller, altså Jens Christian...nu går jeg op og ligger mig Hvad har du drukket? Jeg forstår ikke en hylende fløjt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. Februar, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hvad har du drukket? Jeg forstår ikke en hylende fløjt. kort og kontant....få dig et liv, comprende Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Røvslikker skrev, Lige nu: kort og kontant....få dig et liv, comprende Det er jo dét, man altid skriver, når man ikke har mere fornuftigt at sige. Ud fra dit indlæg tror jeg, at det også gælder dig. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. Februar, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Det er jo dét, man altid skriver, når man ikke har mere fornuftigt at sige. Ud fra dit indlæg tror jeg, at det også gælder dig. åååå...noget du heldigvis ikke kan have en tro omkring, men at sidde 24/7 i 7 år og fabrikeret ca 21.000 indlæg inc div karantæner, og bruger tiden på latterlige smilies det er sku lavt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 10. Februar, 2020 Røvslikker skrev, for 23 minutter siden: ...hmmmm er der lukket i børnehaven pga vinterferie ???? uhaaaa, oneliners er usexet, fanden trænger til læsebriller, altså Jens Christian...nu går jeg op og ligger mig Du ser vist for meget matador Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 10. Februar, 2020 Boon Lott skrev, Lige nu: Du ser vist for meget matador neeemmmerlig, nogen gange går der rent Maude i det Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 10. Februar, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 53 minutter siden: Nu overvurdere du vist mine evner.. Jeg fik ikke smidt dig ud (karantæne). Men kan sagtens have anmeldt et af dine indlæg. At mine indlæg virker negative er da træls at høre. Jeg forsøger altid at være oprigtig i det jeg skriver og vil ikke betegne mig selv som værende sortseende eller som en negativ person. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke deler din humør i din måde at skrive på og din omtale af dig selv. Jeg får også tricks når jeg ser at brysterne bliver kaldt for babs og nutte, eller underlivet bliver omtalt i 3 person. Enig i der skal være plads til humor, men ikke på andres bekostning.. ligesom der skal være plads til seriøse debatter og plads til forskellige holdninger. Hej. Nu er det sådan at jeg er en uforbederlig Babsoman, og derfor i dette forum omtaler kvindens dejlige fortrin for Babser, har aldrig brugt navnet/ordet nutte Jeg bruger ordet Babser , fordi jeg mener det er sødt/pænt og ikke stødende. Når jeg er så heldig at være på besøg hos en dame, spørger jeg hvad jeg må kalde deres fortrin. Kært barn har jo mange navne, og især Bryster. I kampens hede, og afhængig af hvad vi leger, om det er pusse/ nusse leg eller mere ren Sex Hos en af mine ynglings piger Frække Sandra , er hendes bryster 'Patter' Som i mange andre sammenhæng være over kanten , vulgært osv Og med hensyn til Mandens forplantningsorgan er vi mange der har dømt den. til Lillemand osv Vi mænd kan nemlig godt engang imellem føle at det lille vedhæng har sin egen mening. det vil jo ikke altid lege med, det forventer jeg ikke at i piger helt forstår, men i ser ofte resultatet, og nogen gange er der intet at gøre. Det med at den har sin egen mening har jeg brugt i mine anmeldelser, sammen med en masse humor, som du nemtøs ikke deler, Men det er der andre der så gør. Så kan du så ikke bare ignorer mine skriv For så vil du få en glad smiley Fra Bamsen og Lillebamsen Redigeret 10. Februar, 2020 af Bamsen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2020 Bamsen skrev, for 3 minutter siden: Hej. Nu er det sådan at jeg er en uforbederlig Babsoman, og derfor i dette forum omtaler kvindens dejlige fortrin for Babser, har aldrig brugt navnet/ordet nutte Jeg bruger ordet Babser , fordi jeg mener det er sødt/pænt og ikke stødende. Når jeg er så heldig at være på besøg hos en dame, spørger jeg hvad jeg må kalde deres fortrin. Kært barn har jo mange navne, og især Bryster. I kampens hede, og afhængig af hvad vi leger, om det er pusse/ nusse leg eller mere ren Sex Hos en af mine ynglings piger Frække Sandra , er hendes bryster 'Patter' Som i mange andre sammenhæng være over kanten , vulgært osv Og med hensyn til Mandens forplantningsorgan er vi mange der har dømt den. til Lillemand osv Vi mænd kan nemlig godt engang imellem føle at det lille vedhæng har sin egen mening. det vil jo ikke altid lege med, det forventer jeg ikke at i piger helt forstår, men i ser ofte resultatet, og nogen gange er der intet at gøre. Det med at den har sin egen mening har jeg brugt i mine anmeldelser, sammen med en masse humor, som du nemtøs ikke deler, Men det er der andre der så gør. Så kan du så ikke bare ignorer mine skriv For så vil du få en glad smiley Fra Bamsen og Lillebamsen Jeg øver mig skam i at springe over dine anmeldelser. Nu var det med navne til bryster ikke en hentydning til dig, men min personlige reaktion når bryster kaldes for babs og nutte og kønnet betegnes i 3. person. Du må skrive som du lyster og jeg er ikke tvunget til at skulle forholde mig til stor bamsen eller lille bamsen - gudskelov for det. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Røvslikker skrev, for 23 minutter siden: åååå...noget du heldigvis ikke kan have en tro omkring, men at sidde 24/7 i 7 år og fabrikeret ca 21.000 indlæg inc div karantæner, og bruger tiden på latterlige smilies det er sku lavt Og? Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 10. Februar, 2020 Boon Lott skrev, 1 time siden: Det er da endnu værre slet ingen reaktioner at få, når man nu møjsommeligt har brugt tid og omtanke på at skrive et indlæg Alle slags farvede smileys er velkomne hos mig Hvilket fik mig til at tænke på at takke alle jer der opretter nye tråde. Også denne @Nemtøs Det virker bare som om at det går hende en smule på med de smileys. Jeg ville nok bare ignorere den slags. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 10. Februar, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg øver mig skam i at springe over dine anmeldelser. Nu var det med navne til bryster ikke en hentydning til dig, men min personlige reaktion når bryster kaldes for babs og nutte og kønnet betegnes i 3. person. Du må skrive som du lyster og jeg er ikke tvunget til at skulle forholde mig til stor bamsen eller lille bamsen - gudskelov for det. Jeg forstår ikke hvad du skriver. Nu er det ikke mig du hentyder til , (jeg skriver jo næsten altid Babser) og jeg mener ikke at have set et indlæg fra nogen herinde , der skriver Babs og Nutte. Og i en meget stor del af anmeldeser her inde omtale mændene deres vedhæng som 3 person. Vi kommer aldrig til at forstå hinanden Nemtøs... Så skal vi ikke lave en aftale om ikke at kommentere på hinanden fremovre. Nu får du en smiley og den er positivt ment 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2020 Grenå skrev, for 49 minutter siden: Hel enig med @Bamsen hun er selv så tit ude med riven. hun reagere meget kraftigt over småting som hun mener er negativ omtale. for mig virker dette opslag som et forsøg på at gøre opmærksom på sig selv. Tak for din opmærksomhed hvis det er mig der er opmærksomhedssøgende og ude med riven. Er du så negativ omkring mig fordi jeg har afvist at rive den af på dig? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2020 Bamsen skrev, for 3 minutter siden: Jeg forstår ikke hvad du skriver. Nu er det ikke mig du hentyder til , (jeg skriver jo næsten altid Babser) og jeg mener ikke at have set et indlæg fra nogen herinde , der skriver Babs og Nutte. Og i en meget stor del af anmeldeser her inde omtale mændene deres vedhæng som 3 person. Vi kommer aldrig til at forstå hinanden Nemtøs... Så skal vi ikke lave en aftale om ikke at kommentere på hinanden fremovre. Nu får du en smiley og den er positivt ment Lad os endelig lave den aftale Del dette indlæg Link til indlæg