Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Tak for din opmærksomhed hvis det er mig der er opmærksomhedssøgende og ude med riven. Er du så negativ omkring mig fordi jeg har afvist at rive den af på dig? Det kunne Oehlenschläger ikke have formuleret bedre. Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Februar, 2020 Godt drenge og piger. Godt i, har sat jer i rundkredsen. Nu, skal pædagogen i spil. I, har vist en konflikt i gang. Den må vi da have løst. Her er lige lidt gode råd. Ignorer ubetydelig uønsket adfærd, når det er muligt. Så kommer der ikke alle de vredesudbrud. De Grønne, har vist ofte lært os herinde om regler for samtale,, og sprogbrug. Synes denne tråd beviser, at de, kan komme med ordre om, at komme i skammekrogen. Kom faktisk til, at tænke på dette citat "Ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig uden din tilladelse". (Eleanor Roosevelt) Selvom vi sidder anonymt bag en skærm. Kan man godt skrive pænt til hinanden. Uanset uenigheder. Om mangt og meget. hygge til jer alle. og god dag. KK 3 Del dette indlæg Link til indlæg