Hop til indhold
Guest Vaffel

Glædespiger

Recommended Posts

Guest Vaffel

Hejsa. Er ret ny i det her univers... Kan se der er mange der tilbyder blow uden gummi..- hva med kønssygdom i forbindelse med det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at søge lidt om det her på siden. Det må næsten være det emne der har været diskuteret mest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vaffel skrev, for 2 timer siden:

Hejsa. Er ret ny i det her univers... Kan se der er mange der tilbyder blow uden gummi..- hva med kønssygdom i forbindelse med det ?

Risikoen for smitte ved blow er nærmest ikke eksisterende og kondom bruges derfor mest af de piger, der gerne vil holde en hvis afstand til erhvervet og kunden, ikke vil have sæd i munden eller som ikke kan lide smagen, hvis de kommer til at sluge ;-)

Der kan også være mænd, der ikke er alt for omhyggelige med vask af penis (selber schuld, hvis de ikke får blow uden) - men i Tyskland har jeg ofte oplevet at blive hevet ud til håndvasken først - vældig dejligt - og bagefter har pigen ingen problemer med at sutte uden kondom - så hvis man gerne vil have blow uden kondom:

1. sørg for at få kalorius vasket hjemmefra og/eller lån toilettet ved ankomst

2. få pigen til at vaske og tørre

3. i Thailand er "shower together" det mest almindelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk hvis nu vi alle donerede 1 kr til Røde Kors, hver gang der blev oprettet en tråd om dette emne? Så ville der ikke være nogen der sultede i Afrika... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 35 minutter siden:

Risikoen for smitte ved blow er nærmest ikke eksisterende og kondom bruges derfor mest af de piger, der gerne vil holde en hvis afstand til erhvervet og kunden, ikke vil have sæd i munden eller som ikke kan lide smagen, hvis de kommer til at sluge ;-)

Der kan også være mænd, der ikke er alt for omhyggelige med vask af penis (selber schuld, hvis de ikke får blow uden) - men i Tyskland har jeg ofte oplevet at blive hevet ud til håndvasken først - vældig dejligt - og bagefter har pigen ingen problemer med at sutte uden kondom - så hvis man gerne vil have blow uden kondom:

1. sørg for at få kalorius vasket hjemmefra og/eller lån toilettet ved ankomst

2. få pigen til at vaske og tørre

3. i Thailand er "shower together" det mest almindelige.

Grunden er på ingen måde for mig hverken

1. At jeg tager afstand til hverken mit job eller mine gæster. 

2eller at jeg ikke kan lide at gøre det uden for det er klart bedst uden. 

3kan man ikke lide smagen af sperm kan man jo lade vær med at bruge munden det sidste øjeblik, så heller ikke derfor. 

Den simple grund for mig er, at risikoen er NÆRMEST IKKE EKSISTERENDE. 

Det er ganske enkelt ikke godt nok til, at jeg vil udsætte hverken mig selv eller mine gæster for noget. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden:

Grunden er på ingen måde for mig hverken

1. At jeg tager afstand til hverken mit job eller mine gæster. 

2eller at jeg ikke kan lide at gøre det uden for det er klart bedst uden. 

3kan man ikke lide smagen af sperm kan man jo lade vær med at bruge munden det sidste øjeblik, så heller ikke derfor. 

Den simple grund for mig er, at risikoen er NÆRMEST IKKE EKSISTERENDE. 

Det er ganske enkelt ikke godt nok til, at jeg vil udsætte hverken mig selv eller mine gæster for noget. ;)

Så ligger slikkelapperne vel også klar til brug eller lukker du bare øjnene for det .?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden:

Så ligger slikkelapperne vel også klar til brug eller lukker du bare øjnene for det .?

Når nu du lægger det sådan op, så lukker jeg øjnene for det ;)

Men nu bliver jeg tjekket regelmæssigt, og VED derfor at de ingen risiko har ved at slikke mig. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Der er en risiko ved blow uden, primært for den der får noget i munden. Det har intet med afstand til erhvervet eller kunden at gøre, men alm omtanke for hjemmefronten og de øvrige gæster at jeg kun sutter med gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

- men i Tyskland har jeg ofte oplevet at blive hevet ud til håndvasken først - vældig dejligt - og bagefter har pigen ingen problemer med at sutte uden kondom - så hvis man gerne vil have blow uden kondom:

Der er faktisk piger, der hader smagen af kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok også lidt ramt af dobbeltmoral på det her punkt. Min smags- og lugtesans og følelsen i min tunge er så vigtige erogene zoner for mig at det er tvingende nødvendigt for mig at måtte slikke pigen (og gerne også give sorte kys) for overhovedet at kunne dyrke sex. Jeg har heldigvis aldrig fået nej til det eller blevet bedt om at bruge slikkelap eller noget. Jeg kan modtage oral både med og uden, og synes da det skal være op til pigen hvad hun vil have i munden. 

Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Lige præcis, og hun kan jo også have det på samme måde som mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Når nu du lægger det sådan op, så lukker jeg øjnene for det ;)

Men nu bliver jeg tjekket regelmæssigt, og VED derfor at de ingen risiko har ved at slikke mig. 

Moral er godt men dobbelt moral er altid dobbelt så godt.;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 47 minutter siden:

Den udfordring klarer jeg med Londons jordbærkondomer, de har også mindre tut end standard, så den generer heller ikke ;) Men det er vel bedre at smage på gummi end at blive syg, tænker jeg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden:

Jaja den er god med dig ;)

Jeg bliver ganske enkelt pist at jeg i undertonen får af vide at det jeg gør er forkert.

At jeg ikke passer på mine gæster.

Jeg har været i gang i over 10 år og har aldrig som i aldrig raget mig noget til.

Der er bare ingen forskel i at give og modtage i mine øjne.

Men vil man sutte en gummi flad gang på gang så velbekom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Jeg bliver ganske enkelt pist at jeg i undertonen får af vide at det jeg gør er forkert.

At jeg ikke passer på mine gæster.

Jeg har været i gang i over 10 år og har aldrig som i aldrig raget mig noget til.

Der er bare ingen forskel i at give og modtage i mine øjne.

Men vil man sutte en gummi flad gang på gang så velbekom. 

Øøøh lad mig lige gøre det ganske klart at jeg ikke dømmer andre her. 

Jeg har en kæreste herhjemme og derfor har JEG taget et valg om at gøre som jeg gør. 

Hvad du gør har intet med mig at gøre, og jeg har ingen holdning til hvad du gør. Så din konklusion af undertoner mm er helt forkert. God dag 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Den udfordring klarer jeg med Londons jordbærkondomer, de har også mindre tut end standard, så den generer heller ikke ;) Men det er vel bedre at smage på gummi end at blive syg, tænker jeg....

Selv kan jeg ikke fordrage jordbær. Men det her er jo glædespigens problem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden:

Øøøh lad mig lige høre det ganske klart at jeg ikke dømmer andre her. 

Jeg har en kæreste herhjemme og derfor har JEG taget et valg om at gøre som jeg gør. 

Hvad du går har intet med mig at gøre, og jeg har ingen holdning til hvad du gør. Så din konklusion af undertoner mm er helt forkert. God dag 

Præcis! Man kan sagtens forklare, hvad man selv gør uden at dømme andre. Hver pige må drive sin butik som hun vil, så kan gæster gå derhen, hvor de får det ønskede. Sværere er det jo ikke ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Præcis! Man kan sagtens forklare, hvad man selv gør uden at dømme andre

Og det er denne forkerte tolkning af rigtig mange indlæg på EG, der føre til de største "religions" krige :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 22 minutter siden:

Øøøh lad mig lige gøre det ganske klart at jeg ikke dømmer andre her. 

Hvad du gør har intet med mig at gøre, og jeg har ingen holdning til hvad du gør. Så din konklusion af undertoner mm er helt forkert. God dag 

Og I bund og grund Er det vigtigste at melde klart ud så ingen skuffes eller dwr opstår misforståelser ved mødet.

Personligt Har jeg det fint med at Pigen bruger gummi, men samtidig tillader at jeg slikker hende uden slikke-lapper.

jeg foretrækker at kunne smage hvad jeg laver ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 29 minutter siden:

Den dag jeg ser mig selv slikke fisse med slikkelapper på, skyder jeg mig selv i hovedet. 

Tror bare du skal inhalere slikkelappen, så bliver du kvalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det omkring de orale ydelser har været debatteres siden ruderkonge var knægt.  Samler jeg lidt op på de mange indlæg, og lidt i forlængelse af @Jernsvinet bud på en liste, bør en forklaringsliste omkring med eller uden nok havde flere punkter.  Jeg vil tro at nedenstående helt overordnet dækker de fleste tilgange

At give oral til manden

1. Selvom om smittefaren ved at give manden oral er lille sammenholdt med penetrering, så ønsker man ikke at løbe den risiko
  2. For nogen handler der mere om at holde afstand. 
  3. For nogen er det simpelthen en del af en aftale med sin kæreste
  4. For nogen handler det om, at man ikke bryder sig om presperm eller at man ofte oplever dårlig hygiejne, smag og lugt.
  5. Dem der giver vurdere at risikoen er så lille, at de gerne løber den risiko
  6. Som 5 med den tilføjelse, at de ikke bryder sig om smagen fra kondom, eller føler det er irriterende
  7. Som 5 med den tilføjelse, at de ikke kan nyde det fuldt ud hvis der er kondom på.
  8.  Som 5 med den tilføjelse, at de selv gerne vil modtage oral  og  synes det virker mest fair, at det så gælder begge veje

Der findes nogle varianter som nok primært handler om sikkerhed .  Oral med kondom på toppen (pikhovedet), hvor man så slikker på boller,  skaft og måske også mellemkød. Tages den i munden er man beskyttet (underforstået at man har monteret toppen korrekt)  Så findes der også den variant hvor man ikke sætter kondom på toppen, men blot holden hånden omkring pikhovedet og ellers pirrer pikken på skaft, boller og måske mellemkød (den kommer så ikke ind i munden)

Med kondomfransk kan man finde to varianter

1. Man skifter kondom, når man går fra det orale til penetrering. Forklaring og årsag er kondomet er mere sårbart. Har man slikket "længe" på kondomet kan det skabes mere friktion, og det kan derved lettere sprænge. 
  2. Man skifter ikke kondom, når man går fra det orale til penetrering, nok fordi man ikke har oplevet nr. 1

At modtage oral fra manden

Stort set alle tilbyder det uden.

1. De fleste er bekendt med at der er en risiko, samt at denne risiko skulle være mindre end ved at give det til manden. Den risiko tages gerne
  2. Andre tænker nok ikke i forskellen  i risikoen imellem at give og modtage, men bryder sig bare ikke slikkelapper, eller synes at følelsen nedsættes så meget, at så kan det ligesom være lige meget
  3.  Der findes en ganske lille del der slet ikke tilbyder at modtage oral for manden. Det kan skyldes at de ikke kan lide det. At det for let får orgasme, og ønsker at bevare sin seksuelle energi, eller andre årsager 

Indlægget er sikkert ikke komplet, men jeg vil tro, at det overordnet dækker rimeligt godt.  Det er ligeledes forsøgt skrevet med respekt for hver kvindens valg, og uden af fordømme nogen.

Det er bevist at jeg dels har hold min egen holdning udenfor, og dels at undladt diverse spekulationer omkring om  udenlandske kvinder der tilbyder oral har truffet et frivilligt valg eller om bagmænd m.fl har presset dem til det.   

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...