Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

I lørdags følte jeg træng til kvindelig nærvær, så kiggede lidt rundt både herinde og på annoncelight, der er mange annoncer. Ligepludselig faldt jeg over Silvia, har haft kig på hende et par gange, og som altid ser jeg om jeg kan finde en anmeldelse af hende, fandt nogle stykker, meget positive.

Hun er en pige som jeg godt kan lide dem, en lille petit kvinde med en dejlig håndfuld bryster, hvor jeg syntes det hele passede sammen :):). Fik fanget mobilen og skrev en sms til hende, hurtig svar tilbage og fik hurtigt en aftale i stand,  så jeg hoppede ud i bad og barbere sig,  lidt duftevand på, brugte lidt tid på at gøre lidt ud af mig selv, det gør pigerne jo for os. 

Stedet var let at finde i aalborg centrum, og mødte en dejlig smuk ung og imødekommende kvinde, nyder synet at gå op bag hende af den trappe, bliver tilbudet et bad både før og efter.

Jeg ville ikke komme ind på detaljer i hvad der så skete de næste 30 min. men jeg ville bare sige sådan hun kan nogle ting som jeg ikke har prøvet før, og hun fik mig helt op og ringe, flere gange, hun fandt åbenbart de rigtige knapper hos mig.

Det var også tid til lidt hyggesnak bagefter, bla. tatoveringer som vi begge havde nogle af.

Jeg har heldigvis lavet en aftale med hende, at når hun ved hun kommer tilbage så skriver hun til mig, som i nok kan gættte så mine chancer for at besøge hende igen den er 100 %

https://annoncelight.dk/showad/225384

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den trappe skulle have sit eget navn!
Mange forventningsfulde blikke har været rettet ca 1m skråt opad gennem årene. Måske skulle man udskrive en navnekonkurrence ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Balleby

Hende må jeg vist aflægge besøg - hun ser sgu vildt smuk ud ... og virker erfaren . Tar en for holdet i denne uge :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...