Hop til indhold
Stangen

Aftaler med sugar piger

Recommended Posts

Ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge.

Jeg har lige startet en profil på sugardaters. 

Er der nogen der har erfaringer på hvad der er et rimeligt sukkerniveau for et møde. 

Jeg er blevet præsenteret for op til 3.000 for et møde og det er sgu kommet lidt bag på mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stangen skrev, for 24 minutter siden:

Er der nogen der har erfaringer på hvad der er et rimeligt sukkerniveau for et møde. 

Definer "et møde". Hvis du ser det som et luderbesøg skal du nok regne med 1500-2500 - nok nærmest i den højere ende af det spektrum, afhængigt af hvilken målgruppe. Tidsrum kan variere lidt.

Der er flere gamle tråde om emnet.

En del kvinder på det site ser det helt sikkert på den måde. Nogle ser lidt anderledes på det - og det er nok lidt sjovere med dem i det lange løb. Det er hvis man finder nogen af dem, der virkelig har lysten med i spillet. Så giver det ikke rigtigt mening at sammenligne med annoncerne på annoncesiderne.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Sidste sugarbabe jeg var sammen med gav jeg 2k for 2,5 time... alle pengene værd og en dejligt pigebarn der leverede det som blev aftalt. Jeg er ikke på SD længere, så kan desværre ikke linke til hende...

Der er nogen der mener de skal have uhyre høje beløb, dem går jeg uden om, og gør mig lidt umage med at finde nogen som er lidt mere realistiske i deres priser og det er lykkes hver gang. Men det kommer naturligvis an på hvad der er i pakken til de 3K, for så kan prisen jo godt være ok alligevel.

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann

jeg har valgt det fra, har også været der, men ærligt så vil jeg ikke være til grin for min egen penge.

1000-1500 kr for en time er ok for mig.

Den sidste faste suger babe jeg havde snød mig for penge og fandt ud af hun havde et enormt kokain misbrug iøvrigt og det ville jeg ikke sponsorerer .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sugar slayer

Har gennem de sidste 4 år mødt omk 60 sb har betalt fra 0 kr 1500 de yngste 18 den ældste 28 

Bare husk på der er DEM der vælger ikke dig. Hvis de ikke vil knalde med en der ser sjusket, gammel, tyk osv så er det op til pigen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sugar slayer skrev, for 2 timer siden:

Har gennem de sidste 4 år mødt omk 60 sb har betalt fra 0 kr 1500 de yngste 18 den ældste 28 

Bare husk på der er DEM der vælger ikke dig. Hvis de ikke vil knalde med en der ser sjusket, gammel, tyk osv så er det op til pigen. 

Syntes det ville være fedt, hvis du fremhævede i flere tråde, hvor nemt du har ved det, fordi du er ung og ser godt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mattvega
Stangen skrev, for 12 timer siden:

Ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge.

Jeg har lige startet en profil på sugardaters. 

Jeg er blevet præsenteret for op til 3.000 for et møde og det er sgu kommet lidt bag på mig. 

Hej Stangen, 

Jeg skrev et indlæg under 'de falske profiler', og det indlæg rummer måske relevante erfaringer for dig. Så linker lige til det herunder. Jeg har flere gange betalt 2.000 og 3.000 kr. for møder, men så er det også med hele pakken - uden kondom, slug, face-fuck mv. med en 10/10 SD-babe. :P:wub: Jeg går også specifikt med de pæneste piger, hvorfor man må forvente, at det er dyrt. Denne gruppe af piger bliver samtidig tilbudt de sindsygeste ting har jeg hørt. 20.000 kr. for hotelbesøg med kaviar-tricks eller 500.000 kr. for at føde et pars børn og andre vilde ting. Det er ret almindeligt, at disse piger bliver tilbudt 4-5.000 kr. inkl. **** hotelophold for sex. Men der er jo ingen 'standard' takster på SD. Folk kan tage det de vil og det afhænger jo af kemi. 

Happy SD-hunting. <3

Indlægget:

Redigeret af Mattvega

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...