EroDK 34 Skrevet 11. Februar, 2020 Jeg skal på seminar de kommende 2 weekender i Vejle og får en del fritid som jeg gerne vil bruge på noget sjovt så håber i kan kommer med nogle gode ideer. Jeg har bil så er mobil, men vil gerne holde det til Vejle og omegn som kan nås på 15 min. Jeg har som sagt en del tid så vil gerne prøve lidt forskelligt og har en bred smag for kvinder. Vil gerne have en gang Thai massage hvor massagen også skal være god som det efterfølgende. Og en anden omgang som skal være en god GFE. Håber i kan hjælpe mig i den rigtige retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 11. Februar, 2020 VEJLE ELLER VEJEN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 11. Februar, 2020 https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1 hvis du vil gøre dig selv en tjeneste og bruge lidt mere transporttid, så kør til Vojenspigerne. Der er Josefine om søndag den 16. og hende går du ikke galt i byen med. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EroDK 34 Skrevet 14. Februar, 2020 knallert skrev, den 11.2.2020 at 16:02: VEJLE ELLER VEJEN Vejle, sorry for forkert overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg