Tene 53 Skrevet 11. Februar, 2020 Hvad kan man få af massage her, evt ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 Aner det ikke, for de havde ikke åben kl 1030 den dag jeg forsøgte at besøge dem. På døren står de åbner kl 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. Februar, 2020 Hva F er S.W. Wellness i Århus? Bare jeg dog ku finde Louis Nielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2020 Thaimig skrev, for 16 minutter siden: Hva F er S.W. Wellness i Århus? Bare jeg dog ku finde Louis Nielsen Den i Åbogaaajjjjee der har skiftet navn igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 12. Februar, 2020 Super god og hård massage. Ingen ekstra. 250kr. for 1 time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2020 Tene skrev, for 4 minutter siden: Super god og hård massage. Ingen ekstra. 250kr. for 1 time. Så er konceptet ændret siden jeg var der. Der var frit valg på alle hylder. Men dengang hed stedet også noget andet. Nok ny ejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg