Hop til indhold
Anders2

Hand job Express - erfaringer

Recommended Posts

faldt over denne spændende annonce :)

https://annoncelight.dk/showad/291804

Er der nogen der har set den før og som kender hende som vil dele

mvh Anders 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy

500kr for et handjob.. 

Man har kunnet få et blowjob, til samme pris, af den hedengangne suttepige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
CphGuy skrev, for 42 minutter siden:

500kr for et handjob.. 

Du kan da ikke samenligne priser på den måde, jeg syntes konceptet er mega frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 4 timer siden:

500kr for et handjob.. 

Det ene er lige på og hårdt 

og så er der en pige der i den grad lyder til at sætte en ære i at give en helhedsoplevelse 

mig ret fræk på billederne som ser ægte nok ud synes jeg :)

så enig i det slet ikke kan sammenlignes 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, så har hun været her, en petit og meget sød og frisk pige. Hun kan sgu noget med sine hænder, og smilede sødt til mig under hele seancen.

Som sagt kan hun noget dejligst med sine hænder, så jeg er meget tilfreds, og det er ikke umuligt at jeg sender bud efter hende igen!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet
Flopper skrev, for 9 timer siden:

Ja, så har hun været her, en petit og meget sød og frisk pige. Hun kan sgu noget med sine hænder, og smilede sødt til mig under hele seancen.

Som sagt kan hun noget dejligst med sine hænder, så jeg er meget tilfreds, og det er ikke umuligt at jeg sender bud efter hende igen!!

Lyder frækt :)

Hvor meget tøj har hun på under seancen - og må man røre ved hendes bryster ? 

Tak.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har ikke eget sted, og hun kommer kun i København, ikke engang i omegnen!! Hun beholder sit tøj på, og jeg tror ikke man må røre hendes bryster, jeg forsøgte i hvert fald ikke!

Hun ville have jeg tog alt mit tøj af, da jeg spurgte hvor meget hun tog af, var hendes svar: "Det er jo kun 500 kr," Sagt med et stort smil, så måske hvis man gav lidt mere ville hun tillade mere, men jeg ved det ikke!!!

Redigeret af Flopper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flopper skrev, for 44 minutter siden:

Hun har ikke eget sted, og hun kommer kun i København, ikke engang i omegnen!! Hun beholder sit tøj på, og jeg tror ikke man må røre hendes bryster, jeg forsøgte i hvert fald ikke!

Hun ville have jeg tog alt mit tøj af, da jeg spurgte hvor meget hun tog af, var hendes svar: "Det er jo kun 500 kr," Sagt med et stort smil, så måske hvis man gav lidt mere ville hun tillade mere, men jeg ved det ikke!!!

@flopper - er hun Dansk? Hun skriver at hun kan kommunikere på flere forskellige sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøg af denne unge dame. Hun er super sød, let at snakke med og har et godt humør.

Derudover er hun også virkelig professionel, hvilket er min eneste anger omkring det hele. hun var næsten for professionel, hvilket måske kan lyde mærkeligt. Der var lidt samlebånd over det synes jeg. Men det kan ikke udelukkes at hun bliver inviteret på besøg igen på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mister69

Hvor meget tøj har hun på?. Fx stramme spandex og lille top eller?. Bruger hun olie?. Forgår det kun med dig som liggende?. Hvor gammel er hun cirka? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også haft pigen fordi. 
Jeg er enig i det der bliver skrevet. 
Virkeligt sød og ret flot og charmerende pige. Jeg synes også hendes hj er godt, men synes det fleste gode Thai besøg er bedre. Blandt andet synes jeg ikke hun vare så god til det med at køre energien op mod og væk fra klimaks så orgasmen blev ikke super kraftig 
det var sjovt og hyggeligt at have hende på besøg men jeg manglede lidt liderlighed/frækhed fra hendes side Til at det bliver en gentagelse herfra. 
men sød skøn pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte have besøg af min håndarbejdene svensker, så hun var her igen i dag, hold nu kæft hun er sød, jeg synes nu ikke at hendes handjob er mekanisk, slet ikke, hun smiler så sødt til en, jeg er sikker på at hun ikke har været her for sidste gang, hun er både køn og charmerende, og så har hun det skønneste smil og grin!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...