Hop til indhold
Cesso

Hvornår topper en kvinde?

Recommended Posts

Man kune jo også spørge hvornår en mand topper

Selv syntes jeg at jeg bliver beder og beder men jeg har dog ikke spurgt pigerne hvad de syntes :lol::lol:

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Der blev spurgt om hvornår kvinder topper i deres seksualitet, ikke prostituerede, som jeg forstod det.

Min erfaring med kærester er, at en kvindes seksualitet topper oftest fra ca 38 til ca 42. Det er i den aller de har dybde i deres seksualitet, får de dybeste orgasmer, osv.

Jeg er i k k e til glidecreme, og til kvinder over 50. Hvis jeg elskede en, jo men så kunne vi da udmærket fortsætte, trods glidecremens eventuelle nødvendighed, men ellers nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det gør hun ca. 1 til 1 1/2 time efter hun og jeg har lagt os nøgne sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen Sisse, vi har lige her i plejehjemmets fællesstue siddet og snakket om dig. Vi er alle, selvom Olsen sover, enige om, at det bliver skønt, når du bliver 70. Du bliver et rigtigt stykke plejehjemsguf, som vi vil forgude, og .......... jeg må smutte. Forstanderinden er ude på patrulje.

Knus til dig!

Plejehjemmet er jo en slags senior kollegium ikke...

X knalder du aldrig de andre damer på plejehjemmet :lol: de skal vel også have sex eller går damerne efter ungt kød :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plejehjemmet er jo en slags senior kollegium ikke...

X knalder du aldrig de andre damer på plejehjemmet :lol: de skal vel også have sex eller går damerne efter ungt kød :lol:

Nææh, jeg vil have rent kuvøseguf. F.eks natsygeplejersken. Olsen foretrækker de lidt yngre beboere, altså dem over 80 :lol::lol: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nææh, jeg vil have rent kuvøseguf. F.eks natsygeplejersken. Olsen foretrækker de lidt yngre beboere, altså dem over 80 :lol::lol: .

uhhh jeg kan godt lide ham Olsen. han giver mig håb om at jeg har en fremtid i det her :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

uhhh jeg kan godt lide ham Olsen. han giver mig håb om at jeg har en fremtid i det her :lol::lol:

det er det jrg siger du har mange år tilbage i dette fag håber du kan holde til det :lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Det gør hun ca. 1 til 1 1/2 time efter hun og jeg har lagt os nøgne sammen.

Pralrøv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nille skriver:

kun til 65 ingen højere ?

Nej jeg er ved at blive kræsen på mine gamle dage :D

Hugoaben (nej ikke brøleaben :D )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... Tjaeee... Hexen ude i Hvidovre har nok rundet de 50, og hun er vist ikke toppet endnu :-)

Og så er der jo legelysten.dk... Hun har vist også mange år tilbage i gamet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Tjaeee... Hexen ude i Hvidovre har nok rundet de 50, og hun er vist ikke toppet endnu :-)

Og så er der jo legelysten.dk... Hun har vist også mange år tilbage i gamet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hihih....50år??? lolllllll

Jeg har rundet de 110 år så kom ikke med usandheder tak.

Iøvrigt har jeg fast nattevagt på div alderdomshjem, for at have en chance.~...og det er en ren fryd at gemme folks briller på vagten, så man kan forføre dem i fred, uden de bliver forskrækket over den lange næse med vorter på hæhæ

Hader når folk lyver om min alder! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...