Arne Jensen 2078 Skrevet 17. Marts, 2013 Jeps. Vi har det bare ikke så ofte. Men så et STORT tillykke med de 29+ ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 17. Marts, 2013 Man kune jo også spørge hvornår en mand topper Selv syntes jeg at jeg bliver beder og beder men jeg har dog ikke spurgt pigerne hvad de syntes Mvh bager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. Marts, 2013 Svaret er 42. Ellers foretrækker jeg dem fra 18-65 Haha! Fra 18 - 65 tak for den :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 17. Marts, 2013 Der blev spurgt om hvornår kvinder topper i deres seksualitet, ikke prostituerede, som jeg forstod det. Min erfaring med kærester er, at en kvindes seksualitet topper oftest fra ca 38 til ca 42. Det er i den aller de har dybde i deres seksualitet, får de dybeste orgasmer, osv. Jeg er i k k e til glidecreme, og til kvinder over 50. Hvis jeg elskede en, jo men så kunne vi da udmærket fortsætte, trods glidecremens eventuelle nødvendighed, men ellers nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 17. Marts, 2013 Der blev spurgt om hvornår kvinder topper i deres seksualitet, ikke prostituerede, som jeg forstod det. Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. Marts, 2013 Svaret er 42. Ellers foretrækker jeg dem fra 18-65 kun til 65 ingen højere ? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Marts, 2013 Det gør hun ca. 1 til 1 1/2 time efter hun og jeg har lagt os nøgne sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. Marts, 2013 Jamen Sisse, vi har lige her i plejehjemmets fællesstue siddet og snakket om dig. Vi er alle, selvom Olsen sover, enige om, at det bliver skønt, når du bliver 70. Du bliver et rigtigt stykke plejehjemsguf, som vi vil forgude, og .......... jeg må smutte. Forstanderinden er ude på patrulje. Knus til dig! Plejehjemmet er jo en slags senior kollegium ikke... X knalder du aldrig de andre damer på plejehjemmet de skal vel også have sex eller går damerne efter ungt kød :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Marts, 2013 Plejehjemmet er jo en slags senior kollegium ikke... X knalder du aldrig de andre damer på plejehjemmet de skal vel også have sex eller går damerne efter ungt kød Nææh, jeg vil have rent kuvøseguf. F.eks natsygeplejersken. Olsen foretrækker de lidt yngre beboere, altså dem over 80 . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2013 Nææh, jeg vil have rent kuvøseguf. F.eks natsygeplejersken. Olsen foretrækker de lidt yngre beboere, altså dem over 80 . uhhh jeg kan godt lide ham Olsen. han giver mig håb om at jeg har en fremtid i det her :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 18. Marts, 2013 uhhh jeg kan godt lide ham Olsen. han giver mig håb om at jeg har en fremtid i det her det er det jrg siger du har mange år tilbage i dette fag håber du kan holde til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 18. Marts, 2013 Det gør hun ca. 1 til 1 1/2 time efter hun og jeg har lagt os nøgne sammen. Pralrøv ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2013 Nille skriver: kun til 65 ingen højere ? Nej jeg er ved at blive kræsen på mine gamle dage Hugoaben (nej ikke brøleaben ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2013 ... Tjaeee... Hexen ude i Hvidovre har nok rundet de 50, og hun er vist ikke toppet endnu Og så er der jo legelysten.dk... Hun har vist også mange år tilbage i gamet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 18. Marts, 2013 ... Tjaeee... Hexen ude i Hvidovre har nok rundet de 50, og hun er vist ikke toppet endnu Og så er der jo legelysten.dk... Hun har vist også mange år tilbage i gamet. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ hihih....50år??? lolllllll Jeg har rundet de 110 år så kom ikke med usandheder tak. Iøvrigt har jeg fast nattevagt på div alderdomshjem, for at have en chance.~...og det er en ren fryd at gemme folks briller på vagten, så man kan forføre dem i fred, uden de bliver forskrækket over den lange næse med vorter på hæhæ Hader når folk lyver om min alder! :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2013 Hvad er det for en udnyttelse af de gamle mænd ,Cherie :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 18. Marts, 2013 Hvad er det for en udnyttelse af de gamle mænd ,Cherie Det er altid tilladt at udnytte gamle mænd på plejehjemmet til uterlig sex, spørg bare Bordnede x, han elsker at lege blindebuk om natten med mig(når jeg har taget hans briller) :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2013 Og hvis de gamle bukke ikke gør det godt nok for fruen så har du jo din pisk :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg