Den_glade_amatør 4402 Skrevet 27. Februar, 2020 Gløden skrev, for 51 minutter siden: Som udgangspunkt er HJ IKKE med i købet af B2B, det koster de der ca 300,- oveni, +/- (blot min erfaring) Og det kan godt være lidt af en manddoms prøve at takke nej til et HJ, hvis man ligger nøgen på briksen med en smuk og sød nøgen thaipige glidende rundt på kroppen af sig. Tak for dit svar, som jeg dog kan se, at @Aarhuselsker ikke er enig i. Men hvis du har ret, @Gløden, så giver det jo ikke super meget mening at bestille B2B for 1000kr + håndjob til 300kr, hvis man kan få den fulde pakke for 1500kr. Med mindre man absolut ikke VIL have sex med pigen, selvfølgelig. Men det er måske thailogik... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Februar, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden: Tak for dit svar, som jeg dog kan se, at @Aarhuselsker ikke er enig i. Men hvis du har ret, @Gløden, så giver det jo ikke super meget mening at bestille B2B for 1000kr + håndjob til 300kr, hvis man kan få den fulde pakke for 1500kr. Med mindre man absolut ikke VIL have sex med pigen, selvfølgelig. Men det er måske thailogik... Hvis du betaler 1000 for en time, så er det, i al fald her i Århus, alt inklusive. Nogle steder dog 1200. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 28. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden: Hvis du betaler 1000 for en time, så er det, i al fald her i Århus, alt inklusive. Nogle steder dog 1200. Ja hvis prisen for en B2B ligger i det leje, så ville jeg også formode at HJ er incl., Men det er jo er også derfor at det er vigtigt at man liiige afstemmer forventningerne sammen med pigen. Jeg har flere steder bestilt en B2B for 750-800 og derefter tilkøbt øvrige ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Februar, 2020 Gløden skrev, for 1 minut siden: Ja hvis prisen for en B2B ligger i det leje, så ville jeg også formode at HJ er incl., Der includerer også sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg