Hop til indhold
Flameable

Freja - Århus

Recommended Posts

Jeg fik besøg af Freja idag efter at have set hendes annonce igår. Hun er en dejlig 100% dansk pige som giver sig fuldt ud. Jeg måtte alt. Anal kan man tilkøbe sig for 600 kr oven i de 1200 kr for en time. Hun er en høj buttede pige som giver kæresteoplevelse med tungekys, slug og alt det frække er med i de 1200 kr. Hendes bryster er ikke faste med det passer til figuen. Hun kan godt lide at blive domineret, hvis folk er til det. Første gang jeg har været så dominerende må jeg sige. Hun har et højt serviceniveau og gør hvad hun kan for at tilfredsstille kunden. Hvis man ikke er til buttede piger så hold dig væk, men ellers er prisen helt fornuftig og man får fuld valuta for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik en super oplevelse. Både billederne og alderen er ægte. Hun udstråler ungdom og lyster efter vild sex hvor hun kan blive domineret, men man skal selv tage initiativet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan har du været dominerende ? Altså, hvad form for dominans, tror du hun er til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første er det ikke noget jeg dyrker, så det var for at prøve en grænse af. Jeg træk hende lidt rundt i håret, gav hende lussinger, spyttede hende i ansigtet, hold hendes hoved da hun gav mig blow, tvang hende til at slikke mig i numsen. hun slugte og tog klatten hvor jeg ville placere den henne. Jeg er fuldt ud tilfreds og ringer til hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da være man skulle prøve, var det med i prisen ? - Og, hvad med anal ?

Ja det hele var med i prisen af kun 1200kr, unge pigebarn ved ikke hvad hun kan tjene. Anal koster 600 kr ekstra. Jeg måtte heller ikke give hende en finger u numsen. :( men super oplevelse

Har du hendes nummer?

Ja jeg har hendes nummer, men du starter dialogen på mail, og når hun har fået indtrykket af du er seriøs får du hendes nummer til sidst, som en back up til hvis nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ikke endnu, men aftalte i starten af april, så jeg formoder hun tjekker sin mail før det.

Første gang jeg tog kontakt til hende, gik der også noget tid før hun svarede første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket til annoncen virker ikke længere, men fandt en cachelageret version med google http://webcache.googleusercontent.com/s ... eja-aarhus

Freja - Århus

Oprettet d. 15. Marts kl. 17:26

Jeg er en 20-årig, biseksuel, dansk pige med langt, brunt hår, blå øjne, dejlige læber og et ungt ansigt. Jeg har en smuk, kurvet krop, 176 cm, 75 kg., 75F-skål. Jeg elsker sex, kys og passion. Jeg elsker at give oralsex og sluger gerne.

Vi kan mødes hos dig eller på hotel. NB kun i Århus.

Kun oralsex: 600

1 time: 1200

2 timer: 2000

Almindelig sex er altid med kondom

Ekstra: +1000

Ved forespørgsel tilbyder jeg trekant, analsex(med kondom) eller bdsm indenfor aftalte rammer.

Kærligst, Freja

[email protected]

54474be7b0c594ef7d4ad2a032b14e630a.jpg

52c2dc5e2ec67bdf8a75758bc20a765d85.jpg

16c0529adb9683598e8904957ed9b8b3c3.jpg

100c0529adb9683598e8904957ed9b8b3c3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

og en anden her http://webcache.googleusercontent.com/s ... freja.html

Freja: Tlf:50656014 eller mail [email protected]

Jeg er en 20-årig, biseksuel, dansk pige med langt, brunt hår, blå øjne, dejlige læber og et ungt ansigt. Jeg har en smuk, kurvet krop, 176 cm, 75 kg, 75F-skål. Jeg elsker sex, kys og passion. Jeg elsker at give oralsex og sluger gerne.

Vi kan mødes hos dig eller på hotel. NB kun i Århus. Kun oralsex: 600 1 time: 1200 2 timer: 2000 Almindelig sex er altid med kondom

Ekstra: +1000 Ved forespørgsel tilbyder jeg trekant, analsex(med kondom) eller bdsm indenfor aftalte rammer. Kærligst, Freja

freja1.jpg

freja2.jpg

freja3.jpg

freja4.jpg

freja5.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...