Manny 1 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Hey Jeg skrev en anmeldelse for nogle timer siden, som jeg kortvarigt kunne se var tilgængeligt i forummet. Kort efter var den dog væk igen, og jeg har ikke fået noget besked eller på anden vis advarsel om, at der skulle være noget galt med den. Er det normalt? Redigeret 16. Februar, 2020 af Manny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 16. Februar, 2020 Jeg forventer at du har læst retningslinjerne inden du skrev din anmeldelse? Her står man ikke må komme med beskyldninger og sygdomme hos pigerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Februar, 2020 kunne være det der har gjort st den er slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) Yep, det er sådan de gør... Ingen forklaring, desværre Redigeret 16. Februar, 2020 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 17. Februar, 2020 Dinosdk69 skrev, for 11 timer siden: Yep, det er sådan de gør... Ingen forklaring, desværre Så når de forklarer, at et indlæg/en tråd er slettet pga. overtrådte retningslinjer, så vil du have en forklaring på....hvad? Retningslinjerne? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 18. Februar, 2020 Nikita Darling skrev, den 17.2.2020 at 11:04: Så når de forklarer, at et indlæg/en tråd er slettet pga. overtrådte retningslinjer, så vil du have en forklaring på....hvad? Retningslinjerne? Du misforstår mig. Jeg svarer TS på, at det er normalt, at man ikke får en forklaring på en slettet tråd. Medmindre man selv efterfølgende opsøger et svar, som fx denne tråd. Og nogen overtrædelser kan være mindre soleklare end tilfældet er her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg