Bo Jensen 0 Skrevet 16. Marts, 2013 Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er nødvendigt at gætte sig frem til branchens størrelse. Jvf. strengen “Branchens tal” fra februar 2013. Jeg har lavet to rapporter til SiO med beregninger af branchens størrelse. Disse to rapporter besvarer alle jeres spørgsmål. Rapporterne kan hentes på SiOs webside. Her: http://www.s-i-o.dk/downloads/ Klik på “Sexarbejdets omfang” og “Sexarbejdets omfang under finanskrisen”. Branchen har hvert år 50-60.000 storkunder, som lægger 97% af omsætningen. Dertil kommer en hulens bunke mænd, som kun køber sex en enkelt gang, de lægger de sidste 3%. Hver storkunde bruger i snit ca. 15.000 kroner om året på købesex. Det giver en omsætning på 750 millioner kroner. På et tilfældigt tidspunkt er der 2.500 sexarbejdere tilknyttet branchen. De har hver 400 kunder om året. Et knald koster ca. 750 kroner. Det giver sjovt nok også en omsætning på 750 millioner kroner. Ovenstående tal stammer fra “normale tider” - dvs. 2007. Antal sexarbejdere og omsætningen er noget lavere her under finanskrisen. Her under finanskrisen er der ca. 2.000 aktive sexarbejdere på et tilfældigt tidspunkt. Alle har hørt at SFI kom frem til, at der er 3.200 sexarbejdere i Danmark. Men det er i løbet af et år. Dvs. at de tæller dem med, som er stoppet i løbet af det foregående år. Hvis I har spørgsmål vedr. branchens størrelse, besvarer jeg dem gerne. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 16. Marts, 2013 tak for henvisningen Bo..og indsatsen. At der et fald i sexarbejdere fra 2007 til 2013 springer godt nok en anelse i øjnene - som kunde oplever man ellers egentligt tilsyneladende et stigende udbud - men det er måske bare fordi at udbuddet er blevet mere synligt via nettet ? Og at de mange udenlandske piger er "bedre" til at indrykke annoncer (fylder mere)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 16. Marts, 2013 15.000 om året???? Det er jo altså 1250 kr om måneden. Sikken en masse Cheap Charlie's. Ikke at undre på at pigerne kører tørt. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 18. Marts, 2013 Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er nødvendigt at gætte sig frem til branchens størrelse. Jvf. strengen “Branchens tal” fra februar 2013. Jeg har lavet to rapporter til SiO med beregninger af branchens størrelse. Disse to rapporter besvarer alle jeres spørgsmål. Rapporterne kan hentes på SiOs webside. Her: http://www.s-i-o.dk/downloads/ Klik på “Sexarbejdets omfang” og “Sexarbejdets omfang under finanskrisen”. Branchen har hvert år 50-60.000 storkunder, som lægger 97% af omsætningen. Dertil kommer en hulens bunke mænd, som kun køber sex en enkelt gang, de lægger de sidste 3%. Hver storkunde bruger i snit ca. 15.000 kroner om året på købesex. Det giver en omsætning på 750 millioner kroner. På et tilfældigt tidspunkt er der 2.500 sexarbejdere tilknyttet branchen. De har hver 400 kunder om året. Et knald koster ca. 750 kroner. Det giver sjovt nok også en omsætning på 750 millioner kroner. Ovenstående tal stammer fra “normale tider” - dvs. 2007. Antal sexarbejdere og omsætningen er noget lavere her under finanskrisen. Her under finanskrisen er der ca. 2.000 aktive sexarbejdere på et tilfældigt tidspunkt. Alle har hørt at SFI kom frem til, at der er 3.200 sexarbejdere i Danmark. Men det er i løbet af et år. Dvs. at de tæller dem med, som er stoppet i løbet af det foregående år. Hvis I har spørgsmål vedr. branchens størrelse, besvarer jeg dem gerne. mvh. Bo Jensen Hej Bo, tak for det. Vi behøver ikke at gætte? men bare bruge din facitliste? Hvad så hvis man ikke kan få den til at passe med egne erfaringer Nu var det jo ikke et rent gæt jeg fremførte, det var et kvalificeret gæt ud fra ihærdig praktisk arbejde gennem de sidste 2½ år, hvor jeg har besøgt ca. 100 steder, og en del af stederne mange gange. (ca. 2 besøg om ugen i snit) dog mest "lette" ydelser. Det skal tilføjes at mange af thaistederne er åbnet efter 2007 og stadig flere kommer til. Mener at de 750 millioner du nævner, alene nemt bliver omsat af thaiklinikker i Københavnsområdet. Som jeg skrev i den første streng: "Alene i København er der mindst 120 thaisteder med i snit 4 piger pr. sted. De betjener vel 8 kunder pr. pige/dag til 800 kr. i snit. = 1.1 milliard pa.! Det er ca 1,4 mill. besøg om året." Kan du med de redskaber du har, på nogen måde agumentere/modbevise det? Eller kan du oplyse hvor mange thaisteder der er, antal piger mv? Og at en storkunde kun skulle bruge for 1.250 Kr. om måneden? der er nok flere herinde der bruger betydeligt mere. Har egentligt ikke nogen interesse i størrelsen af branchen som sådan, andet end at det helst skal være nogenlunde korrekt. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. Marts, 2013 Som jeg skrev i den første streng: "Alene i København er der mindst 120 thaisteder med i snit 4 piger pr. sted. De betjener vel 8 kunder pr. pige/dag til 800 kr. i snit. = 1.1 milliard pa.! Det er ca 1,4 mill. besøg om året." Kan du med de redskaber du har, på nogen måde agumentere/modbevise det? Dit estimat er temmelig ... estimeret. Mange af de thaisteder jeg besøger har i hvert fald ikke 4 piger på job per dag. Snarere 2. De har ikke åbent 365 dage om året, snarere 200. Jeg tvivler også stærkt på antallet af kunder per pige per dag. De fleste steder kan jeg gå ind fra gaden og få en aftale med det samme - det kunne ikke lade sig gøre, hvis belægningen var så høj. Selvom der er mange steder tvivler jeg på vi når 120, men det er ikke vigtigt. Lad os bare sige (højt sat) der er 250 piger i 200 dage = 50.000 arbejdsdage. Gennemsnitspris? Mit bud er (højt sat) 600 (svarer til en time med HJ mange steder) og måske i snit (højt sat) 6 forretninger per massøse per dag: 3600 per arbejdsdag - i alt 180 mio eller 720.000 per massøse (over et år er der de fleste steder tale om, at flere forskellige "piger" fylder den enkelte plads ud) Hvad gør det ene estimat bedre end det andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 18. Marts, 2013 Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er nødvendigt at Og at en storkunde kun skulle bruge for 1.250 Kr. om måneden? der er nok flere herinde der bruger betydeligt mere. Ja, men det er jo et gennemsnit for 50.-60.000 kunder, så nogle bruger mere og nogle mindre. Så mange aktive skribenter er der ikke herinde. Og mange af de mest aktive, skriver jo om alt muligt andet end deres besøg ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo Jensen 0 Skrevet 18. Marts, 2013 Hej OD Tak for dit bidrag. Der er ikke nogen gode kilder til størrelsen af thai-klinikkerne i Danmark. Derfor hører jeg interesseret hvad du siger. Men problemet er, at når jeg laver sådan en optælling, så kan jeg ikke basere den på fornemmelser, jeg skal kunne “dokumentere” alle de tal jeg bruger. Jeg tæller ikke thai-klinikker med, som kun tilbyder massage. Desuden har en thai-klinik ikke 32 kunder om dagen 365 dage om året. På de fleste thai-klinikker er der kun 1-2 kvinder på arbejde af gangen. De andre er der bare som selskabsdamer ellr hvad man skal sige. Mit regnestykke ser sådan ud: 77 thai-klinikker sælger sex. De har 362 sexarbejdere tilknyttet. Men kun 90 af dem er på arbejde en tilfældig dag (de holder jo også fri ligesom alle andre sexarbejdere). De har formentlig ca. 3 kunder pr. dag = 100.000 kunder om året = en omsætning på 75 millioner kroner om året. Thaiklinikkerne som sælger sex står derfor for ca. 10% af branchens omsætning. Og det lyder rimeligt at 10% af kunderne skulle ønske at købe sex hos thaikvinder. Til forskel fra dit regnestykke, hvor kunderne bruger alle deres penge på thaisex, sådan at der slet ikke er nogen kunder der vil købe sex hos de danske kvinder og de andre nationaliteter i branchen. Læg mærke til, at jeg regner både forfra og bagfra. Jeg beregner hvor mange gange kunderne tilsammen køber sex, nemlig 1 million gange om året. Så nytter det ikke at påstå, at thai-klinikkerne sælger 1,4 mill. knald om året. Pengene skal passe sådan at kundernes forbrug = sexarbejdernes indtjening. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2013 Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er nødvendigt at gætte sig frem til branchens størrelse. Jvf. strengen “Branchens tal” fra februar 2013. Jeg har lavet to rapporter til SiO med beregninger af branchens størrelse. Disse to rapporter besvarer alle jeres spørgsmål. Rapporterne kan hentes på SiOs webside. Her: http://www.s-i-o.dk/downloads/ Klik på “Sexarbejdets omfang” og “Sexarbejdets omfang under finanskrisen”. Branchen har hvert år 50-60.000 storkunder, som lægger 97% af omsætningen. Dertil kommer en hulens bunke mænd, som kun køber sex en enkelt gang, de lægger de sidste 3%. Hver storkunde bruger i snit ca. 15.000 kroner om året på købesex. Det giver en omsætning på 750 millioner kroner. På et tilfældigt tidspunkt er der 2.500 sexarbejdere tilknyttet branchen. De har hver 400 kunder om året. Et knald koster ca. 750 kroner. Det giver sjovt nok også en omsætning på 750 millioner kroner. Ovenstående tal stammer fra “normale tider” - dvs. 2007. Antal sexarbejdere og omsætningen er noget lavere her under finanskrisen. Her under finanskrisen er der ca. 2.000 aktive sexarbejdere på et tilfældigt tidspunkt. Alle har hørt at SFI kom frem til, at der er 3.200 sexarbejdere i Danmark. Men det er i løbet af et år. Dvs. at de tæller dem med, som er stoppet i løbet af det foregående år. Hvis I har spørgsmål vedr. branchens størrelse, besvarer jeg dem gerne. mvh. Bo Jensen Hej Bo Har du en ide om, hvormange i branchen, der har sexarbejde som eneste indtægtskilde? Når man regner lidt på tallene ud fra en gennemsnitsbetragtning, vil en nettoindtægt ikke i væsentligt omfang overstige hvad man kan få på kontanthjælp. Dine tal kunne tyde på, at det er reglen mere end undtagelsen, at jobbet som sexarbejder er et bijob, der supplerer anden indkomst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 19. Marts, 2013 Hej Bo Mange tak for svar, Hej OD Tak for dit bidrag. Der er ikke nogen gode kilder til størrelsen af thai-klinikkerne i Danmark. Derfor hører jeg interesseret hvad du siger. Men problemet er, at når jeg laver sådan en optælling, så kan jeg ikke basere den på fornemmelser, jeg skal kunne “dokumentere” alle de tal jeg bruger. Jeg kan hurtigt dokumentere det antal af kliniker jeg har nævnt i Københavnsområdet (der er helt sikkert mange flere)! Jeg tæller ikke thai-klinikker med, som kun tilbyder massage. Desuden har en thai-klinik ikke 32 kunder om dagen 365 dage om året. På de fleste thai-klinikker er der kun 1-2 kvinder på arbejde af gangen. De andre er der bare som selskabsdamer ellr hvad man skal sige. Der er ikke nogen steder der KUN tilbyder massage, eller jeg har kun besøgt 2 steder indtil nu der IKKE automatisk har tilbudt mig mere, selv om jeg ikke spørger eller gør tegn til det! (2%) andre har oplyst at de har fået ekstra her. Det er da rigtigt at der er mange steder hvor der kun arbejder 1-2 piger af gangen, mens en eller to sidder standby. Men de tal jeg har nævnt svarer jo også til en belægningsgrad på 50%, husk at de fleste har åbent 12 timer i døgnet. En del bliver skiftet i løbet af dagen, det giver faktisk endnu flere piger beskæftiget. Enkelte er der faktisk fra morgen til aften 3 måneder i træk, med få fridage. Det betyder jo ikke at der ikke også er steder med optil 8 piger man kan booke. De fleste steder holder åbent hele ugen, (enkelte lukket søndag) året rundt på nær 2 helligdage. Har kun mødt meget få Piger eller skal man sige damer, der bare er på besøg uden at være aktive. Så ud fra hvad jeg har opserveret må jeg fastholde de nævnte antal, (træk bare lidt fra, men læg flere steder til, døgnåbne steder og 2 piger ad gangen mv.) Der er jo også rigtig mange steder i resten af landet hvor konceptet er nøjagtig det samme. Men lav gerne "stikprøver" ved nogle af de større steder, ved tælle hvor mange der kommer i løbet af en dag. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo Jensen 0 Skrevet 20. Marts, 2013 Hej Starson45 Ifølge SFIs undersøgelse fra 2011 er det lige omkring halvdelen af de danske kvinder der kun lever af sexarbejde og halvdelen sælger sex som et bijob. Både jeg og SFI kommer frem til, at den gennemsnitlige indkomst fra sexarbejde er omkring 20-25.000 kroner pr. måned. I mine beregninger er det et gennemsnit for alle. Ifølge SFI er det gennemsnit for dem der kun lever af sexsalg, hvorimod et bijob som sexarbejder giver ca. 11.000 kroner pr. måned. Der er stor usikkerhed omkring tallene, men de giver en fornemmelse af en størrelsesorden. Og det vigtigste er, at disse tal giver en størrelsesorden for branchens omsætning. Omsætningen er et pænt stykke under 1 milliard kroner om året. Når KFUK-Reden f.eks. påstår, at branchen har en omsætning på 10 milliarder kroner, kan det klart afvises. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo Jensen 0 Skrevet 20. Marts, 2013 Hej OD “Jeg kan hurtigt dokumentere det antal af kliniker jeg har nævnt i Københavnsområdet” Ja tak, det må du meget gerne. --- Min kilde til at kunne opdele thai-klinikker i bordeller og massagesteder er Hedomax. Hvis du går ind på et massagested og får sex, kan det godt være undtagelsen ift. hvad de plejer at tilbyde. Det er - for nu at sige det firkantet - muligt at du kan overtale en frisør til at tilbyde dig sex for penge, men frisørklinikken bliver ikke et bordel af den grund. Og de steder der kun tilbyder sex som en undtagelse, skal ikke tælle med i tallene, for så bliver alle deres massagekunder pludselig til bordelkunder. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Marts, 2013 Hej Starson45 Ifølge SFIs undersøgelse fra 2011 er det lige omkring halvdelen af de danske kvinder der kun lever af sexarbejde og halvdelen sælger sex som et bijob. Både jeg og SFI kommer frem til, at den gennemsnitlige indkomst fra sexarbejde er omkring 20-25.000 kroner pr. måned. I mine beregninger er det et gennemsnit for alle. Ifølge SFI er det gennemsnit for dem der kun lever af sexsalg, hvorimod et bijob som sexarbejder giver ca. 11.000 kroner pr. måned. Der er stor usikkerhed omkring tallene, men de giver en fornemmelse af en størrelsesorden. Og det vigtigste er, at disse tal giver en størrelsesorden for branchens omsætning. Omsætningen er et pænt stykke under 1 milliard kroner om året. Når KFUK-Reden f.eks. påstår, at branchen har en omsætning på 10 milliarder kroner, kan det klart afvises. mvh. Bo Jensen Hej Bo Tak for oplysninger. Når du taler om indkomst, er det så 1. bruttoomsætning, eller 2. netto efter omkostninger men før moms og skat, eller 3. netto efter omkostninger, moms og skat. 2.500 sexarbejdere med 400 knald á 750 giver 750.000.000 som du anslår er den samlede omsætning for branchen, men det betyder jo ifølge dine tal, at alle 2.500 arbejder "fuldtid" med en bruttoomsætning på 300.000 om året svarende til 25.000 pr. måned, hvis indkomst er lig med bruttoomsætning. Så hvordan er du og SFI nået frem til tallene 20.000-25.000 og 11.000? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 20. Marts, 2013 Hej OD “Jeg kan hurtigt dokumentere det antal af kliniker jeg har nævnt i Københavnsområdet” Ja tak, det må du meget gerne. --- Min kilde til at kunne opdele thai-klinikker i bordeller og massagesteder er Hedomax. Hvis du går ind på et massagested og får sex, kan det godt være undtagelsen ift. hvad de plejer at tilbyde. Det er - for nu at sige det firkantet - muligt at du kan overtale en frisør til at tilbyde dig sex for penge, men frisørklinikken bliver ikke et bordel af den grund. Og de steder der kun tilbyder sex som en undtagelse, skal ikke tælle med i tallene, for så bliver alle deres massagekunder pludselig til bordelkunder. mvh. Bo Jensen Hej Bo Her er min "rå" liste, over København og omegn, (et par stykker fra provinsen) har besøgt de første 81 på denne. Nr. 5 og 48 er de eneste der ikke har tilbudt noget, uden at jeg har efterspurgt. Mange af stederne er det lette ydelser som håndjob/blow B2B og tøj af, men også mange "fuldpakkesteder" er imellem, en del er er den opfattelse at de lette ydelser ikke er sex, men det giver en betydelig omsætning. Dette er kun nogle af stederne, der er mange flere ifg. ekstrabladet mv., som ikke er medtaget. Og selvfølgelig mindst ligeså mange i Jylland, fyn ... måske 400 ialt? VH OD 1 Buddinge thai - Buddinge 2 Roskilde Thai Massage - Roskilde No 76 3 Rungthip - Roskilde, Præstemarksvej 12 4 Prani Wellness - Roskilde 5 Glorie Mai - Ringsted 6 Velværebutikken - Osted 7 Jessicas Thai Massage - Greve 8 Ayaja - Albertslund 9 Preeya Thai massage - København 10 Baan Sabai - Greve 11 Dokkun - Glostrup 12 Glostrup Thai massage - Glostrup 13 Zunthai - Glostrup 14 Østbrovej - Glostrup 15 Albertslund Thai massage Flyt - Albertslund 16 Dokkae - Næstved 17 Mangorn - Skovlunde 18 Dokkaew - Herlev 19 Mandarin - Herlev 20 Orchied - Herlev 21 Thai wellness - Hørsholm 22 Ban na - Hellerup 23 Siam - Hillerød 24 Tee-rak - Hillerød 25 Lyngby Thai massage - Lyngby 26 Sabai-Sabai - Bagsværd 27 Søborg Thai massage - Søborg 28 Bann Thai Wellness - Østerbro 29 Moon - Østerbro 30 Lanna - Østerbro 31 Royal Thai - Østerbro 32 Siam Elephant - Østerbro 33 Natasha - Østerbro 34 Jennys - Østerbro 35 Golden Palace - København 36 Siam Royal - København 37 Salonn Sawatdee - København 38 Sølvgade 92 - København 39 Thai Skye Wellness - København 40 Butterfly - København 41 Massagebutikken - Bellahøj 42 Woraja - Valby, vigerslevvej 43 Paula - København 44 "Daweng" - Munkensvej frederiksberg 45 Latinopige - København 46 Asia Thai wellness - København, Vester Voldgade 47 Pink Lotus - Brøndby 48 Pink Orchid - København 49 Sawadee - Hvidovre 50 Siam Lotus - V/ Hvidovre station 51 Valby Thai massage - Valby 52 Cilli Cilli - Valby 53 Alun Sportsmassage - Valby 54 Raung Raung - Frederiksberg 55 Sabay - Frederiksberg 56 Apex Siam Thaimassage - Frederiksberg 57 Frederiksvej 45 - Frederiksberg 58 Asian-Star - Frederiksberg, smallegade 59 Monalisa - København 60 Baitong v/Bager - Hvidovre, Hvidovrevej 61 Nampo - Vallensbæk 62 Gorn - Kingosgade, Frederiksberg 63 BannThai - Østerbro 64 Tureby - v/køge 65 Sol & Massage - Brønshøj 66 DD-Thai spa - Rødovre 67 Mai's Massage - Valby, Vigerslevvej 8 kld 68 Taastrup Siam wellness - Taastrup 69 Fasai - Ballerup 70 Thai wellness Center - Vanløse 71 Siri Thai Wellness - Hørsholm 72 Maechanwellness - Østerbro 73 Jennys (Ny) - Vardegade Østerbro 74 Siri - Grundtvigs vej Frederiksberg 75 Dream - Larslejsstræde, Kbh. 76 Herlev Thai Massage - Herlev Hovedgade 201 77 Tamsabai - Hvidovrevej, Hvidovre 78 B&W - Collinsgade, Østerbro 79 Doktongmassage - Frederiksberg 80 DawLyan thai massage - Roskildevej 378, 2630 Taastrup 81 Leelawadee - Adelgade, kbh. 82 Butsaba - Amager Christianshavn 83 Annies wellnes - Ole Suhrs gade Kbh. 84 Sara - Ålborggade Østerbro 85 Lotus Thai - Markmandsgade Amager 86 Thaimassage - v. Amagerport, Amager 87 Amager Thai massage - Tingvej, Amager 88 Thai Goldfinger - gl. Kongevej kbh. 89 Mays spa - Gasværksvej kbh. 90 Samui - Oehlenschlægersgade, kbh V 91 Phuket Thai - Dybelsgade kbh. V. 92 Østens Perle - Tøndergade Kbh. V. 93 Nimat - Vendesgade Kbh. 94 Bamboo - Østerfarimagsgade, Kbh. 95 Blue-Diamond - Hvidovrevej, Hvidovre 96 Blue-Diamond - Lybækgade, Amager 97 Sisaket - Ndr. Fasanvej Frederiksberg 98 Ananas - Roasvej, Frederiksberg 99 Mai Thai - Gothåbsvej, Frederiksberg 100 Body Care 4you - Forchhammersvej, Frederiksberg 101 Thai Massage - Tycho Brahes Alle, Amager 102 Chain Rai - Hellerup, Bernstoffesvej 103 Chiang Mai - Bjelkes Alle, Kbh N 104 Sunflower - Fredensgade, Nørreport 105 Angel Blue - Arkonagade, Kbh V 106 Little Siam - Helgolandsgade, kbh V 107 Papaya - Øehlenschlægersgade, kbh V 108 Relax Thaimassage - Gasværksvej kbh. V 109 Asia Angel - Amager 110 Thai Massage - Munkensvej, Frederiksberg 111 Surin - Smallegade, Frederiksberg 112 Singha Massage - Nørre Farimagsgade, kbh. 113 Hanna - Strandboulevarden, Østerbro 114 Thai Angel massage - Jyllingevej, 77, Vanløse 115 Roskilevej Thaimassage - Roskildevej 170, Rødovre 116 Royal Thai - Holmbladgade Amager 117 Sompoo - Nordre Frihavnsgade, Østerbro 118 Thaimassage, kbh. - Jernbanegade, Valby 119 Point Wellness - Egegårdsvej, Rødovre 120 Zenia - Sallingvej, vanløse 121 Potong - Sallingvej, vanløse 122 Tamarind - Danasvej, Frederiksberg 123 Chiangrai - Bernstorffsvej, Hellerup 124 Oum's Wellness (Nina's) - Kildegårdsvej, Hellerup 125 Lungnapa - Gl Køge Landevej, Brøndby Strand 126 Ladda - Tåstrup Hovedgade Tåstrup 127 Pailin - Roskildevej, Frederiksberg 128 Jyllingevej Thai massage - Jyllingevej 245, Rødovre 129 Noi's Classic Massage - Læssøesgade 20, Kbh N 130 Waree Helse - Øster Farimagsgade, 2100 Ø 131 Pearl Massage - Blegdamsvej 78a, 2200 N 132 New Star Massage - Retorvej, Valby 133 Thailovemassage - Theklavej 33, Kbh. N 134 Zen-Thaiwellness - Tåstrup Hovedgade 41, 2630 Tåstrup 135 Tic-Thai wellness - Taastrup Hovedgade 62 136 Siamgirls - Vesterbro 137 Meena - Hillerød 138 Bangkok - Hillereød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo Jensen 0 Skrevet 21. Marts, 2013 Starson45 Når jeg siger at indtjeningen er 20-25.000 kroner pr. måned, så er de 25.000 omsætning og de 20.000 er indtjeningen efter at alle udgifter er betalt. Dette er gennemsnitstal. Nogle har næsten ingen omkostninger, andre har større udgifter end de 5.000 kroner pr. måned. Nogle tjener betydeligt mindre fordi de arbejder deltid - og andre tjener tilsvarende mere. Hvordan det er med SFIs tal er et godt spørgsmål, for det har de glemt at præcisere. De spurgte: Hvor stor er din gennemsnitlige månedlige indkomst fra salg af sex? Jeg kan godt forestille mig, at nogle har oplyst deres omsætning som svar på det spørgsmål. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo Jensen 0 Skrevet 21. Marts, 2013 OD Tusind tak for din liste. Nogle af stederne er lukket. Klinikker lukker og åbnes i et stadig hurtigere tempo, især her under krisen. Men når det er sagt, så ser det ud som om at jeg har for få thai-klinikker med i min beregning. Hvis jeg på et tidspunkt skal udgive en “volumen 3”, må jeg finde en endnu bedre måde at tælle thai-klinikker på. Desuden skal jeg have med, at der også sælges sex i et eller andet omfang fra de klinikker, som jeg troede kun tilbyder “rigtig” massage. Tusind tak for hjælpen. mvh. Bo Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Nogle af stederne er lukket. Klinikker lukker og åbnes i et stadig hurtigere tempo, især her under krisen. Hej Bo Velbekomme, Det er ikke korrekt at fremstille det på den måde, det er derfor jeg kalder det en "råliste" og ikke lige fået de få rettet: Der er kun 2 på listen der har haft det svært, nemlig nr. 8 Ayaja, som er flyttet rundt 3 steder og netop lukket, samt nr. 7 Jessicas, som pgr. beliggenhed og "gamle damer" er lukket. Nr. 4 har udviddet og flyttet til København, nr. 13 er lukket pga. uenighed med udlejer, har klinik på Sallingvej istedet, nr. 83 er af ukendte årsager lukket indtil videre. Ellers er de øvrige intakte og fungerer i bedste velgående og de fleste har gjort det længe, der åbner hele tiden nye. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 21. Marts, 2013 Buddinge thai, Buddinge Meena, Hillerød Siamgirls, Vesterbro Butsaba, Christianshavn B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Buddinge thai, Buddinge Meena, Hillerød Siamgirls, Vesterbro Butsaba, Christianshavn B Det er rigtigt Bananas, 4 gode steder, hvoraf jeg kun har prøvet Buddinge et par gange. Har primært skrevet dem på der er i nærheden af København, selv om et par andre har sneget sig ind. Der er nogle flere i Hillerød og Helsingør mv. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 21. Marts, 2013 Det er starten på en god liste OD. Hvis vi hjælper hinanden lidt her, og fylder den ud med div info så kan den blive meget brugbar. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Vi kan godt prøve at gøre den komplet med nødvendig info og evt. link. Problemet er bare at man jo ikke kan redigere i den efter 24 timer. Man bliver nødt til at lægge en ny op jævnligt. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 21. Marts, 2013 Problemet er bare at man jo ikke kan redigere i den efter 24 timer. Gem den i "Word" eller et andet tekstbehandlingsprogram og redigér den dér. Brug copy & paste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Gem den i "Word" eller et andet tekstbehandlingsprogram og redigér den dér. Brug copy & paste. Det er rigtigt, har info liggende i excel, men kan jo ikke redigere i den der ligger her på Eroguide. Men må lægge en ny liste op, efterhånden som der kommer tilføjelser/ændringer. Samtidig forsvinder den længere og længere ned i hierarkiet, hvis der ikke bliver skrevet nyt. Ved at Admin ikke er interesseret i at have et let tilgængeligt link, som ellers ville være at foretrække. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2013 Samtidig forsvinder den længere og længere ned i hierarkiet, hvis der ikke bliver skrevet nyt. Ved at Admin ikke er interesseret i at have et let tilgængeligt link, som ellers ville være at foretrække. Jeg er rent personlig ikke interesseret, men måske du kunne overtale Admin til at acceptere, at der postes en opdateret liste en gang ugentlig på forummet her: viewforum.php?f=44, så må det være op til thaielskerne at sikre, at I lever op til dette, og det gøres vel lettest ved at udpege en, der har det overordnede ansvar. Men selvfølgelig bliver det svært og vel nærmest uoverskueligt, hvis der skal ligge opdaterede kliniklister for alle anmeldelsesområder på diverse efterlysningsfora, måske derfor Admin ikke er vild med ideen. For hvis listerne ikke er ajourførte, så dur de bare ikke. Mvh smo NB: Link rettet, da der manglede et mellemrum for at det blev vist korrekt jvfr OD's svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Jeg er rent personlig ikke interesseret, men måske du kunne overtale Admin til at acceptere, at der postes en opdateret liste en gang ugentlig på forummet herhttp://www.eroguide.dk/forum/viewforum.php?f=44, så må det være op til thaielskerne at sikre, at I lever op til dette, og det gøres vel lettest ved at udpege en, der har det overordnede ansvar. Men selvfølgelig bliver det svært og vel nærmest uoverskueligt, hvis der skal ligge opdaterede kliniklister for alle anmeldelsesområder på diverse efterlysningsfora, måske derfor Admin ikke er vild med ideen. For hvis listerne ikke er ajourførte, så dur de bare ikke. Mvh smo Tak for det smo. Det kunne være en rigtig god ide, hvis der kunne være et link i toppen, permanet. En opdatering månedligt ville være ok, så meget ændring er der jo heller ikke. Der var lidt snak om noget ligende i starten af året, hvor admin's afvisning/begrundelse er at læse, der var dog tale om annonce links: viewtopic.php?f=16&t=3449 (Der er lidt kludder i dit link "her" er kommet med i linket og virker derfor ikke) korrekt herunder. viewforum.php?f=44 VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2013 Hej OD, Jeg havde glemt det indlæg fra Admin, det skyder jo nok sådan en thai-liste ned, alt efter hvordan den nye annonceplatform bliver opbygget. Men jeg synes, at det ser ud som om, at det bliver EG medlemmer, der kommer til at stå på den liste, fair nok, men så bliver den selvfølgelig ikke komplet indenfor hverken diverse brancher eller geografiske områder, men til gengæld bliver den nok mindre besværlig at holde a'jour og kan stadig bruges. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg