Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

Hos sawadee for nogle måneder siden omkring november december var der en pige ved navn Nina. Er der nogen der ved hvad der er blevet af hende. Sawadee har fået nye ejer og de ved ikke noget eller vil ikke udtale sig om det. Jeg vil hører om der er nogen der ved om hun er udrejst eller arbejder et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker du på Nina, der var fra Kroatien (selv om hun er thai) eller sådant noget sted? Jeg syntes hun gav elændig service, men snakkede i hvert fald lidt med hende. Hun sagde hun var ind og ud af Danmark, indtil hun havde fortjent tilstrækkeligt. Med hensyn til ny ejer, lovede de at alle pigerne som ville, skulle standse.

Men der er sikkert nogen anden herinde der ved mer.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker du på Nina, der var fra Kroatien (selv om hun er thai) eller sådant noget sted? Jeg syntes hun gav elændig service, men snakkede i hvert fald lidt med hende. Hun sagde hun var ind og ud af Danmark, indtil hun havde fortjent tilstrækkeligt. Med hensyn til ny ejer, lovede de at alle pigerne som ville, skulle standse.

Men der er sikkert nogen anden herinde der ved mer.

B

Aner ikke om hun var fra Kroatien. Vi klikkede ret godt og hun gav mig en af de bedre oplevelser hos en massagepige. nu ser de fleste Thaipiger ens ud men hun havde ikke ægte bryster og langt fra genert. Jeg har prøvet at finde hende i et stykke tid.

Sawadee er ikke helt min kop te længere. Priserne har fået et godt hak op af siden sidste mrd.

Du må lige forklarer hvad du mener med pigerne der ville blive skulle standse. Den forstod jeg ikke :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, jeg snakkede lidt med Mamasan før salget, og hun sagde simpelthen at de piger der ville standse også skulle få gøre det. Det var vel kun hyggesnak.

Og med hensyn til Nina: rigtigt, ikke ægte bryster og jeg klikkede ikke overhoved med hende.

Men held og lykke med jagten.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nina er nu en meget sød og køn pige og hun er at finde i søborg på hovedegaden nu da den nye mammasan ville af med de fleste piger der var der før. Jeg har dog aldrig fået massage eller noget af Nina men har snakket med hende mange gang hos sawadee. Men ja kan kun give jer ret i at sawadee er blevet et rigtig skidt sted. Eneste lyspunkt er at Nancy stadig er der. Men det stopper vidst også inden længe så vidt jeg kunne forstå på hende.

Det kniber vidst også gevaldig med kunderne hos sawadee for tiden så det er nok derfor prisen er røget i vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utroligt, som konjunkturerne skifter i denne branche.

Kort efter nytår 2012 var stedets rating sat til et lavpunkt. Så fik det et løft, og jeg havde flere gode oplevelser dér i foråret/sommeren. Iflg. andre anmeldelser fortsatte dette ind i efteråret.

Og nu er stedet tilsyneladende tilbage til niveauet for et år siden.

Ak ja. (Og nu tør jeg altså ikke skrive sic transit gloria mundi = således forgår verdens herlighed).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utroligt, som konjunkturerne skifter i denne branche.

Kort efter nytår 2012 var stedets rating sat til et lavpunkt. Så fik det et løft, og jeg havde flere gode oplevelser dér i foråret/sommeren. Iflg. andre anmeldelser fortsatte dette ind i efteråret.

Og nu er stedet tilsyneladende tilbage til niveauet for et år siden.

Ak ja. (Og nu tør jeg altså ikke skrive sic transit gloria mundi = således forgår verdens herlighed).

Til gengæld har Tamsabai oplevet at komme ovenpå, det ligger jo

i nærheden af Sawadee, mon ikke det har været medvirkende til nedturen?

Brug endelig dit ordforråd, det er kun berigende på et forum som dette ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nina er nu en meget sød og køn pige og hun er at finde i søborg på hovedegaden nu da den nye mammasan ville af med de fleste piger der var der før. Jeg har dog aldrig fået massage eller noget af Nina men har snakket med hende mange gang hos sawadee. Men ja kan kun give jer ret i at sawadee er blevet et rigtig skidt sted. Eneste lyspunkt er at Nancy stadig er der. Men det stopper vidst også inden længe så vidt jeg kunne forstå på hende.

Det kniber vidst også gevaldig med kunderne hos sawadee for tiden så det er nok derfor prisen er røget i vejret.

Du er en redningsmand. Har du en mere præcis adresse eller navn på klinikken?

Sorry to say men jeg gik ud fra anmeldelser her på foraet til Nancy der var skamrost. Jeg oplevede ikke den samme iver og vildskab i pigen som der er beskrevet. Køn pige men i mine øjne var hun mere interesseret i pengene og at det skulle gå hurtigt. Da jeg så hende uden tøj blev jeg endnu mere skuffet. Tror nogen havde piftet hendes balloner. Slatne var de. Men massage får hun top karakter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til gengæld har Tamsabai oplevet at komme ovenpå, det ligger jo

i nærheden af Sawadee, mon ikke det har været medvirkende til nedturen?

Brug endelig dit ordforråd, det er kun berigende på et forum som dette ;)

-OD

Enig. Tamsabai er virkeligt godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med hensyn til ny ejer, lovede de at alle pigerne som ville, skulle standse.

Mon B mener at pigerne kunne fortsætte med at blive der på 505 under den nye ejer?

Standse = stanna / stay / bliv

Men ellers forfærdelig læsning, har haft så mange gode stunder med pigerne og snak med mamasan på 505.

Gently.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...