Guest Den flittige Skrevet 20. Februar, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Ok, så det var ikke en vittighed at du vil sende en PB? Jeg håber ikke, der er nogen, der svarer dig. Du besøge de steder, hvor de reklamerer med adresse i annoncen. ALLE andre adresser skal IKKE dele, hverken her, i PB eller andre steder. Jeg er faktisk enig med dig. Jeg har bare oplevet her i Århus, at der er en der har skrevet en piges adresse, her i forum, imod hendes vilje. Og moderator vil ikke gøre noget ved det. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 2 minutter siden: Jeg er faktisk enig med dig. Jeg har bare oplevet her i Århus, at der er en der har skrevet en piges adresse, her i forum, imod hendes vilje. Og moderator vil ikke gøre noget ved det. Så var det måske dét du skulle skrive, så man ikke tror du er helt blæst. Blev indlægget anmeldt til moderator? Jeg synes faktisk de er supergode til at reagere hurtigt, hvis man anmelder. Især, hvis det er noget med pigers diskretion. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Februar, 2020 @Den flittige Endnu et eksempel på at når vi mænd tænker på sex, løber blodet til de nedre regioner og hjernen så småt lukker ned. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. Februar, 2020 Det kommer næppe som en stor overraskelse, at der findes mange elementer i branchen, der deler og udveksler info som er givet i fortrolighed eller som ønskes behandlet med diskretion. Det burde jo ikke at være så svært, at efterleve reglen "Det som pigerne oplyser i deres annoncering, på hjemmesider eller skriver i tråde på EG, det kan deles. Alt andet er no-go". Ja, der kan sikkert være nogle gråzoner når vi taler anmeldelser, men efterlever man reglen er man altid på den sikre side. Hvis man modtager eksempelvis en PM, hvor en profil fritter for følsomme oplysninger, bør man som det første tænke "hmm. kunne det tænkes at denne bruger har noget i klemme, siden man fritter en for private oplysninger ?. Kunne det tænkes at disse information skal anvendes i ond hensigt ? Man burde ligeledes tænke, at mange at de "syge forklaringer der gives, typisk er skrevet for at sløre ens hensigter". Ligeledes synes jeg ikke man skal være bange for at anmelde den slags. Hellere anmelde på en mistanke, der måske ikke viser sig at have hold i virkeligheden, end måske at være medvirkende til at en kvinde chikaneres, stalkes osv. Det kan sikkert være svært at forstå for nogen, men så prøv at tænke det modsatte scenarie, hvor GP´e udveksler personlige informationer omkring deres gæster. Det er nok de færreste der vil synes om det 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Februar, 2020 Den flittige skrev, 1 time siden: Jeg er faktisk enig med dig. Jeg har bare oplevet her i Århus, at der er en der har skrevet en piges adresse, her i forum, imod hendes vilje. Og moderator vil ikke gøre noget ved det. Det lyder mystisk. Min opfattelse er, at det er et af de punkter, hvor moderationen slår hårdt ned. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2020 Borende X skrev, for 17 timer siden: Det lyder mystisk. Min opfattelse er, at det er et af de punkter, hvor moderationen slår hårdt ned. Ikke des mindre, er det sandt. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 3 minutter siden: Ikke des mindre, er det sandt. Det må man så beklage. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2020 Krokodil skrev, for 22 timer siden: .... det ser ellers ud til at du godt er klar over reglerne. Dette er fra en tråd i går https://www.eroguide.dk/forum/topic/117626-bella-aarhus/?tab=comments#comment-1105534 Jeg har jo gjort det, at jeg har flyttet debatten, fra anmeldelse af thaimassage til en ny tråd her i general debat, for ikke at afspore anmeldelsen mere end den var allerede. Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 21. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 45 minutter siden: Ikke des mindre, er det sandt. Helt præcist hvor er der nævnt en adresse vi ikke har reageret på? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2020 Rooster skrev, for 2 timer siden: Helt præcist hvor er der nævnt en adresse vi ikke har reageret på? Thaimassage Århus anmeldelser . Silkeborgvej 120 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) Den flittige skrev, for 11 minutter siden: Thaimassage Århus anmeldelser . Silkeborgvej 120 Det er min anmeldelse. På daværende tidspunkt indehold stedets annonce på AL adressen, nederst i feltet i højre side. I tiden efter var den skiftevis af og på, men da anmeldelsen blev skrevet var den der. Jeg er altid meget omhyggelig med ikke at nævne adressen, såfremt den ikke fremgår af annoncen. Du har sikkert checket annoncen noget tid efter min anmeldelse var skrevet, og da var den sikkert uden adresse. Så jeg vil frikende Rooster og Co her Redigeret 21. Februar, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Det er min anmeldelse. På daværende tidspunkt indehold stedets annonce på AL adressen, nederst i feltet i højre side. I tiden efter var den skiftevis af og på, men da anmeldelsen blev skrevet var den der. Jeg er altid meget omhyggelig med ikke at nævne adressen, såfremt den ikke fremgår af annoncen. Du har sikkert checket annoncen noget tid efter min anmeldelse var skrevet, og da var den sikkert uden adresse. Så jeg vil frikende Rooster og Co her Aarhuselsker har selvfølgelig ikke gjort noget forkert. Men det er der en anden fra århus der har i samme tråd. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 51 minutter siden: Aarhuselsker har selvfølgelig ikke gjort noget forkert. Men det er der en anden fra århus der har i samme tråd. Hvorfor mener du kun det er en anden der har gjort noget forkert ved at linke til en ny annonce, når der er linket til 2 nye annoncer af 2 forskellige mænd? Og har du beskrevet problemet tll admin, så de forstår at pigerne ikke har adressen i deres nye annoncer? For ellers kan admin jo ikke gætte sig til det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 57 minutter siden: Aarhuselsker har selvfølgelig ikke gjort noget forkert. Men det er der en anden fra århus der har i samme tråd. Nu har jeg anmeldt begge indlæg, forklaret problemet og også bedt dem fjerne der hvor de 2 links er citeret. Mon ikke de bliver fjernet så snart nogle i admin ser det. Jeg har kun oplevet at de er meget lydhøre og omgående fjerner det, hvis en mand afslører en adresse i en tråd. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 10 timer siden: Nu har jeg anmeldt begge indlæg, forklaret problemet og også bedt dem fjerne der hvor de 2 links er citeret. Mon ikke de bliver fjernet så snart nogle i admin ser det. Jeg har kun oplevet at de er meget lydhøre og omgående fjerner det, hvis en mand afslører en adresse i en tråd. Har du læst mig indlæg lidt højere oppe i tråden? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. Februar, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Har du læst mig indlæg lidt højere oppe i tråden? Ja. Problemet er ikke at du har skrevet adressen til det første link, for som du skriver, så har den stået i annoncen. Men adressen står ikke på de 2 nye links, og derfor skal de ikke være i tråden. Pigerne har jo lov at ombestemme sig ang om adressen skal være frit tilgængelig, uden at I så "afslører" den ved at blive ved med at linke til deres nye annoncer. Jeg kan se admin er enig med mig, for de nye links er fjernet i tråden. Tak admin. Redigeret 22. Februar, 2020 af Christina ssbbw Jeg tilføjede det sidste efter at have kigget i den omtalte tråd. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 18 timer siden: Thaimassage Århus anmeldelser . Silkeborgvej 120 Jeg kan nu se at tråden er blevet renset, så alt er ok igen, tak for det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 14 timer siden: Nu har jeg anmeldt begge indlæg, forklaret problemet og også bedt dem fjerne der hvor de 2 links er citeret. Mon ikke de bliver fjernet så snart nogle i admin ser det. Jeg har kun oplevet at de er meget lydhøre og omgående fjerner det, hvis en mand afslører en adresse i en tråd. Tak for hjælpen til dig, i min ensomme kamp. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. Februar, 2020 Den flittige skrev, Lige nu: Tak for hjælpen til dig, i min ensomme kamp. Havde du forklaret hvorfor de 2 links skulle fjernes, så er jeg sikker på det var fjernet med det samme. Det har de gjort hver gang jeg har anmeldt en tråd af samme årsag. Så der er ingen ensom kamp mod noget. Kun en flok admin og ordstyrere der gerne hjælper med at holde ro og orden herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Februar, 2020 Liv skrev, den 20-02-2020 at 19:55: Så var det måske dét du skulle skrive, så man ikke tror du er helt blæst. Blev indlægget anmeldt til moderator? Jeg synes faktisk de er supergode til at reagere hurtigt, hvis man anmelder. Især, hvis det er noget med pigers diskretion. Jeg indsendte rapport på tråden Silkeborgvej 120 Thaimassage allerede i november måned,men det er først nu de gør noget ved det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 22. Februar, 2020 Den flittige skrev, for 5 minutter siden: Jeg indsendte rapport på tråden Silkeborgvej 120 Thaimassage allerede i november måned,men det er først nu de gør noget ved det. Men forklarede du hvad problemet var i anmeldelsen, eller anmeldte du det bare? Del dette indlæg Link til indlæg