Hop til indhold
Choptop

Undgå i Herning

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/274392

Laver en aftale klokken 22 med hende, jeg skal skrive 10 min før.
Da jeg skriver har hun taget en anden kunde ind, jeg kan komme 22.45 istedet.

Da jeg kommer er det ikke hende på billedet. Hun har jogging tøj på og uengageret.

Jeg tager skjorten af, hun siger hurtigt cash.

Hun får 1000 for sit cocktail tilbud, går med pengene og vender tilbage i undertøj. Der kan jeg så se hun har et plaster på navlen, og et kæmpe plaster lige under der går fra hofte til hofte.

Hun tager et kondom i munden og skal til at begynde og sutte, jeg gør hende opmærksom på at jeg har betalt for hendes cocktail tilbud (hvor megafransk indgår). Hun bliver småsur og farer hen og kigger på menu kortet, og siger med et suk ok.

Så tværer hun min pik ind i vådservietter igen og igen, på det tidspunkt er rejsningen fuldstændigt forsvundet.

Hun sutter lidt og jeg præstere og få halv rejsning, hurtigt sætter hun kondom på og sætter sig ovenpå mig. Hun bevæger sig næsten ikke, jeg holder ved hendes bryster men hun fjerner mine hænder og siger slowly. Efter max 2 min hopper hun af og ligger sig på alle 4.

Med halv rejsning prøver jeg så at tage hende bagfra, men hvis jeg bare støder lidt til siger hun slowly, og fjerner mine hænder fra hendes hofter eller røv, tilsidst siger jeg til hende om hun ikke bare kan sutte mig til afslutning. Men hum vender igen røven til og siger slowly. Jeg prøver igen, men hun vender sig om og banker på mit lår og siger It hurts og peger på sit plaster.

Jeg får nok og tager kondomet af og siger til hende at det simpelthen ikke fungere og jeg nærmest ikke tør røre hende. Og ber om at få ihvertfald halvdelen af pengene tilbage, da hun tydeligvis ikke kan gennemføre.

Hun peger på madrassen og siger lay down, jeg prøver igen og forklare at hun jo ikke kan. Hun henter sin telefon og ber mig take i den så den kan oversætte. Jeg forklare igen, og hun ser endnu mere ugidelig og opgivende ud. Jeg siger til hende jeg vil have penge tilbage, hun farer hen og henter menu kortet hvor der står man ikke kan få penge tilbage.

Jeg vælger og forlade stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej for en træls tur du har været på. Tak for at du deler. 

Op på hesten igen og få en god oplevelse :)

Et godt råd er ikke at lade sig friste af nye profiler uden anmeldelser, hvis ikke man er helt sikker på hvem man møder i døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Undgå i Herning" er nok lidt voldsomt. "Undgå Honeypussy i Herning", måske. 

Tak for advarslen, @Choptop og bekræftelsen, @Mike.h

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...