Karlekammeret 11 Skrevet 22. Februar, 2020 Hej alle, Er der nogen af jer, der har delbare erfaringer med hende her: https://annoncelight.dk/showad/290298 ? God lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonic 13 Skrevet 22. Februar, 2020 Har været der for et par år siden, sød og dejlig pige. Ingen klager herfra. Det er i hendes private hjem, rimelig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karlekammeret 11 Skrevet 22. Februar, 2020 sonic skrev, for 4 timer siden: Har været der for et par år siden, sød og dejlig pige. Ingen klager herfra. Det er i hendes private hjem, rimelig diskret. Det lyder fint. Tak for svaret, sonic. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 23. Februar, 2020 Hun er skide sød, og sutter godt og dybt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 23. Februar, 2020 Hun er vildt sød og naturlig. Og så sutter hun godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) Hvordan er hendes kropsbygning? Er det hende på billeder? Redigeret 24. Februar, 2020 af replyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karlekammeret 11 Skrevet 24. Februar, 2020 Jeg fik besøgt hende i går. Det var en absolut positiv oplevelse. Topklasse service. Super, super sød og fræk pige - lige som jeg kan lide det! Jeg må tilslutte mig koret; hun kan noget med munden Hvis ikke for de geografiske udfordringer, ville hun helt sikkert blive en snarlig gentagelse. Det er hende på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøffe 10 Skrevet 1. Marts, 2020 Jeg har besøgt hende 2 gange hun er meget sød jeg mener også hun sutter super godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg