kreebs 7 Skrevet 22. Februar, 2020 (edited) Godaften. Er ny her. Men nu kan jeg vist ikke holde mine fantasier og lyster tilbage længere. Og kan ikke overskue alle de annoncer. Jeg søger en moden kvinde fra 40-60 år, der tilbyder deepthroat, (evt gagging), med savl og slikning af pungen og måske rimming (aldrig prøvet endnu) alt i alt en god omgang med med lidenskab og nydelse og fræk øjenkontakt. Hvor henne og hvem i Nord eller Østjylland kan i anbefale? Pft Kreebs88 Redigeret 22. Februar, 2020 af kreebs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 22. Februar, 2020 Prøv evt. at kigge på @Coco Darling hun har annonce på eroguide. Hun tilbyder det du efterspørger. Mvh Rubert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 22. Februar, 2020 Gupta skrev, for 16 minutter siden: Ida Der er ikke meget info fra din side af det kan du vist gøre bedre @Gupta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta 13 Skrevet 22. Februar, 2020 Troede bruge setuppet her kunne håndtere en kort henvisninger - men for prins Knud https://www.eroguide.dk/forum/profile/22407-frodige-ida/ G. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg