Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har for nylig besøgt to steder med thaimassage, som jeg gerne vil give varme anbefalinger:

Først: http://www.deedeethaimassage.dk/ i Vejle. Fik rigtig dejlig oliemassage med varm olie af en skøn og smuk dame, som jeg desværre ikke fik fat i navnet på. Men hun er 40 år, bærer briller når man ankommer. Hun giver en rigtig lækker massage med lidt body to body og hun er nøgen under hele massagen. Hun har en rigtig lækker krop, som naturlige smukke bryster, og man må gerne røre over det hele. Vi afsluttede med HJ hvor jeg fik lejlighed til at slikke hende til orgasme, mens hun legede med "junior". Men skynd jer, for hun rejser hjem inden for 2 uger, og ved ikke om hun kommer tilbage, men hun satser på det. Pris 1.000,- kr. for 1 time, som blev udnyttet til sidste minut.

Stedet er lidt diskret, hoveddør ud til stille sidevej til Koldingvej. Rummet dejligt opvarmet og som nævnt varm olie. Der er mulighed for bad.

Næste: https://annoncelight.dk/showad/266076 i Kolding. Den allerbedste massage jeg har fået i længere tid. Flot dame som kalder sig Alice, og det foregår i hendes private hjem på en dejlig seng. Fik en rigtig dejlig olie-/body to body massage, hvor massagen var rigtig lækker og masser af pirring undervejs. Rigtig god body to body massage på begge sider. Mens jeg lå på ryggen og fik body to body massage, fik jeg flere gange hendes naturlige bryster og glatte fisse inden for rækkevidde og fik lov at slikke. Sluttede med blowjob med gummi, hvor jeg samtidig slikkede hende. Ville nok være endt i samleje, hvis ikke jeg var kommet så hurtigt, fordi det var så lækkert. Fik undervejs også kys på munden og afskedskys på munden på vej ud af døren. Jeg skal helt sikkert til Kolding igen så snart muligheden byder sig. Pris: 1.000,- kr. for 1 time.

Stedet er diskret i en opgang i Kolding midtby. Gratis parkering lige uden for (husk at stille P-skiven). Der er mulighed for bad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.

Lyder dejligt. Mht. Alice i Kolding, er det en thai klinik med blinkende lygter i vinduerne eller et diskret sted? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 2 timer siden:

Jeg har for nylig besøgt to steder med thaimassage, som jeg gerne vil give varme anbefalinger:

Først: http://www.deedeethaimassage.dk/ i Vejle. Fik rigtig dejlig oliemassage med varm olie af en skøn og smuk dame, som jeg desværre ikke fik fat i navnet på. Men hun er 40 år, bærer briller når man ankommer. Hun giver en rigtig lækker massage med lidt body to body og hun er nøgen under hele massagen. Hun har en rigtig lækker krop, som naturlige smukke bryster, og man må gerne røre over det hele. Vi afsluttede med HJ hvor jeg fik lejlighed til at slikke hende til orgasme, mens hun legede med "junior". Men skynd jer, for hun rejser hjem inden for 2 uger, og ved ikke om hun kommer tilbage, men hun satser på det. Pris 1.000,- kr. for 1 time, som blev udnyttet til sidste minut.

Stedet er lidt diskret, hoveddør ud til stille sidevej til Koldingvej. Rummet dejligt opvarmet og som nævnt varm olie. Der er mulighed for bad.

Næste: https://annoncelight.dk/showad/266076 i Kolding. Den allerbedste massage jeg har fået i længere tid. Flot dame som kalder sig Alice, og det foregår i hendes private hjem på en dejlig seng. Fik en rigtig dejlig olie-/body to body massage, hvor massagen var rigtig lækker og masser af pirring undervejs. Rigtig god body to body massage på begge sider. Mens jeg lå på ryggen og fik body to body massage, fik jeg flere gange hendes naturlige bryster og glatte fisse inden for rækkevidde og fik lov at slikke. Sluttede med blowjob med gummi, hvor jeg samtidig slikkede hende. Ville nok være endt i samleje, hvis ikke jeg var kommet så hurtigt, fordi det var så lækkert. Fik undervejs også kys på munden og afskedskys på munden på vej ud af døren. Jeg skal helt sikkert til Kolding igen så snart muligheden byder sig. Pris: 1.000,- kr. for 1 time.

Stedet er diskret i en opgang i Kolding midtby. Gratis parkering lige uden for (husk at stille P-skiven). Der er mulighed for bad.

Hej

Hende i Vejle er det hende her https://annoncelight.dk/showad/289024 ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. skrev, for 32 minutter siden:

Lyder dejligt. Mht. Alice i Kolding, er det en thai klinik med blinkende lygter i vinduerne eller et diskret sted? 

Som jeg skriver i min anmeldelse er det i hendes private hjem. Så ingen blinkende lygter ude fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 2/24/2020 at 10:24 AM:

I recently visited two Thai massage places that I would like to give warm recommendations:

First: http://www.deedeethaimassage.dk/ in Vejle. Got a really nice oil massage with warm oil from a beautiful and beautiful lady, which unfortunately I did not get the name of. But she is 40 years old, wearing glasses when arriving. She gives a really nice massage with a little body to body and she is naked throughout the massage. She has a really nice body, like natural beautiful breasts, and you can touch it all. We ended with HJ where I had the opportunity to lick her for orgasm while playing with "junior". But hurry up, because she'll be home within 2 weeks and don't know if she's coming back, but she's betting on it. Price 1,000, - DKK for 1 hour, which was utilized until the last minute.

The place is a little discreet, front door to quiet side road to Koldingvej. The room is nicely heated and, as mentioned, hot oil. There is the possibility of bath.

Next: https://annoncelight.dk/showad/266076in Kolding. The very best massage I've had in a long time. Nice lady who calls herself Alice and it takes place in her private home on a lovely bed. Got a really nice oil / body to body massage, where the massage was really delicious and lots of torment along the way. Very good body to body massage on both sides. While lying on my back and getting body to body massage, I got her natural breasts and smooth pussy within reach several times and was allowed to lick. Ended with a rubber blowjob where I licked her at the same time. Would probably have ended in intercourse if I hadn't arrived so quickly because it was so delicious. Along the way also got kisses on the mouth and parting kisses on the mouth on the way out the door. I will definitely go to Kolding again as soon as the opportunity arises. Price: DKK 1,000 for 1 hour.

The place is discreet in a rise in central Kolding. Free parking just outside (remember to park the parking disc). There is the possibility of bath.

Thank you very much for the review. I mostly visit clinics located in Vejle and Kolding. So this review is valuable. But need to say that i am dissappointed that you get the blow with rubber. Any chance for a super french?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
modensønderjyde skrev, den 24.2.2020 at 12:58:

Som jeg skriver i min anmeldelse er det i hendes private hjem. Så ingen blinkende lygter ude fra.

OK tak. Hvor gammel er hun Ca? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jok7r skrev, for 10 timer siden:

Thank you very much for the review. I mostly visit clinics located in Vejle and Kolding. So this review is valuable. But need to say that i am dissappointed that you get the blow with rubber. Any chance for a super french?

Thank you very nice for your nice comments. I dont think you can get super french. She put on the rubber with out asking (okay for me) and I had her pussy in my face, so I was distracted :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Alice i Kolding igen i dag og blev modtaget med kys og kram. Igen den samme dejlige massage og afslutning med BJ i kondom. Det er den bedste udløsning jeg har oplevet længe, den måde hun sutter på, samtidig med, at jeg havde travlt med at slikke hende i 69, selvfølgelig. Inden da rigtig dejlig B2B hvor bryster og missen bliver kørt rundt på hele kroppen, både mens man ligger på maven og på ryggen.

Spurgte til hendes alder, men fik det ikke at vide. Gættede på 30 år, men hun sagde at hun var ældre. Så nærmere kom vi det ikke. Bestemt ikke sidste gang jeg finder Kolding :-)

Hun rejser på ferie i Thailand i juli måned i 4 uger, så man har rig mulighed for at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pachamama skrev, for 12 timer siden:

Er missen barberet?

Må man kneppe hende?

Hvilke priser har hun?

Hendes mis er helt glat og lækker. Hun laver pussy slide hvor den næsten kom inden for, men det gjorde den ikke. Tror ikke du må kneppe hende, men jeg har ikke spurgt, for jeg nyder virkelig hendes BJ samtidig med at hun kæler for kuglerne med fingerspidserne, og man har hendes mis i slikkeafstand. Pris: 1.000,00 for 1 time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pachamama skrev, for 20 timer siden:

Er missen barberet?

Må man kneppe hende?

Hvilke priser har hun?

Ja, det må man

Del dette indlæg

Link til indlæg
ole1981 skrev, for 14 timer siden:

Ja hyggede med hende igår. Der er vist ingen billeder af hende i annoncen, hende på billedet er Alice

Hej hvordan kom du i kontakt med Lisa ? Jeg besøgte Alice i går og hilste på veninden. Hun ser godt ud. Fik du fuld pakke eller kun massage og HJ. Pris ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
modensønderjyde skrev, den 27.2.2020 at 16:33:

Besøgte Alice i Kolding igen i dag og blev modtaget med kys og kram. Igen den samme dejlige massage og afslutning med BJ i kondom. Det er den bedste udløsning jeg har oplevet længe, den måde hun sutter på, samtidig med, at jeg havde travlt med at slikke hende i 69, selvfølgelig. Inden da rigtig dejlig B2B hvor bryster og missen bliver kørt rundt på hele kroppen, både mens man ligger på maven og på ryggen.

Spurgte til hendes alder, men fik det ikke at vide. Gættede på 30 år, men hun sagde at hun var ældre. Så nærmere kom vi det ikke. Bestemt ikke sidste gang jeg finder Kolding :-)

Hun rejser på ferie i Thailand i juli måned i 4 uger, så man har rig mulighed for at besøge hende.

Taler Alice dansk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
modensønderjyde skrev, for 4 timer siden:

Alice taler udmærket dansk og er nem at forstå.

Super, er det kun hende og Lisa der er i lejligheden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa 

De bor begge 2 i lejligheden. Hende Lisa er mega lækker hende er jeg helt vild med, Alice er ikke min stil men hun er flink. Jeg gav 800 kun for handjob med Lisa, det er hun god til. Massage af Lisa har jeg ikke prøvet. Men hun har en drømmekrop må jeg sige. 

Har 1 gang givet 1600 for at hygge med dem begge 2 det var alle pengene værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr.
ole1981 skrev, for 9 timer siden:

Hejsa 

De bor begge 2 i lejligheden. Hende Lisa er mega lækker hende er jeg helt vild med, Alice er ikke min stil men hun er flink. Jeg gav 800 kun for handjob med Lisa, det er hun god til. Massage af Lisa har jeg ikke prøvet. Men hun har en drømmekrop må jeg sige. 

Har 1 gang givet 1600 for at hygge med dem begge 2 det var alle pengene værd

Tak for info:-) Lyder frækt med dem begge to. Var det for 1 time og var det kun handjob? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...