Toyota 15 Skrevet 24. Februar, 2020 Hej. Nogen som har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/291554 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 24. Februar, 2020 Er virkelig nysgerrig efter, hvorfor man reagerer på sådan en annonce her? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 24. Februar, 2020 Hejsa Ved hun er tæt på Vordingborg men håber også der er en der kan fortælle om deres oplevelser med hende Har ikke selv haft muligheden endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 24. Februar, 2020 Jeg havde en lang snak med hende lige før jul. Men hun var ikke at træffe når jeg havde tid. Så det er endnu ikke blevet til noget. Men hun virker til at være en frisk pige, som er med på lidt af hvert. Så jeg har sat hende på min to do liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 15 Skrevet 24. Februar, 2020 Arne Diller skrev, 1 time siden: Jeg havde en lang snak med hende lige før jul. Men hun var ikke at træffe når jeg havde tid. Så det er endnu ikke blevet til noget. Men hun virker til at være en frisk pige, som er med på lidt af hvert. Så jeg har sat hende på min to do liste. Kan kun gi dig ret. Har haft en længere samtale med hende i dag,. Og Fuck hun lyder fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex2night 2 Skrevet 25. Februar, 2020 Hvis I har haft en længere snak med hende. Ved I så hvordan hendes priser er ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kriger83 5 Skrevet 25. Februar, 2020 sex2night skrev, 1 time siden: Hvis I har haft en længere snak med hende. Ved I så hvordan hendes priser er ??? Det kunne jeg nu også godt tænke mig at vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 15 Skrevet 26. Februar, 2020 sex2night skrev, for 11 timer siden: Hvis I har haft en længere snak med hende. Ved I så hvordan hendes priser er ??? Kommer an på om man er til det blide eller lidt hårde. Men mellem 800 og 1000 for en halv time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 127 Skrevet 27. Februar, 2020 Vi jer der har talt med hende, hvor gammel hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 4. Marts, 2020 Er der sket ingen der har lidt mere info om hende eller måske har besøgt hende ?? Mine arbejdstider har ikke gjort det muligt at besøge hende endnu desværre. Håber på svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 15 Skrevet 18. Marts, 2020 Har besøgt hende. Hun vil ikke have nogen anmeldelse. Men kan sige så meget, at hun skal besøges igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg