Hop til indhold
weber

Hvor lang tid er man amatør?

Recommended Posts

Jeg ser mange piger der annoncerer med, at de er amatører.

Så tænker jeg,  hvor lang tid gælder amatør status?

Jeg ser piger der annoncerer med amatørstatus næsten dagligt i flere måneder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget interessant indlæg. Jeg har selv overvejet det samme. 
Jeg foretrækker selv amatører, og ses gerne med den samme “amatør” flere gange.

Jeg tænker at grænsen er ret flydende. Men hvis de annoncerer dagligt i en længere periode mener jeg ikke længere, at man kan kalde dem amatører. 

De piger jeg går efter kontakter jeg selv direkte engang imellem - uafhængig af om deres annoncer er aktive eller ej. Og så laver vi aftaler, hvis det passer os begge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den virkelige verden er man jo amatør, hvis man ikke lever af det...hvis dette overføres til glædespiger, betyder det vel blot, at de knalder som bi-job ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betyder "amatør" ikke at man ikke får penge for det? Så vil jeg da bare opfordre flere af GP'erne til at gå den vej og gøre det gratis ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 39 minutter siden:

I den virkelige verden er man jo amatør, hvis man ikke lever af det...hvis dette overføres til glædespiger, betyder det vel blot, at de knalder som bi-job ;-)

Egentligt en ganske fin definition.  Det er nok også meget individuelt hvordan vi opfatter ordet.  For mit vedkommende opfatter jeg det som dig, at vi taler et bi-job, eller et økonomisk supplement til studier m.v.  Jeg opfatter ikke de GPér som har vagter på en velrenommeret klinik, som "amatør piger" selvom de har fast arbejde ved siden af eller få vagter.

Jeg har en forventning om, at "amatør" pigen findes i et PD-koncept, hvor hun egentligt driver det dels helt alene og dels på hobby niveau.  Jeg forventer ligeledes at hun er rimelig kritisk med hvem hun invitere som gæster. Jeg forventer ligeledes et lavt aktivitetsniveau   Men det er jo blot de tanker ordet sætter i gang hos mig, virkeligheden kan jo sagtens være en helt anden.  :)  Så man kan i verden sagtens være "amatør" i flere år

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen

Man skal nok skelne mellem det at være amatør og det at være debutant. Har set annoncer med samme pige som værende debutant over et år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Bear skrev, for 52 minutter siden:

Betyder "amatør" ikke at man ikke får penge for det? Så vil jeg da bare opfordre flere af GP'erne til at gå den vej og gøre det gratis ;) 

Der hvor jeg kommer fra, er en "amatør" også en der ikke rigtig kan finde ud af at være god til det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, 1 time siden:

Egentligt en ganske fin definition.  Det er nok også meget individuelt hvordan vi opfatter ordet.  For mit vedkommende opfatter jeg det som dig, at vi taler et bi-job, eller et økonomisk supplement til studier m.v.  Jeg opfatter ikke de GPér som har vagter på en velrenommeret klinik, som "amatør piger" selvom de har fast arbejde ved siden af eller få vagter.

Jeg har en forventning om, at "amatør" pigen findes i et PD-koncept, hvor hun egentligt driver det dels helt alene og dels på hobby niveau.  Jeg forventer ligeledes at hun er rimelig kritisk med hvem hun invitere som gæster. Jeg forventer ligeledes et lavt aktivitetsniveau   Men det er jo blot de tanker ordet sætter i gang hos mig, virkeligheden kan jo sagtens være en helt anden.  :)  Så man kan i verden sagtens være "amatør" i flere år

Kan  kun  tllslutte mig  din  defination af  begrebet  amatør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Opfatter nogle gange udtrykket amatør,som en der ikke er så god som en prof,tager jeg fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
norisk skrev, for 16 minutter siden:

Opfatter nogle gange udtrykket amatør,som en der ikke er så god som en prof,tager jeg fejl.

hvem siger at en prof er god

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
knallert skrev, for 20 minutter siden:

hvem siger at en prof er god

Det kan du have ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaah en professionel  -er mere fejlfri, og man må kunne forvente mere. En amatør er ikke så trænet og kan begå fejl... Jeg vil nok fortrække amatøren -der måske er mere menneskelig... -og behandler mig som et menneske -og ikke kun en ting, der hurtigst muligt skal videre -så hun kan komme i gang med næste kunde...

Jeg har prøvet at gå i "baglås" -fordi hun havde travlt og ingen tålmodig havde eller menneskelig indsigt -og troede min pik var lavet af træ -hun kunne "file løs" på -da jeg fortalte hende det gjorde ondt -så blev hun sur -og sagde "så må du selv gøre det" -hvilket jeg svaret "Nej" til "det gør jeg alle de andre i dag" "i dag er jeg kommet til dig, for at være intim sammen med et andet menneske" -så blev hun så rasende, at hun skælde mig ud på italiensk -og kaldte mig det værste!!! i mens jeg tog mit tøj på -og så sagde jeg "det er sgu da ingen der gider at være sammen med sådan en grim mager kælling som dig!!!" (på dansk) -så blev hun stille -og så overbærende på mig, da hun lukkede mig ud af døren. (hun kunne ikke forstå dansk) men tonefaldet forstod hun vist.  Hende vil jeg kalde professionel af værste skuffe! 

De fleste andre gange -har jeg oplevet en kvinde med god forståelse og empati -uanset om det er sex el. massage -de ved godt, hvad det skal til -og vil gerne give mig en god oplevelse -samtidigt elsker jeg, når der er humor og en hyggelig stemning. Hun går op i hvad jeg ser ud til at kunne lide/vil have. Så betyder det mindre hvad jeg har bestilt eller hvad klokken er.... mobiltelefonen hør hun ikke/ignorer den. det er amatøren i mine øjne;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj i debatten.

Jeg tænker at en amatør..Det er en kvinde, der udøver en aktivitet, (bijob) fx sport, eller andre ting i sin fritid snarere end som erhverv. Hvor en professionel lever af det. Dog, kan en professionel også have det som et bijob. 

Møffe skrev, for 14 minutter siden:

Tjaah en professionel  -er mere fejlfri, og man må kunne forvente mere.

Det er nok en sandhed med modifikationer. Man kan godt være Professionel og have et bundniveau. Der er så ringe. Det samme med en amatør. Når man betaler en anselig sum for hygge. Så skulle man kunne forvente. en god service. Det gælder jo i alt. 

Både en prof uanset, hvor god hun er. Kan lave fejl. Det behøver man ikke være amatør for. Og for begge to gælder det. Det er menneskeligt at fejle. Eller have en dårlig dag. Og det, kan være dybt frustrerende. At være den der oplever det. Så synes ikke man firkantet kan sige en amatør må lave flere fejl.

Og i denne her branche, har jeg også set kvinder der annoncere som nybegynder og amatør. Selvom de, har været i branchen i flere år. Det synes jeg er komisk. 

God aften derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Det eneste jeg er enig i er vel, "lavt aktivitets niveau", men det kan en klinik pige vel også være, hvis hun er på gæstevisit, eller kun har en vagt 1-2 gange om måneden ?

Men så kan man vel også gå fra prof til amatør, hvis man bare ændrer konceptet og vagtplanen :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har 2 gange af samme kunde fået at vide, at jeg ikke er professionel. Første gang fordi jeg ikke gav ham kondomet på, og anden gang fordi jeg ikke tørrede sæden af hans mave efter et hj. Det var tilbage da jeg næsten lige var begyndt, og jeg havde ikke (og har stadig ikke) læst håndbogen for glædespiger (hvor kan jeg købe den?). Så jeg vidste ikke at det blev forventet af mig. Jeg tilbyder gfe, og tager ikke særlig mange kunder om måneden, nogle måneder ikke en eneste. Det er bare noget jeg hygger mig med. Så jeg har overvejet at skrive jeg er amatør i min annonce. Men efter at have fulgt lidt med i tråden, kan jeg se at det både kan opfattes positivt og negativt. Så jeg ved ikke om jeg skal skrive det eller lade være? Hvad synes I? 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amatør er en fordanskning af det franske ord amateur, der betyder, at man laver det, man elsker. Med den definition kan alle glædespiger være amatører, uanset om de lever af det eller ej, bare de elsker det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 24 minutter siden:

Det eneste jeg er enig i er vel, "lavt aktivitets niveau", men det kan en klinik pige vel også være, hvis hun er på gæstevisit, eller kun har en vagt 1-2 gange om måneden ?

Men så kan man vel også gå fra prof til amatør, hvis man bare ændrer konceptet og vagtplanen :P 

At kalde sig en "amatør pige" er jo en diffus størrelse, der findes jo ingen klar og entydig definition.  Jeg beskrev således blot hvilke tanker det sætter i gang hos mig.  Med hensyn til dit spørgsmål, så mener jeg ikke kvinden der tager på enkelte gæste visitter kan anvende begrebet "amatør pige".  Hvorfor så dog det ?  Fordi når man tager en gæstevisit på en klinik, så acceptere og benytter man også samtidigt klinikkens professionelle koncept.

Men igen, der jeg jo fra mit vedkommende blot tale om, hvilke tanker og forventninger jeg har omkring begrebet.  Virkeligheden er jo sikkert meget mere individuelt.  Lidt det samme som GFE, det er jo i realitets også et meget anvendt begreb, og når vi så forsøger at beskrive det, opdager vi at der rent faktisk ikke findes en definition, som alle kan blive enige om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden:

Jeg har 2 gange af samme kunde fået at vide, at jeg ikke er professionel. Første gang fordi jeg ikke gav ham kondomet på, og anden gang fordi jeg ikke tørrede sæden af hans mave efter et hj. Det var tilbage da jeg næsten lige var begyndt, og jeg havde ikke (og har stadig ikke) læst håndbogen for glædespiger (hvor kan jeg købe den?). Så jeg vidste ikke at det blev forventet af mig. Jeg tilbyder gfe, og tager ikke særlig mange kunder om måneden, nogle måneder ikke en eneste. Det er bare noget jeg hygger mig med. Så jeg har overvejet at skrive jeg er amatør i min annonce. Men efter at have fulgt lidt med i tråden, kan jeg se at det både kan opfattes positivt og negativt. Så jeg ved ikke om jeg skal skrive det eller lade være? Hvad synes I? 

Jeg opfatter bestemt ikke amatør negativt. Jeg har i hvert fald aldrig opfattet, at det skulle betyde, at man er dårligere til sex. Det tror jeg dybest set er en medfødt egenskab.

Selvom man selvfølgelig kan lære nogle tekniske fif, så er det den menneskelige relation, der for mig er vigtigst. Og det er svært at lære. Emotionel og social intelligens er bare noget nogle mennesker har mere af end andre. Ligesom nogle er født med bedre evner til matematik end andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 timer siden:

Amatør er en fordanskning af det franske ord amateur, der betyder, at man laver det, man elsker. Med den definition kan alle glædespiger være amatører, uanset om de lever af det eller ej, bare de elsker det. 

Netop fra ods (amare)

Amatør,  en. [amaˈtø?rflt. -er. (fra fr.amateur, af lat. amare, elske)1) (nu l. br.) person som interesserer sig for en kunst olgn. uden selv at udøve den; kunstelsker; liebhaver. “kjender Hr. Doktoren til Fugle?” Jeg forsikkrede ham, at jeg var en stor Amateur. Bagger.I.60. en ung Amateur havde bragt nogle illustrerede Værker med sig, og der blev seet paa Billeder. Chievitz. FG.39. Paa selve Scenen var de fineste Pladser . . Der sad Amatørerne, de fornemme Beskyttere af Teatret. Brandes. VIII.118.2) person, som dyrker en  kunst, en idræt olgn. uden at have den til levevej (jf. Dilettant). den 14de Juni deltog han som Amatør i Slaget ved Marengo. Brandes.VI.184. Orosmans Rolle var . . overtaget af . . en Mand af høj Stand, der spilte som Amatør. sa. Volt.I. 270. *Du spiller pragtfuldt Tennis, | Du sejler brillant | . . I alle Sportens Lejre | En skattet Amatør. KaiHolb.(Tilsk.1910. I.506).1 kunstelsker. ældre: Amateur .. Kunstelsker, Kunstven, Elsker.Primon.Lexicon.(1807).2 (jf. Libhaver 4 og professionel ). ældre o.a.: Bagger.I.60(år 1835, se u. bet. 1; citatet fortsætter: , og at jeg i Kjøbenhavn havde havt en Voliere). Amateur .. En, som dyrker de skjønne Kunster, uden at gjøre Profession deraf. JNHøst.(1837).22. Enkelte dygtige Amatører kan optages (: i et orkester). Pol.8/9 1940.14.sp.2. Sportsleks.I.36ff. Lyt helst til amatørerne (: radioamatørerne) på 80-meter telegrafibåndet. Populær radiomekanik.(1959).34.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 24.2.2020 at 20:07:

Jeg kan hurtigt lære dig den :D vær dig selv, gør dig umage så kan det ikke gå helt galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Zaq skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan hurtigt lære dig den :D vær dig selv, gør dig umage så kan det ikke gå helt galt.

Jeg er netop mig selv, og dyrker sex som jeg ville gøre det hvis der ikke var nogen betaling. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Jeg er netop mig selv, og dyrker sex som jeg ville gøre det hvis der ikke var nogen betaling. :)

Det er jeg på ingen måde i tvivl om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Zaq skrev, 1 time siden:

Det er jeg på ingen måde i tvivl om

Problemet er at hvis de vil have en professionel, så er det ikke mig de skal besøge. Det kan være jeg skal skrive jeg er amatør uden at bruge det ord. Jeg må i tænkeboks. Tak for din hjælp. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...