Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 For mig er det ligegyldigt om du er amatør eller professionel bare der er indlevelse og nærvær. Så kan man kalde sig for hvad man vil, jeg dømmer ingen på titler men på præstation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden: Problemet er at hvis de vil have en professionel, så er det ikke mig de skal besøge. Det kan være jeg skal skrive jeg er amatør uden at bruge det ord. Jeg må i tænkeboks. Tak for din hjælp. Du kunne måske bare skrive noget om at du gør det på amatørbasis. Så siger det jo ikke så meget om hvad du kan/er, men mere om formen og kan måske bruges til at styre forventningerne lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 26. Februar, 2020 Loser skrev, for 3 minutter siden: Du kunne måske bare skrive noget om at du gør det på amatørbasis. Så siger det jo ikke så meget om hvad du kan/er, men mere om formen og kan måske bruges til at styre forventningerne lidt. Jeg må lige finde ud af formuleringen. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 28. Februar, 2020 når man ikke tænder på det længere er man ikke længere amatør nu får jeg smæk ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 28. Februar, 2020 I den her branche vil jeg nok mere fokusere på "debutant" end "amatør". Som jeg ser det er en amatør én der ikke er øvet i faget og ikke har en stor praktisk viden omkring det - og når det her nu er sex, tror jeg det er i de allermest sjældne tilfælde at man møder en egentlig amatør. En debutant er jo så en der er ny indenfor faget, i det her tilfælde ikke amatør ift at have sex, men debuterende i det at sælge sex. Der gik (lidt for) længe inden jeg kom i tanke om at jeg nok burde fjerne "debuterende" fra mine annoncer, da jeg ikke vil mene at man er debutant flere måneder efter opstart Så er der selvfølgelig 'hobbyelskerinder' som hverken kører som enten fuldtid eller bi-jobber, men som nok alligevel ikke er hverken amatører eller debutanter. Jeg synes man er mere henne i det professionelle når man fx har fast samarbejde med en (eller flere) klinikker og bureauer, og har en eller flere vagter i gennemsnit om måneden (både bi-job og 'fuldtid'). Så er det ligesom blevet en mere eller mindre 'fast' del af ens liv, og derved også af ens indtægt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 28. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, den 26.2.2020 at 09:35: Jeg må lige finde ud af formuleringen. Tak. Freelance, måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockford 66 Skrevet 29. Februar, 2020 Man kan være amatør hele livet. Når vi læser en annonce så er alt der står et spørgsmål om fortolkning, og når afsender og modtager af budskabet ikke har samme tolkning så kan forventningerne ikke altid opfyldes. Amatør , Privat diskret og flere andre formuleringer bliver brugt i tilfælde hvor tolkningen er strukket helt ud. En amatør der har annonce på flere gange om ugen lever nok af det. Privat diskret på et motel eller en lejlighed hvor der altid er glædespiger er heller ikke privat og slet ikke diskret. Der findes så Eroguide, hvor vi skal huske at give tips til hinanden ( anmeldelser), så der er en ide om hvad oplevelsen kan være. Annoncer og formuleringer i disse er altid åbne for fortolkning. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 29. Februar, 2020 Rockford skrev, 1 time siden: .En amatør der har annonce på flere gange om ugen lever nok af det. Aaarrgh... Nu er jeg ikke amatør set fra en erfaringsmæssig vinkel, men jeg kan altså have aktiveret min annonce en hel uge i træk (eller mere) uden at opnå at lave en eneste aftale Og nej, det er faktisk ikke fordi, jeg er kropumulig Gad vide, hvad jeg egentlig er Nå, jeg lever egentlig fint med at være eks-prof-nu-ubestemmelig-størrelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 29. Februar, 2020 Nikita Darling skrev, for 35 minutter siden: Aaarrgh... Nu er jeg ikke amatør set fra en erfaringsmæssig vinkel, men jeg kan altså have aktiveret min annonce en hel uge i træk (eller mere) uden at opnå at lave en eneste aftale Og nej, det er faktisk ikke fordi, jeg er kropumulig Gad vide, hvad jeg egentlig er Nå, jeg lever egentlig fint med at være eks-prof-nu-ubestemmelig-størrelse Nikita du er da en professionel amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 29. Februar, 2020 Benjamin skrev, for 13 minutter siden: Nikita du er da en professionel amatør Jeg er alt andet end en amatør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 29. Februar, 2020 Nikita Darling skrev, for 52 minutter siden: Gad vide, hvad jeg egentlig er Du er en fantastisk dejlig kvinde - “amatør eller ikke amatør” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg