Hop til indhold
weber

Hvor lang tid er man amatør?

Recommended Posts

For mig er det ligegyldigt om du er amatør eller professionel bare der er indlevelse og nærvær. Så kan man kalde sig for hvad man vil, jeg dømmer ingen på titler men på præstation.:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Problemet er at hvis de vil have en professionel, så er det ikke mig de skal besøge. Det kan være jeg skal skrive jeg er amatør uden at bruge det ord. Jeg må i tænkeboks. Tak for din hjælp. :)

Du kunne måske bare skrive noget om at du gør det på amatørbasis. Så siger det jo ikke så meget om hvad du kan/er, men mere om formen og kan måske bruges til at styre forventningerne lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Loser skrev, for 3 minutter siden:

Du kunne måske bare skrive noget om at du gør det på amatørbasis. Så siger det jo ikke så meget om hvad du kan/er, men mere om formen og kan måske bruges til at styre forventningerne lidt.

Jeg må lige finde ud af formuleringen. Tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

I den her branche vil jeg nok mere fokusere på "debutant" end "amatør". Som jeg ser det er en amatør én der ikke er øvet i faget og ikke har en stor praktisk viden omkring det - og når det her nu er sex, tror jeg det er i de allermest sjældne tilfælde at man møder en egentlig amatør. En debutant er jo så en der er ny indenfor faget, i det her tilfælde ikke amatør ift at have sex, men debuterende i det at sælge sex. 

Der gik (lidt for) længe inden jeg kom i tanke om at jeg nok burde fjerne "debuterende" fra mine annoncer, da jeg ikke vil mene at man er debutant flere måneder efter opstart ;) 

Så er der selvfølgelig 'hobbyelskerinder' som hverken kører som enten fuldtid eller bi-jobber, men som nok alligevel ikke er hverken amatører eller debutanter. Jeg synes man er mere henne i det professionelle når man fx har fast samarbejde med en (eller flere) klinikker og bureauer, og har en eller flere vagter i gennemsnit om måneden (både bi-job og 'fuldtid'). Så er det ligesom blevet en mere eller mindre 'fast' del af ens liv, og derved også af ens indtægt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Christina ssbbw skrev, den 26.2.2020 at 09:35:

Jeg må lige finde ud af formuleringen. Tak. :)

Freelance, måske? :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan være amatør hele livet.

Når vi læser en annonce så er alt der står et spørgsmål om fortolkning, og når afsender og modtager af budskabet ikke har samme tolkning så kan forventningerne ikke altid opfyldes.

Amatør ,  Privat diskret  og flere andre formuleringer bliver brugt i tilfælde hvor tolkningen er strukket helt ud. En amatør der har annonce på flere gange om ugen lever nok af det.

Privat diskret på et motel eller en lejlighed hvor der altid er glædespiger er heller ikke privat og slet ikke diskret. 

Der findes så Eroguide, hvor vi skal huske at give tips til hinanden ( anmeldelser), så der er en ide om hvad oplevelsen kan være. Annoncer og formuleringer i disse er altid åbne for fortolkning. 

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockford skrev, 1 time siden:

.En amatør der har annonce på flere gange om ugen lever nok af det.

Aaarrgh... Nu er jeg ikke amatør set fra en erfaringsmæssig vinkel, men jeg kan altså have aktiveret min annonce en hel uge i træk (eller mere) uden at opnå at lave en eneste aftale :D Og nej, det er faktisk ikke fordi, jeg er kropumulig :ph34r:

Gad vide, hvad jeg egentlig er :geek: 
Nå, jeg lever egentlig fint med at være eks-prof-nu-ubestemmelig-størrelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 35 minutter siden:

Aaarrgh... Nu er jeg ikke amatør set fra en erfaringsmæssig vinkel, men jeg kan altså have aktiveret min annonce en hel uge i træk (eller mere) uden at opnå at lave en eneste aftale :D Og nej, det er faktisk ikke fordi, jeg er kropumulig :ph34r:

Nå, jeg lever egentlig fint med at være eks-prof-nu-ubestemmelig-størrelse :) 

Nikita du er da en professionel amatør :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 52 minutter siden:

Du er en fantastisk dejlig kvinde - “amatør eller ikke amatør” :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...