rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) ADVARSEL -- Hende her påstår hun er Dansk i sms , da jeg kun vil have Danske piger (hun snakker dansk) MEN hun er østeuropæer ,med alle de undskyldninger der hører til, for IKKE at udføre det der er aftalt på forhånd . Så har hun ømme bryster ,så har hun krampe i fissen , så har hun ondt i røven --som sagt østeuropæer ,når de værst. Det er hende på billeder men ældre og meget større. eneste godt er ,hun har en go ren fisse En råd til dem der skal have lettet trykket alligevel, så vælg 15 min til 500. Hun kan da ikke nå at brokke sig så meget på den tid Jeg lod mig narre denne gang fordi hun snakker godt dansk og var meget sød- min mening : spild af tid ❤Thisted-Hov- Privat- Diskret❤ 91197497 https://annoncelight.dk/showad/246933 Redigeret 24. Februar, 2020 af Bryan Mills Adresse fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) rene70 skrev, for 28 minutter siden: ADVARSEL -- Hende her påstår hun er Dansk i sms , da jeg kun vil have Danske piger (hun snakker dansk) MEN hun er østeuropæer ,med alle de undskyldninger der hører til, for IKKE at udføre det der er aftalt på forhånd . Så har hun ømme bryster ,så har hun krampe i fissen , så har hun ondt i røven --som sagt østeuropæer ,når de værst. Det er hende på billeder men ældre og meget større. eneste godt er ,hun har en go ren fisse En råd til dem der skal have lettet trykket alligevel, så vælg 15 min til 500. Hun kan da ikke nå at brokke sig så meget på den tid Jeg lod mig narre denne gang fordi hun snakker godt dansk og var meget sød- min mening : spild af tid ❤Thisted-Hov- Privat- Diskret❤ 91197497 navn-- KristinaG https://annoncelight.dk/showad/246933 Der er forresten anden østeuropæer der ------Hende her. https://annoncelight.dk/showad/249421 højst sandsynlig samme type Redigeret 24. Februar, 2020 af Bryan Mills Adresse fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. Februar, 2020 få hellere redigeret adressen væk , du kan redigere i indlægget indenfor 60 minutter. du må ikke skrive adressen,når den ikke er nævnt i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 24. Februar, 2020 Det er vel igen en dansk fyr som sidder og booker aftaler og når du så dukker op, så fatter hun ikk en brik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 24. Februar, 2020 rene70 skrev, for 2 timer siden: ADVARSEL -- Hende her påstår hun er Dansk i sms , da jeg kun vil have Danske piger (hun snakker dansk) MEN hun er østeuropæer ,med alle de undskyldninger der hører til, for IKKE at udføre det der er aftalt på forhånd . Så har hun ømme bryster ,så har hun krampe i fissen , så har hun ondt i røven --som sagt østeuropæer ,når de værst. Det er hende på billeder men ældre og meget større. eneste godt er ,hun har en go ren fisse En råd til dem der skal have lettet trykket alligevel, så vælg 15 min til 500. Hun kan da ikke nå at brokke sig så meget på den tid Jeg lod mig narre denne gang fordi hun snakker godt dansk og var meget sød- min mening : spild af tid ❤Thisted-Hov- Privat- Diskret❤ 91197497 https://annoncelight.dk/showad/246933 Hov, der står dansk talende - ikke at hun er dansker. Men ellers lyder det småtræls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 Pepsa skrev, for 1 time siden: Hov, der står dansk talende - ikke at hun er dansker. Men ellers lyder det småtræls. Jeg spurgte direkte om hun er dansk og at jeg kun vil have danske piger . hun svarer ja til dette på sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 sweetstone skrev, for 3 timer siden: få hellere redigeret adressen væk , du kan redigere i indlægget indenfor 60 minutter. du må ikke skrive adressen,når den ikke er nævnt i annoncen. ok,,taget til efterretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 24. Februar, 2020 rene70 skrev, for 7 minutter siden: Jeg spurgte direkte om hun er dansk og at jeg kun vil have danske piger . hun svarer ja til dette på sms Nå sån. Ja, så løj hun jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 2cool skrev, for 3 timer siden: Det er vel igen en dansk fyr som sidder og booker aftaler og når du så dukker op, så fatter hun ikk en brik. Tror Ikke i dette tilfælde- hun snakker perfekt dansk med lidt accent , har booket sommerhus i et område som åbenbart har kendskab til i forvejen. var meget snaksaglig inden hun fik nykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) Pepsa skrev, for 47 minutter siden: Nå sån. Ja, så løj hun jo. Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. Redigeret 24. Februar, 2020 af Blondes67 Skrevet forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 24. Februar, 2020 Blondes67 skrev, for 19 minutter siden: Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. Jeg tror ikke det du her skriver er til mig??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 24. Februar, 2020 Nej var til René.. ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) Blondes67 skrev, for 38 minutter siden: Redigeret 24. Februar, 2020 af Blondes67 Forkert tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 24. Februar, 2020 Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 24. Februar, 2020 Blondes67 skrev, for 16 minutter siden: Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. Ja - det er jo din mening og jeg har givet min så kan folk jo selv bedømme. jeg har medlem herinde siden 2015 og du har været medlem herinde EN TIME 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 25. Februar, 2020 Blondes67 skrev, for 12 timer siden: Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. 5 timer efter Rene har lavet et opslag herinde, har du besøgt pigen, vist hende opslaget, oprettet en profil herinde, skrevet dit indlæg. Den skal du længere ud på landet med, selvom det er svært at komme længere ud. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 25. Februar, 2020 weber skrev, for 3 timer siden: 5 timer efter Rene har lavet et opslag herinde, har du besøgt pigen, vist hende opslaget, oprettet en profil herinde, skrevet dit indlæg. Den skal du længere ud på landet med, selvom det er svært at komme længere ud. Blondes67 skrev, for 14 timer siden: Jeg har også været der og fik det jeg bestilte og betalte for, og kan kun sige rigtig godt om hende. Viste hende hvad du har skrevet og hun kunne vise mig at hendes billeder var taget for fjorten dage siden. Og hun kunne også vise at du ikke havde skrevet noget om hun var dansk. Så lad dog vær med at brokke dig, bare fordi du kom for tidlig. Ikke hendes skyld hvis hun ikke følte dig tryg ved dit selskab. Så håber du finder andre du har bedre kemi med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 25. Februar, 2020 Ja jeg havde bestilt tid hos hende og så så det han havde skrevet. Jeg kom der ud og fik en rigtig god behandling, og der efter viste jeg hende hvad han havde skrevet. Så derfor gik jeg ind og skrev min oplevelse med hende. Har også prøvet andre hvor de har fået gode anmeldelser og jeg ikke fik den samme oplevelse, så vel et spørgsmål om kemi og forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rene70 32 Skrevet 2. Marts, 2020 ❤Herning-Skjern-Videbæk- Privat- Diskret❤ 91197497 Så- nu er hun længere sydpå----- ADVARESL ❤Thisted-Hov- Privat- Diskret❤ 91197497 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blondes67 1 Skrevet 3. Marts, 2020 (edited) er du forelsket i hende siden du leder efter hende så langt væk fra hvor du mødte hende??? Sørgeligt at du ikke har andet i dit liv. Redigeret 3. Marts, 2020 af Blondes67 Stave fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 3. Marts, 2020 Blondes67 skrev, for 23 minutter siden: er du forelsket i hende siden du leder efter hende så langt væk fra hvor du mødte hende??? Sørgeligt at du ikke har andet i dit liv. ... og du lyder som en lidt forsmået GP, der lige har fået en anmeldelse hun ikke bryder sig om?!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thistedfyr 0 Skrevet 27. Juli, 2022 (edited) Skulle ha læst anmeldelser før besøg. kristinaG er meget dårlig service. Kan se hun er i Frederikshavn nu Redigeret 27. Juli, 2022 af Thistedfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 117 Skrevet 27. Juli, 2022 rene70 skrev, den 24.2.2020 at 16:35: ADVARSEL -- Hende her påstår hun er Dansk i sms , da jeg kun vil have Danske piger (hun snakker dansk) MEN hun er østeuropæer ,med alle de undskyldninger der hører til, for IKKE at udføre det der er aftalt på forhånd . Så har hun ømme bryster ,så har hun krampe i fissen , så har hun ondt i røven --som sagt østeuropæer ,når de værst. Det er hende på billeder men ældre og meget større. eneste godt er ,hun har en go ren fisse En råd til dem der skal have lettet trykket alligevel, så vælg 15 min til 500. Hun kan da ikke nå at brokke sig så meget på den tid Jeg lod mig narre denne gang fordi hun snakker godt dansk og var meget sød- min mening : spild af tid ❤Thisted-Hov- Privat- Diskret❤ 91197497 https://annoncelight.dk/showad/246933 Hun sag tysk til mig da jeg besøgte hende omkring ydby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 117 Skrevet 27. Juli, 2022 Jacn1989 skrev, for 1 time siden: Hun sag tysk til mig da jeg besøgte hende omkring ydby,3 måneder siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg