steve 116 Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) Hej er der nogen der har besøgt denne pige og kan dele lidt info om hende? https://annoncelight.dk/showad/291698 Redigeret 25. Februar, 2020 af steve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg havde bestilt en tid ved Satang, men da jeg ankom på adr. Var hun optaget, jeg kunne sku ikke modstå fristelsen og takkede ja til en time med Easy, jeg var simpelhen nød til at se den krop uden tøj på. Massagen var ikke hendes spidskompetence, lidt trykken hist og her. Men B2B det kan hun, hun roterede rundt som en propel først på ryggen, mærkes hendes våde fisse i nakken og livlige tunge hele vejen ned mellem balderne og ned til pungen, og de lækre bryster ( godt hjulpet på vej) men helt perfekte i min smag. det blev til vend om, der fortsatte hun med at rotere så det ene øjeblik havde jeg hendes smukke ansigt og levende tunge i hede kys, og i næste øjeblik hendes våde fisse lige uden for min livlige tunge og hendes mund kæmpende for at sluge mig helt, dog brugte hun tænderne lidt for meget i starten, men efter lidt instruktion blev jeg nødsaget til at stoppe hende inden det gik galt, så derefter sex i div stillinger med afslutning mellem hendes dejlige bryster. kommer jeg igen ? Måske men håber at få en aftale med Satang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 3. Marts, 2020 Du var nok heldig det ikke var satang, var der for nogle dage siden og hvis der er noget jeg ikke tænder på er det fisk, satang gav faktisk en rigtig god massage men så gik det ned af bakke, næsten ingen blow, ingen 69, heldigvis fandt jeg ud af da jeg kunne , nej ikke dufte, lugte hende efter kort tids hygge, kommer igen? Nej det gør jeg ikke håber der er andre der er mere heldige jeg holder mig til dem jeg kender. Ps hun har en lækket krop og smukke bryster, som på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morjen 1 Skrevet 5. Marts, 2020 lhrn skrev, den 3.3.2020 at 20:43: Du var nok heldig det ikke var satang, var der for nogle dage siden og hvis der er noget jeg ikke tænder på er det fisk, satang gav faktisk en rigtig god massage men så gik det ned af bakke, næsten ingen blow, ingen 69, heldigvis fandt jeg ud af da jeg kunne , nej ikke dufte, lugte hende efter kort tids hygge, kommer igen? Nej det gør jeg ikke håber der er andre der er mere heldige jeg holder mig til dem jeg kender. Ps hun har en lækket krop og smukke bryster, som på billederne Det er sgu for plat. Enhver kan se at du ønsker at tilsvine. Satang dufter altid dejligt og giver den bedste service. Du skal have tak for at du holder dig fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 5. Marts, 2020 Morjen skrev, for 3 timer siden: Det er sgu for plat. Enhver kan se at du ønsker at tilsvine. Satang dufter altid dejligt og giver den bedste service. Du skal have tak for at du holder dig fra hende. Plat eller ej det bestemmer du jo selv men ok hvis man ikke må komme med kritik af det man oplever uden st blive kritiseret for det jaaaa hvad skal man så med dette Forum. Men beklager jeg har fornærmet dig men min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg